Ajattelin vielä aamulla etten kerro tätä ikinä kenellekään,
mutta nyt haluan kuitenkin. Anonyymejahan tässä ollaan, ja kun olen asiaa ennenkin täällä jauhanut, niin kerron sitten tämänkin.
Menin sähläämään ihmissuhteissani eilen illalla kaiken, mitä olen yrittänyt viime kuukaudet pitää kasassa. Asia toisensa jälkeen tapahtui vauhdilla, ja jossain vaiheessa vain päästin irti käsijarrusta. Tämä ei ole ihan sitä miltä kuulostaa, mutta melkein. En selittele mitään enkä odota keneltäkään hyväksyntää. Nyt kuitenkin tiedätte, ettei tämä mamma pystynyt siihen mihin olisi pitänyt pystyä. En tiedä missä vaiheessa minun olisi pitänyt myöntää asioiden suunta itselleni, mutta nyt viimeistään joudun sen tekemään.
No niin, nyt se on sanottu.
Kommentit (124)
Vierailija:
Muuten, tämän rouvan mies ei ole jenkki, vaan tykkää muuten vaan jenkkityylistä....Siksi hän ei pelkää että mies vie lapset kotimaahan, koska se maa on sama kuin rouvalla.
Vierailija:
Vastaa nyt tähän: oletko ollenkaan...
T: tähtivalot tehnyt, yhä onnellinen " uuden" (->10v) miehen kanssa ja uusien lasten...
pettämisestäsi Rva Tähtivalo? Hänhän on käsittääkseni amerikkalainen ja aika paljon on ollut näitä tapauksia kun amerikanmies vie lapset mennessään palatessaan kotimaahansa eron sattuessa! Eikö sinua pelota että teillekin käy niin??
Vierailija:
onko muhinoinut toimistossa, kahvilassa vai missä. Pettämistä se on joka tapauksessa. Ei spontaani suutelu ole sen viattomampaa kuin suunniteltukaan!