Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin vielä aamulla etten kerro tätä ikinä kenellekään,

20.01.2007 |

mutta nyt haluan kuitenkin. Anonyymejahan tässä ollaan, ja kun olen asiaa ennenkin täällä jauhanut, niin kerron sitten tämänkin.

Menin sähläämään ihmissuhteissani eilen illalla kaiken, mitä olen yrittänyt viime kuukaudet pitää kasassa. Asia toisensa jälkeen tapahtui vauhdilla, ja jossain vaiheessa vain päästin irti käsijarrusta. Tämä ei ole ihan sitä miltä kuulostaa, mutta melkein. En selittele mitään enkä odota keneltäkään hyväksyntää. Nyt kuitenkin tiedätte, ettei tämä mamma pystynyt siihen mihin olisi pitänyt pystyä. En tiedä missä vaiheessa minun olisi pitänyt myöntää asioiden suunta itselleni, mutta nyt viimeistään joudun sen tekemään.

No niin, nyt se on sanottu.

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tunnet katumusta ja sinun olisi pitänyt ymmärtää etukäteen jo mitä olet tekemässä. Sellainen on ihminen, paha, lankeemukseen ja väärintekemiseen taipuvainen. Olet aika naiivi, jos kuvittelet, että sinulla olisi elämää jonkun 21-vuotiaan kanssa, johon tunnet vain seksuaalista himoa.

Jeesus on sovittanut tämänkin syntisi, himosi ja lankeemuksesi jos vain otat hänet vastaan. Hän on sovittanut kaikki pahat tekomme ja petturuutemme.

Vierailija
42/124 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siksi tunnet katumusta ja sinun olisi pitänyt ymmärtää etukäteen jo mitä olet tekemässä. Sellainen on ihminen, paha, lankeemukseen ja väärintekemiseen taipuvainen. Olet aika naiivi, jos kuvittelet, että sinulla olisi elämää jonkun 21-vuotiaan kanssa, johon tunnet vain seksuaalista himoa.

Jeesus on sovittanut tämänkin syntisi, himosi ja lankeemuksesi jos vain otat hänet vastaan. Hän on sovittanut kaikki pahat tekomme ja petturuutemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkatteko vielä miehesi kanssa yhteistä tulevaisuutta?

Vierailija
44/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin silti odottanut hieman enemmän itsehillintää sinulta hyvä rouva

Vierailija
45/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ette edes yritä vinkua hyväksyntää.

Vierailija
46/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs_Starlight:

Tämä ei ole ihan sitä miltä kuulostaa, mutta melkein.

Vierailija
47/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymitkin paljastuvat joskus. Toivottavasti sinulle ei käy niin.

Vierailija
48/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma lipsahti silti aika lailla. No ääh, suudeltiin kiihkeästi jne, en nyt viitsi kuvailla kaikkea. :s

Vierailija
49/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs_Starlight:

No ääh, suudeltiin kiihkeästi jne, en nyt viitsi kuvailla kaikkea. :s

Vierailija
50/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika seko

Vierailija
51/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette muuten panneet?

Vierailija
52/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet antanut niin paljon yksityiskohtia että sinut kyllä on helppo tunnistaa.

Vierailija
53/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aiheeseen, olen samassa pisteessä, joten tervetuloa kerhoon... En tunne kovin huonoa omaa tuntoa vielä tapahtuneesta. Mitä sitten on tapahtunut? Olen suudellut kiihkeästi miestä useaan otteeseen, ottanut tältä suihin kolmasti ja hän myös tyydyttänyt minua. Ihana mies, mutta oma mies on vielä ihanampi. Aina olen vannonut uskollisuuden nimeen, näin vaan tapahtui. Toinen mies vei jalat alta. Hankala tilanne ja mietin miten tästä pääsisi eroon. Kun kaikki alkoi, oli oma suhteeni huonossa jamassa. Tapahtuneen jälkeen on kuitenkin oma suhteenikin parantunut ja tunnenkin pettäväni miestäni vasta nyt, jos vielä annan jotain tapahtua toisen miehen ja minun välillä.

Tsemppiä, muuta en oikein voi sanoa.

Vierailija
54/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten tiedä mikä siitä olisi pelastanut. Muutto toiselle puolelle maapalloa?? Eri paikkakunnilla asuminen on auttanut jossain määrin. Oliko sitten virhe vai mikä tavata eilen, mutta kaikki kävi kuin humauksessa. Ei siinä paljon järki juossut kun tajusi ikävöineensä toista niin h*levetisti.

Vierailija
55/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei ole, niin kokemus voi olla muuten vain kasvattava tai peräti käännekohta elämässäsi.

Vierailija
56/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi-pojan voittanutta;)

Vierailija
57/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaako sinua itseäsi jotenkin se? Itselleni tulisi vain pahempi mieli, etenkin kuin kommentit tunnetusti täällä ovat usein aika ikäviä... Mutta kaikkihan me olemme erilaisia...

Vierailija
58/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea on hillitäitseään, jos ihastuu tosissaan. Varsinkin jos ihastus on molemmin puolista. Yritä nyt pitää pää kylmänä.

Vierailija
59/124 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
60/124 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sä nimenomaan haluut että se on mustis ja kärsii. Sulle on aina ollut hiton tärkeetä saada miesten huomio, varsinkin varattujen. Yrität näyttää että sä saat kenen miehen vaan. Niinhän sä oot sanonut?