Onko nelikymppisellä enää mitään tsäänssejä n. 25-v. kesätyöntekijään?
Tuollainen kuumis tuli meidän työpaikalle ja ajatukset on jatkuvasti hänessä. Ainakin hän tervehtii iloisesti, juttelee ja nauraa mun vitseille, joten ainakin on päästy alkuun?
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa on se, että ap ei missään vaiheessa paljastanut sukupulestamutään, ja täällä oletetaan heti hänen olevan miesja "kuumiksen" nainen
Nelikymppinen nainen ei kysy moista höpölöpöä,vaan ukko joka on ilman sitä,kysy dannyltä annan ukolle neuvon,miten satavuotias vonkaa kaksikympiseltä.
Koska yksikään nelikymppinen nainen joka olisi kiinnostunut 25miehestä EI IKINÄ käyttäis argumenttina ainakin hän nauraa vitseilleni
tuo on 100% miesten repla suhteessa naisiin joista ne on kiinnostuneita. Naisilla on ihan eri pohdinnat.
Aika kovaa yleistystä.
Vaikka aloitus onkin provo, niin Isommankin ikäeron toimistoromansseja on tullut bongattua läjäpäin. Sanoisin, että baareissa on yleisempi näky on vanha nainen & nuori mies, kun taas toimistolla yleisempi yhdistelmä on puolestaan vanha mies & nuori nainen. Tilastoa en ole tästä kuitenkaan pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa on se, että ap ei missään vaiheessa paljastanut sukupulestamutään, ja täällä oletetaan heti hänen olevan miesja "kuumiksen" nainen
Nelikymppinen nainen ei kysy moista höpölöpöä,vaan ukko joka on ilman sitä,kysy dannyltä annan ukolle neuvon,miten satavuotias vonkaa kaksikympiseltä.
Koska yksikään nelikymppinen nainen joka olisi kiinnostunut 25miehestä EI IKINÄ käyttäis argumenttina ainakin hän nauraa vitseilleni
tuo on 100% miesten repla suhteessa naisiin joista ne on kiinnostuneita. Naisilla on ihan eri pohdinnat.
Miksei muka? Minä ainakin tykkään, jos ihmiset nauraa mun tarinoille. Leikkaussalissakin joku aika sitten nuori miespuolinen hoitaja naurahti mun sarkastiselle heitolle ja siitä jäi hyvä mieli pitkäksi aikaa.
N42
On mahdollisuuksia jos olet:
-rikas
-julkkis
-rikas ja julkkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko naimisissa, ap?
En ole naimisissa, vaan sinkku.
Ap
Toista metriä lunta, mikä kesä se nyt on?
Missään ei myöskään sanottu, että tässä olisi kyse heteroihastuksesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei muka? Minä ainakin tykkään, jos ihmiset nauraa mun tarinoille. Leikkaussalissakin joku aika sitten nuori miespuolinen hoitaja naurahti mun sarkastiselle heitolle ja siitä jäi hyvä mieli pitkäksi aikaa.
N42
Totta kai tykkää, minäkin tykkää, kaikki ihmiset kaikissa sosiaalisissa tilanteissa tykkää jos heidän hauskoille jutuille nauretaan ja heistä pidetään, normi ihmisyyttä. Mutta tällaisessa apn romanttisen kiinostuksen kontekstissa tuolla tavalla ilmaistuna. Ap on mies tai provotrolli joka yrittää esittää miestä. Satavarma ja antaisin vaikka omaisuuteni pantiksi tästä!
Vierailija kirjoitti:
Missään ei myöskään sanottu, että tässä olisi kyse heteroihastuksesta...
Maailma ja ihmiset on heteronormatiivisia, hui ja yhyy mikä yllätys. Täytyypi etsiä sisäkypärä.
Jokainen tsäänssi on mahdollisuus
40 vuotiaana panin 24 v nais työntekijää joka oli samassa firmassa töissä kun oli pikkujoulut. Alkoholin vaikutus on suuri.
Ei sulla ole, koska kaikki mun ikäiset karttavat sun kaltaista kuolaajaa. Se tyttö voisi olla sun perään ainoastaan siinä tapauksessa, että olisit kunnollinen, rehti ja herrasmiesmäinen. Sellainen siis, jolle toisen nuoruus ei ole SE juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei muka? Minä ainakin tykkään, jos ihmiset nauraa mun tarinoille. Leikkaussalissakin joku aika sitten nuori miespuolinen hoitaja naurahti mun sarkastiselle heitolle ja siitä
Totta kai tykkää, minäkin tykkää, kaikki ihmiset kaikissa sosiaalisissa tilanteissa tykkää jos heidän hauskoille jutuille nauretaan ja heistä pidetään, normi ihmisyyttä. Mutta tällaisessa apn romanttisen kiinostuksen kontekstissa tuolla tavalla ilmaistuna. Ap on mies tai provotrolli joka yrittää esittää miestä. Satavarma ja antaisin vaikka omaisuuteni pantiksi tästä!
Kyllä miehetkin alkavat kikatella ihan eri tavalla silloin kun näitä juttuja kertoo viehättävä nainen.
Anna toisen elää rauhassa nuorta aikuisuuttaan.
Aivot kehittyvät 30-vuotiaaksi asti.
Älä tee toiselle mitä et toivo itsellesi tehtävän. Tai lapsellesi.
Olet keski-ikäinen. Hän on nuori.
Ei. 25v on jo kokenut kikkailija. Sen sijaan 18v sinisilmä voi syttyä kokeilunhaluisuuttaan, kun saa vähän huomiota ja kehuja.
On tietysti, suurin osa 20-25 vuotiaista naisista etsii etupäässä 40+ miehiä kuumiin seksisuhteisiin.
Kannattaisi ehkä olla ystäviä kesän ajan ja jos siltä vielä tuntuu kesän lopulla, voit kysyä häntä treffeille. Ei kannata heti alkaa kuolaamaan näkyvästi, koska muuten koko kesän ajan tulee olemaan kiusallisia tilanteita, jos häntä ei kiinnosta.
Antakaa nuorten olla rauhassa. Keski-ikäisen ihokin haisee jo vanhalta. Nuoret ovat nuoria, vanhat vanhoja. Olet ollut jo nuori. Käytä joka päivä hyvin tästä eteenpäin.
Mitä täällä inistään ikäerosta? 25 vuotias on reilusti aikuinen ja saa nussia ketä aikuista haluaa.
Naiset kunniaan ,olette kauniita,hyvässä ja pahassa.