Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin vielä aamulla etten kerro tätä ikinä kenellekään,

20.01.2007 |

mutta nyt haluan kuitenkin. Anonyymejahan tässä ollaan, ja kun olen asiaa ennenkin täällä jauhanut, niin kerron sitten tämänkin.

Menin sähläämään ihmissuhteissani eilen illalla kaiken, mitä olen yrittänyt viime kuukaudet pitää kasassa. Asia toisensa jälkeen tapahtui vauhdilla, ja jossain vaiheessa vain päästin irti käsijarrusta. Tämä ei ole ihan sitä miltä kuulostaa, mutta melkein. En selittele mitään enkä odota keneltäkään hyväksyntää. Nyt kuitenkin tiedätte, ettei tämä mamma pystynyt siihen mihin olisi pitänyt pystyä. En tiedä missä vaiheessa minun olisi pitänyt myöntää asioiden suunta itselleni, mutta nyt viimeistään joudun sen tekemään.

No niin, nyt se on sanottu.

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä nyt vähän aikaa, jos haluat kysyä jotain.

Vierailija
2/124 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*utelias*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, saiko jompikumpi orgasmin?

Vierailija
4/124 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:s

Vierailija
5/124 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa kuitenkin.

Mutta mitä nyt, miten tästä eteenpäin? Onko ollut vilkasta puhelinliikennettä, tekstarit lennelleet tms?

Vierailija
6/124 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko vielä 68:n viestiin.

Vierailija
7/124 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai te nyt osaatte kuvitella, mitä tuohon väliin mahtuu (suutelu vs. loppuun asti).

Vierailija
8/124 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

68, en pelkää ollenkaan tuota mitä kysyit.

Vierailija
9/124 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko halpa olo?

Vierailija
10/124 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan surullinen olo nyt.. Pystyn samaistumaan.

Vierailija
11/124 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhtä aikaa surullinen, helpottunut, onnellinen ja hirveässä morkkiksessa. :s

Vierailija
12/124 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin, että jotkut romantiikannälkäiset rouvat katselevat liikaa tuontyyppisiä elokuvia, ja alkavat sitten haluta sitä " suurta seikkailua" omaankin, tylsähköön elämäänsä. Halutaan vielä kerran seikkailla nuoren jolpin kanssa ennen kuin ikäkriisi todella iskee. Tuollaisesta vaan helposti jää pelkkää paskaa käteen, eikä kovin ihania muistojakaan loppu viimein.

Vierailija
13/124 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tähtivalohan on hullumpi ku Stella aikoinaan. Aloittelee ketjuja, jotka on oman mielikuvituksen tuotetta. Onneksi sai taas päivän naurut ;)

Vierailija
14/124 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tää tähtivalohan on hullumpi ku Stella aikoinaan. Aloittelee ketjuja, jotka on oman mielikuvituksen tuotetta. Onneksi sai taas päivän naurut ;)

miten niin? Tuo kuulostaa ihan uskottavalta. Ihastumisia sattuu ja on niin kovin helppo uskotella itselleen, että jos minä nyt vähän antaisin periksi ja lähtisin " kahville" , ei kai se niin vakavaa ole ja en minä mitään aio ja niin edelleen. Ja sitten hups...

Minä en kertoisi miehelle ja katkaisisin välit poikaan. Se ei miestä auta yhtään mitenkään, jos hän tietää ja jos kerran homma loppuu, se siitä. Ne kaksi muuta vaihtoehtoa ovat jatkaa salailua (käy pitemmän päälle raskaaksi) ja toivoa, että suhde hiipuu itsestään, tai sitten panna kaikki uusiksi ja lähteä avoimesti uuden mukaan.

Itse en kyllä vaihtaisi hyvää ja testattua miestä 21-vuotiaaseen poikaan, varsinkaan kun kuviossa on lapsi. En ikinä. Intohimo on yksi asia ja arki toinen. Ensimmäinen laantuu aina (jollekin tasolle), toinen on se, missä eletään.

Vierailija
15/124 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsi voi saada alkunsa keskeytetystä yhdynnästäkin! Oletkos tähtivalo miettinyt että entäs jos nyt oletkin jo raskaana tuolle pojalle??

Vierailija
16/124 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On melkoinen mielikuvitus naisella. Ja jos tuollainen olisi totta, niin itse pitäisin turpani kiinni, enkä alkaisi täällä kertoileen..tässä tapauksessa satuileen asioista!

Vierailija
17/124 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On melkoinen mielikuvitus naisella. Ja jos tuollainen olisi totta, niin itse pitäisin turpani kiinni, enkä alkaisi täällä kertoileen..tässä tapauksessa satuileen asioista!

Meitä on moneksi. Meneväthän jotkut telkkariinkin tilittämäään ihmissuhdesekoiluistaan. Voi Starlight tietysti olla trollikin, mutta ei minusta mitenkään täysin selvä sellainen.

Ihmetyttää muuten tuo ihmisten kiinnostus siihen, mitä tuossa tapaamisessa tapahtui. Keskeytetty yhdyntä vai vain suuseksiä vai mitä. Ihmeellisiä tirkistelijämummoja!

Vierailija
18/124 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisiko välillä ajatella vähän lastasikin? Ettei koko ajan pelkästään miniämiinäminäminä ja minun suuret tunteet?

Vierailija
19/124 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kovasti eräät kommentit. Kyllä se vain on ikävä tosiasia, että myös ns. hyvä vaimo ja hyvä äiti voi ihastua toiseen mieheen. Elämähän olisi ihanaa, jos pari hynttyyt yhteen laitettuaan eläisivät elämänsä onnellisina loppuun asti. Jotkut kirjoittavat eivät sitten ole vielä tajunneet, että elämä ei mene kuten sadut.

Tietenkin Rva Tähtivalo teki väärin miestään kohtaan. Ja tosiasia on, että vaikka tämä Rva Tähtivalo olisikin trolli, on Tähtivalon kuvaama tilanne arkipäivää. Uskallanpa väittää, että tälläkin hetkellä moni ihan tavallinen ja hyvä puoliso ja vanhempi pähkäilee ihastumistaan toiseen ihmiseen. Ei ole mukava tilanne ei.

Vierailija
20/124 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin hän antaa kasvot monien kokemalle kipeälle elämän kamppailulle. Hyvä että edes joku uskaltaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä.