Ajattelin vielä aamulla etten kerro tätä ikinä kenellekään,
mutta nyt haluan kuitenkin. Anonyymejahan tässä ollaan, ja kun olen asiaa ennenkin täällä jauhanut, niin kerron sitten tämänkin.
Menin sähläämään ihmissuhteissani eilen illalla kaiken, mitä olen yrittänyt viime kuukaudet pitää kasassa. Asia toisensa jälkeen tapahtui vauhdilla, ja jossain vaiheessa vain päästin irti käsijarrusta. Tämä ei ole ihan sitä miltä kuulostaa, mutta melkein. En selittele mitään enkä odota keneltäkään hyväksyntää. Nyt kuitenkin tiedätte, ettei tämä mamma pystynyt siihen mihin olisi pitänyt pystyä. En tiedä missä vaiheessa minun olisi pitänyt myöntää asioiden suunta itselleni, mutta nyt viimeistään joudun sen tekemään.
No niin, nyt se on sanottu.
Kommentit (124)
Sympatiat hänelle tilanteesta, mutta siitä voi päästä eroon vaikka hankkimalla itselle uusi harrastus tai menemällä paikkakunnan vanhusten lähipiiri-toimintaan mukaan. Uutta perspektiiviä elämään?
Vierailija:
Ihmetyttää kovasti eräät kommentit. Kyllä se vain on ikävä tosiasia, että myös ns. hyvä vaimo ja hyvä äiti voi ihastua toiseen mieheen. Elämähän olisi ihanaa, jos pari hynttyyt yhteen laitettuaan eläisivät elämänsä onnellisina loppuun asti. Jotkut kirjoittavat eivät sitten ole vielä tajunneet, että elämä ei mene kuten sadut.Tietenkin Rva Tähtivalo teki väärin miestään kohtaan. Ja tosiasia on, että vaikka tämä Rva Tähtivalo olisikin trolli, on Tähtivalon kuvaama tilanne arkipäivää. Uskallanpa väittää, että tälläkin hetkellä moni ihan tavallinen ja hyvä puoliso ja vanhempi pähkäilee ihastumistaan toiseen ihmiseen. Ei ole mukava tilanne ei.
Vierailija:
Sympatiat hänelle tilanteesta, mutta siitä voi päästä eroon vaikka hankkimalla itselle uusi harrastus tai menemällä paikkakunnan vanhusten lähipiiri-toimintaan mukaan. Uutta perspektiiviä elämään?
Nyt kaikki kielletyn ihastuksen kourissa olevat uutta harrastusta hommaamaan, kyllä se sillä ohi menee!
Tuonikäisillä poikasilla seksielämä on vauhdikkaimmillaan, eikä siinä partnereita lasketa. Yksin jäät, jos pojan matkaan lähdet. Niin kauan kun tuo leikki on kiellettyä, se kiinnostaa ja kiihottaa. Arki tulee eteen nopeammin kuin arvaatkaan, ja silloin poika lähtee. Ei nuoret poikaset jaksa pikkulapsi-perhe-elämää elää kotona, vaan painuvat baanalle, baareihin ja ravintoloihin, hieromaan nuorta lihaa itseänsä vasten. Rouvaseni, tuo touhusi on vain nuoruuden haikailua. Elät 30-kriisiä, sen huomaat jälkikäteen kun tämä tilanne on ohi, tavalla tai toisella. Jos kerrot miehellesi, on se merkki siitä, että haluat hänen tekevän päätöksen jättää sinut, koska itse olet niin pelkuriraukka, ettet edes sitä pysty tekemään. Mitähän lapsesi sinusta ajattelee kun saa sitten tietää oman äitinsä olevan jakorasia???? Kunnioittaa sinua varmaan aikatavalla. Kuten lapsesi isäkin.. heh. Muuten, tämän rouvan mies ei ole jenkki, vaan tykkää muuten vaan jenkkityylistä....Siksi hän ei pelkää että mies vie lapset kotimaahan, koska se maa on sama kuin rouvalla.
Ihania asenteita meillä naisilla :)
Se on hyvä kun pyyhkii niin hyvin, että on valmis heittämään ensimmäisen kiven.
Miten pystyt salaamaan tämän ketjun mieheltäsi? Olet kommentoinut tähän ketjuun jo useamman kerran, käytkö joka kommenttisi jälkeen erikseen poistamassa sivuhistorian ja väliaikaisten internettiedostojen muistion?
Teenkö viisaasti vai virheen, jos pyydän ihastustani keskustelemaan kanssani tämän asian läpikotaisin ja puhki? Haluaisin tietää mitä hän ihan oikeasti ajattelee tilanteesta tällä hetkellä, ja itsekin saisin kertoa mitä mieltä olen...
Saman kokeneet, auttakaa.
läpikotaisin" oman aviomiehen kanssa. Sen keskustelun jälkeen sulla on eväitä ihastuksen kanssa käytävään keskusteluun, sikäli kun siihen on enää ylipäätään tarvetta. Jos nyt alat " keskustelemaan" ihastukses kanssa, niin siinähän vellotte kuukaustolkulla täysin narsistisessa teinisopassa - " oih, kun musta tuntuu siltä ja tältä" . Teillä ei tässä vaiheessa OLE mitään keskusteltavaa. Miehes kanssa sulla sen sijaan on paljonkin puhuttavaa - onhan teillä lapsikin.
Mrs_Starlight:
mutta nyt haluan kuitenkin. Anonyymejahan tässä ollaan, ja kun olen asiaa ennenkin täällä jauhanut, niin kerron sitten tämänkin.Menin sähläämään ihmissuhteissani eilen illalla kaiken, mitä olen yrittänyt viime kuukaudet pitää kasassa. Asia toisensa jälkeen tapahtui vauhdilla, ja jossain vaiheessa vain päästin irti käsijarrusta. Tämä ei ole ihan sitä miltä kuulostaa, mutta melkein. En selittele mitään enkä odota keneltäkään hyväksyntää. Nyt kuitenkin tiedätte, ettei tämä mamma pystynyt siihen mihin olisi pitänyt pystyä. En tiedä missä vaiheessa minun olisi pitänyt myöntää asioiden suunta itselleni, mutta nyt viimeistään joudun sen tekemään.
No niin, nyt se on sanottu.
Jos aiot tavata tämän miehen, sinun tulee tehdä hänelle täysin selväksi, että kyse on vain ja ainoastaan keskustelutapaamisesta - että mitään ei tule välillänne fyysisesti tapahtumaan.
Toisaalta näen, että voisi olla ihan hyväkin keskustella tapahtuneet läpi, tosin siinähän on aina se riski, että mopo niinsanotusti karkaa käsistä ja taakkasi on raskaampi kantaa. Itsekin olen sitä mieltä, että yhtä hairahdusta ei miehellesi kannata kertoa, mutta jos toisen kerran lankeat, sitten onkin jo syytä kertoa miehellesi totuus.
Tsemppiä ihan oikeasti! Ihme jeesustelijoita miltei koko ketju täynnä.
Isäpuoleni on ollut melkein parempi meille, kuin omille lapsilleen eli nuoremmille sisaruksilleni. Edelleen yhdessä ovat, 30 v.
Ja toimii tämä toiseenkin suuntaan: jos ihastuu itseään selvästi vanhempaan mieheen, " hakee isähahmoa" .
Haloo. Eikö joskus voi ihastua tai rakastua ihan " oikeistakin" syistä? En nyt tarkoita että on oikein ihastua varattuna muihin, mutta tuo ikäjuttu pistää silmään.
keksi enempää tekosyitä saadaksesi tavata ihastuksesi.
Mitä se keskusteleminen hänen kanssaan muuttaa?
Jos hän tykkää sinusta ja tahtoo sinut niin sitten sinäkin hänet, mutta jos hän ei haluakaan mitään vakavampaa niin sitten et sinäkään? Heh.
itse en antanut viedä sitä noin pitkälle...mutta voin kertoa etten puoleen vuoteen tai jopa vuoteen ajatellut ketään muuta kuin tätä ihastustani. Samaan aikaan piti yrittää olla onnellinan aviovaimo ja äiti. Onnellinen kyllä, mutta ihan pilvissä ja päiväunissani elin. Yöunetkin täyttyivät ihastuksesta ja ihastus ei tod. ollut yksipuolinen. Kyseessä esimieheni, mikä vielä pahensi tilannetta. Elin ikään kuin teinirakkauden uudestaan. Onneksi se lopahti, kun jäin äitiyslomalle. Avioliitto kukoistaa taas!
Neuvon sinuakin pyristelemnään irti ihastuksestasi, koska kerran rakastat oikeaa miestäsi...
Lopeta, kun vielä voit. Pian voit olla tilanteessa, että joudut miehesi jättämäksi, tai miehesi saa tietää. Panosta mieheesi, ajan kuluessa se kannattaa. Usko pois, tämä, jonka koit, kasvattaa sinua ihmisenä. Ihastua saa, mutta mieluummin saavuttamattomiin kohteisiin!
Kun et itsekään tiedä mitä haluat ja mitä tunnet..
Jos poju vaikka sanoisi ettei halua muuta kuin tämän yhden panon, niin eikös homma olisi sillä selvä? Ei tarvitsisi enää miettiä. Jos taas hän sanoisi haluavansa enemmän, olisi kaikki kyllä kinkkisempää.
Kommentoin vain erospekulaatioitanne. En kyllä ole missään vaiheessa sanonut, että haluaisin erota aviomiehestäni. Myöskään en ole koskaan odottanut, että ihastuksestani tulisi lapseni isäpuoli. Ero on ollut mielessä vain siksi, että mies saattaa sitä haluta jos kerron tämän hänelle. Täytyyhän siihenkin varautua. En voi pakottaa häntä jatkamaan elämää kanssani, kun kerran olen pettänyt. Ja tietenkin olen huolissani lapsestani mahdollisen eron sattuessa.
Minäkin halusin elää mieheni kanssa ja vannoin vuosikaudet uskollisuuden nimeen. Nyt olen tehnyt virheen eikä siinä selittelyt auta. Annoin vetovoimalle ja huumalle periksi, niin yksinkertaista se on.
Vierailija:
t. nro 119