Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin vielä aamulla etten kerro tätä ikinä kenellekään,

20.01.2007 |

mutta nyt haluan kuitenkin. Anonyymejahan tässä ollaan, ja kun olen asiaa ennenkin täällä jauhanut, niin kerron sitten tämänkin.

Menin sähläämään ihmissuhteissani eilen illalla kaiken, mitä olen yrittänyt viime kuukaudet pitää kasassa. Asia toisensa jälkeen tapahtui vauhdilla, ja jossain vaiheessa vain päästin irti käsijarrusta. Tämä ei ole ihan sitä miltä kuulostaa, mutta melkein. En selittele mitään enkä odota keneltäkään hyväksyntää. Nyt kuitenkin tiedätte, ettei tämä mamma pystynyt siihen mihin olisi pitänyt pystyä. En tiedä missä vaiheessa minun olisi pitänyt myöntää asioiden suunta itselleni, mutta nyt viimeistään joudun sen tekemään.

No niin, nyt se on sanottu.

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihanko kahvin voimin päädyitte tähän tilanteeseen, vai oliko alkoholilla osuutta asiaan?

Vierailija
82/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän asti ajatellut, että tämä on vain tällainen seksuaalispainotteinen ihastus eikä sen enempää. Mutta kieltämättä eilisen jälkeen on ollut pakko miettiä, onko kyse sittenkin jostain muusta. En tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele, mitä omatuntosi sanoo ja toimi sen mukaan.

Vaatii rauhaa ja keskittymistä.

Vierailija
84/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä kahvista... Otimme kyllä kahvin jälkeen vielä drinksut, mutta enpä tiedä mikä merkitys niillä oli.

Vierailija
85/124 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ota enää yhteyttä siihen nuoreen äijään. Et todellakaan kerro miehellesi -> vieritä pahaaoloasi hänelle, ajattele lastasi joka siitä kärsisi eniten. Ota ero, jos avioliittosi on " kulissia" , tai menkää parisuhdeterapiaan, jos yhtään kiinnostaa käyttäytyä aikuismaisesti ja vaalia suhdetta lapsesi isän kanssa.

Vierailija
86/124 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kenelle on, kenelle ei. Ole onnellinen, jos sinulle elämä on noin yksinkertaista ja helppoa.

Vierailija
87/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alhainen tyyppi, mene itseesi.

Vierailija
88/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olet alhainen tyyppi, mene itseesi.

Vierailija
89/124 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Jeesus on sovittanut tämänkin syntisi, himosi ja lankeemuksesi jos vain otat hänet vastaan. Hän on sovittanut kaikki pahat tekomme ja petturuutemme.

Eihän Jumalalle ole ongelma eikä mikään antaa syntejä anteeksi, jos ihminen katuu ja pyytää. Mutta tällaiset synnit satuttavat ennen muuta toisia ihmisiä, eikä suhdetta heihin voi korjata millään sormien napsautuksella. Se vaatii paljon pitemmän prosessin ja ihan arkista, maallista apua ja tukea. Tämä olisi hyvä meidän uskistenkin muistaa, jos haluamme auttaa kanssaihmisiämme.

t. yksi uskis

Mutta lähinnä onkin kyse Starlightin ja Jumalan välisestä suhteesta ja usein, kun ihmisellä ei ole yhteyttä Jumalaan, hän tekee tällaisia syntejä. Toki tämä paha teko voi osaltaan palvella Jumalan tarkoitusperiä ja ohjata syyllisyyttä tuntevan ihmisen sellaiseen syyllisyyteen ja pimeyteen, että ihmiselle ei jää enää muuta vaihtoehtoa kuin huutaa avuksi Jumalaa. Uskovaisellekin tapahtuu toki lankeemuksia, mutta usein kun ihminen ottaa vastaan Jeesuksen elämäänsä vapahtajanaan, hän ei enää edes halua tehdä tällaisia syntejä. Hänelle tulee herkempi omatunto ja hän näkee selvemmin mitä suunnatonta vääryyttä hän tällaisilla teoilla toisille ja itselleen aiheuttaa jä hänelle alkaa tulla järkeä päähän, eikä hän ole enää niin himojensa vietävissä. Hän ikäänkuin alkaa ohjautua Jumalaa kohden ja sitä hyvää, rikasta elämää kohden, jota viettämään Jumala hänet alunperin loi ja johon ei kuulu ihmisten loukkaaminen.

Vierailija
90/124 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne inhottavista inhottavimmatkin, sillä jokaikisen niistä hän on sovittanut uhrikuolemallaan meidän puolestamme, kun vain ymmärrämme katua niitä ja tulla Jeesuksen luo.

Jeesus antaa anteeksi, mutta ihmiset ei anna ainakaan heti, pahinta aviorikoksesssa on sen taipumus kerralla tuhota kaikki.

Vierailija
91/124 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Tähtivalo on sitä vikittelemässä.

Vierailija
92/124 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen tunnen useammankin ateistin, joilla on erittäin kauniit ja moraalisesti korkeat elämänarvot. Ei uskonto tai sen puute tee kenestäkään hyvää tai pahaa ihmistä.

Vierailija
93/124 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, jos lapsesi, miehesi tai sinä itse olisit vakavasti sairas.?

Eihän sun ole pakko pitää siihen nuoreen yhteyttä, kun sulla on noin paha olla. Sulla voi olla joku sisäinen kriisi menossa, että haluaisit jotakin jännitystä elämään. Kyllä ne menee äkkiä ohi sellaset vouhkailut, arvosta sitä mitä sulla nyt on, tai voit jäädä äkkiä ypöyksin.

Vierailija
94/124 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm-m.

Älkää antako mun häiritä, jatkakaa vaan.

Vierailija
95/124 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten kanssa tosi hyvää! Rousk rousk!

...en mä häiritä tarkoittanut, sori jatkakaa vaan...

Vierailija
96/124 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs_Starlight:

Toisekseen tunnen useammankin ateistin, joilla on erittäin kauniit ja moraalisesti korkeat elämänarvot. Ei uskonto tai sen puute tee kenestäkään hyvää tai pahaa ihmistä.

oli miten hyvä tai paha ihminen tahansa. Ihminen ei pelastu teoilla, ihminen pelastuu ainostaan armosta, ottamalla Jeesuksen Kristuksen sovitustyön vastaan, koska se on ainoa tie ihmiselle pelastua.

Vierailija
97/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jossain " toimiston hämärässä nurkkauksessa" spontaanisti olisi kiihkeä suutelointi alkanut.. Tajuaakohan kukaan mun pointtia ;)?

Vierailija
98/124 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän sun ole pakko pitää siihen nuoreen yhteyttä, kun sulla on noin paha olla. Sulla voi olla joku sisäinen kriisi menossa, että haluaisit jotakin jännitystä elämään.

Olihan se täysin odotettavissa, mutta silti tein mitä tein. :( Olen tässä oikeastaan miettinyt, että voisin käydä juttelemassa jossain... Kai parisuhdeterapeutillakin voi käydä yksin?

Vierailija
99/124 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa joka sinua voi auttaa keskustelussa on jokin uskossa oleva ihminen tai pappi. Muuten vain pakenet tekojasi ja odotat synninpäästöä ihmiseltä, joka ei sinulle oikeaa synninpäästöä voi antaa.

Kaikesta mitä teet olet ensisijaisesti vastuussa Jumalalle (siksi sinulla on nyt paha olo) ja toisille ihmisille.

Vierailija
100/124 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti heillä ei ole lapsia, enkä sitä uskokaan, niin lapsellista ap:n käytös on. Hakee täältä hyväksyntää tekoonsa ja ihme ja kumma, kuten ap sanoi, häntä ei olekaan tyrmätty.

Nyt siis puhaltavat av:lla ihan uudet tuulet. Pettäminen on siis OK.

Haistakaa p***a!

Minä en tuollaista hyväksy.