Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nelikymppisellä enää mitään tsäänssejä n. 25-v. kesätyöntekijään?

Vierailija
05.04.2024 |

Tuollainen kuumis tuli meidän työpaikalle ja ajatukset on jatkuvasti hänessä. Ainakin hän tervehtii iloisesti, juttelee ja nauraa mun vitseille, joten ainakin on päästy alkuun?

Kommentit (154)

Vierailija
41/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 34v ja voin just ja just kuvitella kiinnostuvani nelikymppisestä miehestä. 25 vuotiaana ajattelin, että nelikymppiset on keski-ikäisiä setämiehiä ja ihan eri maailmoista. 

Vierailija
42/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä tykkääkö se vanhemmista ja siitä miltä itse näytät. En tosin pidä 25-vuotiasta naista kovin nuorena enää. Monilla jo opinnot hoidettu, työuraa takana, ja jo lapsia tai ainaki vauvakuumeisia. Itse kolmekymppisenä miehenä deittailen teini-ikäisiä tyttöjä. Enköhän nelikymppisenäkin pystyisi helposti 25-vuotiaita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt 34v ja voin just ja just kuvitella kiinnostuvani nelikymppisestä miehestä. 25 vuotiaana ajattelin, että nelikymppiset on keski-ikäisiä setämiehiä ja ihan eri maailmoista. 

Just ja just kuvitella.. Minkä ikäisiä sä sitten katselet?

Vierailija
44/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite aina tykännyt nuoremmista miehistä, ideaali 3-7 vuotta, ja olen saanut myös heiltä eniten huomiota.

Aikuinen nainen

Vierailija
45/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä tykkääkö se vanhemmista ja siitä miltä itse näytät. En tosin pidä 25-vuotiasta naista kovin nuorena enää. Monilla jo opinnot hoidettu, työuraa takana, ja jo lapsia tai ainaki vauvakuumeisia. Itse kolmekymppisenä miehenä deittailen teini-ikäisiä tyttöjä. Enköhän nelikymppisenäkin pystyisi helposti 25-vuotiaita. 

13v tyttöjen perässä..

Vierailija
46/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo. Mikään ei ole niin hirveää, kuin että työpaikalla vanha ukko alkaa ahdistelemaan.

40-vuotias mies ei ole vanha ukko..

No onhan. Olen itse jo 33-vuotias, mutta silti olisi jotenkin järkkyä edes ajatella jos olisin joskus 25-veenä vastavalmistuneena inssinä jotain 40:ä äijää edes miettinyt. Herttinen sentään tuolla miehellähän olisi valmistumisen jälkeistä uraa takana jo yli 10 vuotta (työelämää takana parhaimmillaan 25 vuotta), lapset tehtynä ja isoja jo, jos sellaisia olisi halunnut, asunto ostettuna, auto maksettuna ja kaikki ns. valmiina. Ei kukaan selväjärkinen tuollaiseen lähde mukaan. Niin eri lähtökohdat parisuhteeseen, että ei todellakaan. Ja siihen lisäksi se, että miehillä testosteronitasot alkaa laskemaan 35:n ikävuoden jälkeen niin ah mikä uros oikein olisi ollut. Pysyttelee vain niissä oman ikäisissä ilopilleri naisissa. Niitäkin on tai ainakin itse tunnen ja tiedän monta tapausta.

Vierailija
47/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13v tyttöjen perässä..

Öö ihan aikuisten 18-19-vuotiaiden, mutta ok. Ehkä kypsä 17-vuotias vielä menisi. 

Vierailija
48/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan suoraa ehdotusta, että mennäänkö paneen varastokoppiin.

Vierailija
49/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 ja 40 on molemmat aikuisia mutta kyllä silti ero on niin suuri että jotain ihan erityistä kyllä täytyisi natsata yhteen että kiinnostuis. Ap ja kyseinen kesätyttö tosi pienellä todennäköisyydellä olisi juuri tällainen erityinen pari. Jos asiaa täytyy kysellä vauvapalstalla niin tuskin on, kyllä kemian ja ihastumisen kumpikin tuntee. Ja harva nelikymppinen ulkoisesti viehättää parikymppistä, vanhoilta näyttävät.

Vierailija
50/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13v tyttöjen perässä..

Öö ihan aikuisten 18-19-vuotiaiden, mutta ok. Ehkä kypsä 17-vuotias vielä menisi. 

Teini-ikäisiä tyttöjä sanoit deittailevasi?

Vierailija
51/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, muista että saamasi vastaukset eivät vastaa tosielämää, vaan ikääntyvien ja katkerien keski-ikäisten naisten damage controllia, niin sanotusti. 

Vierailija
52/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa on se, että ap ei missään vaiheessa paljastanut sukupulestamutään, ja täällä oletetaan heti hänen olevan miesja "kuumiksen" nainen 😄

Kirjoituksesta on helppo päätellä että ap on mies. Naiset ei tulkitse peruskohteliaisuutta soidinmenoiksi (toisin kuin miehet).

Vierailija
53/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa on se, että ap ei missään vaiheessa paljastanut sukupulestamutään, ja täällä oletetaan heti hänen olevan miesja "kuumiksen" nainen

Nelikymppinen nainen ei kysy moista höpölöpöä,vaan ukko joka on ilman sitä,kysy dannyltä annan ukolle neuvon,miten satavuotias vonkaa kaksikympiseltä.

Vierailija
54/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa on se, että ap ei missään vaiheessa paljastanut sukupulestamutään, ja täällä oletetaan heti hänen olevan miesja "kuumiksen" nainen 😄

Kirjoituksesta on helppo päätellä että ap on mies. Naiset ei tulkitse peruskohteliaisuutta soidinmenoiksi (toisin kuin miehet).

Saattaa olla myös palstan ammattilaistrolli, joka tietää mistä naruista kannattaa vetää.

Vierailija
55/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just ja just kuvitella.. Minkä ikäisiä sä sitten katselet?

Varmaan suunnilleen oman ikäisiä? Moni 40+ mies on aivan ukkoontunut, ei toki kaikki.

Vierailija
56/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut tulkitsevat. Jos on vähän kokemusta tai esim. ongelmia itsetunnon kanssa. Lisäksi on miehiä, joille peruskohteliaisuus = soidinmenot, eli ilman taka-ajatuksia ei esiinny moista käytöstä.

Vierailija
57/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollenkaan tavatonta, että nuorempi nainen ihastuu mukavaan ja komeaan vanhempaan mieheen. Nuoret miehet kun on useimpien mielestä lapsellisia munan tyrkyttäjiä.

Yritätkö sanoa, että nelikymppisellä ei enää stondaisi?

Kyllä tuo selvästi sitä vihjasi.

Vierailija
58/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räääääääääääääääääääääähhhäää,minä annan sulle,olen 17 kesäinen tyttö,tule setä jos uskallat.

Vierailija
59/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa on se, että ap ei missään vaiheessa paljastanut sukupulestamutään, ja täällä oletetaan heti hänen olevan miesja "kuumiksen" nainen

Nelikymppinen nainen ei kysy moista höpölöpöä,vaan ukko joka on ilman sitä,kysy dannyltä annan ukolle neuvon,miten satavuotias vonkaa kaksikympiseltä.

Koska yksikään nelikymppinen nainen joka olisi kiinnostunut 25miehestä EI IKINÄ käyttäis argumenttina ainakin hän nauraa vitseilleni

tuo on 100% miesten repla suhteessa naisiin joista ne on kiinnostuneita. Naisilla on ihan eri pohdinnat.

Vierailija
60/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, muista että saamasi vastaukset eivät vastaa tosielämää, vaan ikääntyvien ja katkerien keski-ikäisten naisten damage controllia, niin sanotusti. 

Täällä moni vastaajista esim minä ollaan kyllä juurikin nuoria parikymppisiä, antamassa tähän kysymykseen nuoren näkökulmaa. Sun kommenttu vaikuttaa nyt kyllä enemmänkin katkeran miehen damage controllilta kun ei nuorten naisten kommentit miellyttäneetkään.. Ihan uskottavia ja tosielämää heijastavia kommentteja näistä suurin osa näyttää olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi