Onko nelikymppisellä enää mitään tsäänssejä n. 25-v. kesätyöntekijään?
Tuollainen kuumis tuli meidän työpaikalle ja ajatukset on jatkuvasti hänessä. Ainakin hän tervehtii iloisesti, juttelee ja nauraa mun vitseille, joten ainakin on päästy alkuun?
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai nuori hymyilee kaikille siellä työpaikalla, kun on innoissaan, että on saanut kesätyötä! Ei se ole mitään flirttiä!!! Minä hymyilin aina töissä nuorena kaikille. Sain siitä paljon palautettakin. Olin niin iloinen, kun oli töitä. Jos joku 15-20 vuotta vanhempi mies olisi tullut ehdottelemaam jotain, olisin varmaan mennyt shokkiin.
Kävin kyllä treffeillä kolme vuotta vanhemman miehen kanssa, ja hän oli selkeästi liian vanha minulle. Naiset yleensä haluavat samanikäisen tapailukumppanin. Voi olla maks. kolme vuotta vanhempi. Tai pari vuotta nuorempi.
No tulipa paskaa ihan olan takaa lol. Ei todellakaan naisille ole kolme vuotta vanhempi mies liian vanha. Paitsi tosin tietysti palstamammat 18-70 haluaa teinipojan. Ainakin omien sanojensa mu
No joo, mutta harvemmalle se kolme vuotta nyt mikään iso ikäero on. Ainakin oman kokemuksen (tuttavapiirin) perusteella semmoinen +-5v on ok. Paitsi silloin alle 25v vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Missä firmassa kesätyöntekijät aloittaa huhtikuussa?
Aika monessa. Meillä aloitti jo helmikuussa ekat.
Riippuu missä mielessä. Olen 35-vuotias nainen ja olen viime aikoina huomannut, että 20-28 -vuotiaat pojat/miehet käyvät ihan kuumina. Muutamien kanssa on tullut pidettyä hauskaa 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten inhottavaa vokotella oman lapsen ikäisiä tyttöjä. Itse olin aikanaan juuri samassa tilanteessa ja se ukko ällötti
Mistä lähtien 25-vuotias on ollut tyttö? Itse ainakin olin tuossa iässä jo vaimo, kahden lapsen äiti ja vakituisessa työpaikassa oleva asuntovelallinen. En todellakaan mikään sinisilmäinen tytönhupakko.
Että tyttöys,25vn tytöksi nimittäminen on sinulle yhtäkuin sinisilmäinen tytönhupakko? Minkälainen nainen asuntovelallisena puhuu sinisilmäisistä tytönhupakoista ja vielä tuollaisessa ylimielisessä vastakkainasettelutyylissä, ootko niin parempaa ihmistä äitinä ja asuntovelallisena. Kyllä voi 25v kutsua tytöksi, monet viisikymppisetkin puhuu tyttöjenilloista jne. Ja vanhempana kun katsoo parikymppisiä niin kyllä ne enemmän tyttöinä ja poikina näkee kun itsellä on ikää, kaikki on suhteellista. 85vt taas viittaa nelikymppisiin nuorisona. Ja moni nuori aikuinen elää tosi nuorekasta ja vapaata elämää ja on kasvuprosessi vielä tosi eri vaiheessa ja kesken. Parikymppisinä ollaan monenlaisissa erilaisissa elämäntilanteissa jotka pitkälti määrittyy niiden omien kasvuvuosien olosuhteiden ja lähtökohtien mukaan.
Mulla oli sekava olo tuossa tilanteessa tyttönä. Siis kyllä pientä ihastusta myös minulla. Nyt tajuan sen olevan sitä, että oli ihanaa, kun mua ihailtiin.
Samalla tunsin vastenmielisyyttä iän vuoksi ja siksi, että olivat varattuja.
Sama kuvio monella työpaikalla nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo. Mikään ei ole niin hirveää, kuin että työpaikalla vanha ukko alkaa ahdistelemaan.
40-vuotias mies ei ole vanha ukko..
Useimpien parikymppisten mielestä on.
Lähiomaiseni ilmaisu vastaavasta tilanteesta oli "joku nelikymppinen vanhus".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten inhottavaa vokotella oman lapsen ikäisiä tyttöjä. Itse olin aikanaan juuri samassa tilanteessa ja se ukko ällötti
Mistä lähtien 25-vuotias on ollut tyttö? Itse ainakin olin tuossa iässä jo vaimo, kahden lapsen äiti ja vakituisessa työpaikassa oleva asuntovelallinen. En todellakaan mikään sinisilmäinen tytönhupakko.
Että tyttöys,25vn tytöksi nimittäminen on sinulle yhtäkuin sinisilmäinen tytönhupakko? Minkälainen nainen asuntovelallisena puhuu sinisilmäisistä tytönhupakoista ja vielä tuollaisessa ylimielisessä vastakkainasettelutyylissä, ootko niin parempaa ihmistä äitinä ja asuntovelallisena. Kyllä voi 25v kutsua tytöksi, monet viisikymppisetkin puhuu tyttöjenilloista jne. Ja vanhempana kun katsoo parikymppisiä niin kyllä ne enemmän tyttöinä
Oho asuntovelallisena sana tuli lauseeseen vahingossa kaksi kertaa niin lause näyttää hassulta, mutta kai tuosta silti selvää saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että tyttöys,25vn tytöksi nimittäminen on sinulle yhtäkuin sinisilmäinen tytönhupakko? Minkälainen nainen asuntovelallisena puhuu sinisilmäisistä tytönhupakoista ja vielä tuollaisessa ylimielisessä vastakkainasettelutyylissä, ootko niin parempaa ihmistä äitinä ja asuntovelallisena. Kyllä voi 25v kutsua tytöksi, monet viisikymppisetkin puhuu tyttöjenilloista jne. Ja vanhempana kun katsoo parikymppisiä niin kyllä ne enemmän tyttöinä
Itse ainakin tulkitsin tuon kommentin niin, että tytöttelyllä haluttiin viitata juuri siihen, että kyseessä on helposti höynäytettävä, heikko ja hauras lapsi..
Tää aidosti nauratti.
Toisaalta ei sais nauraa, koska nuori yrittää naureskella töissä vanhuksen jutuille työpaikan pitääkseen. Vapaa-ajalla sitten vanhukselle nauretaan.
Se on up yours, jokainen tsäänssi on mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että tyttöys,25vn tytöksi nimittäminen on sinulle yhtäkuin sinisilmäinen tytönhupakko? Minkälainen nainen asuntovelallisena puhuu sinisilmäisistä tytönhupakoista ja vielä tuollaisessa ylimielisessä vastakkainasettelutyylissä, ootko niin parempaa ihmistä äitinä ja asuntovelallisena. Kyllä voi 25v kutsua tytöksi, monet viisikymppisetkin puhuu tyttöjenilloista jne. Ja vanhempana kun katso
Oho asuntovelallisena sana tuli lauseeseen vahingossa kaksi kertaa niin lause näyttää hassulta, mutta kai tuosta silti selvää saa.
Ajattelitko, että tuo on isoin virhe tekstissäsi? :D
Vierailija kirjoitti:
Minun lapseni aloitti kesätyöt tällä viikolla. kirjoitukset takana.
Antakaa nyt vain nuorten olla rauhassa. Keski-ikäiset voi mennä vaikka uimaan tai juoksulenkille. Tai kirjastoon. Kehittäkää itseänne. Aikaa ette saa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa nyt vain nuorten olla rauhassa. Keski-ikäiset voi mennä vaikka uimaan tai juoksulenkille. Tai kirjastoon. Kehittäkää itseänne. Aikaa ette saa takaisin.
Haluavat imeä kadonnutta nuoruuttaan näistä nuoremmista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Oon ite aina tykännyt nuoremmista miehistä, ideaali 3-7 vuotta, ja olen saanut myös heiltä eniten huomiota.
Aikuinen nainen
3 vuotta nuorempi ei nyt ole millään lailla että tykkäisi nuoremmista , ainakaan sen jälkeen kun 16v. ohitettu molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sekava olo tuossa tilanteessa tyttönä. Siis kyllä pientä ihastusta myös minulla. Nyt tajuan sen olevan sitä, että oli ihanaa, kun mua ihailtiin.
Samalla tunsin vastenmielisyyttä iän vuoksi ja siksi, että olivat varattuja.
Sama kuvio monella työpaikalla nuorena.
Minua inhotti. Itsellä oli vakkari poikaystävä ja yhteistä elämäntaivalta aloiteltiin. - Ne "kiinnostuneet" limaiset äijät yököttävine ehdotuksineen myös pelottivat, että vaaniiko nurkan takana kotiin lähtiessä.- Näin siis 70-luvulla. Toivottavasti ajat ovat edes vähän parantuneet.
Olin 21-vuotiaana kesätöissä, ja työparini oli osan ajasta sellainen ehkä nelikymppinen mies. Luulen että hän jotenkin ihastui minuun, ja se oli kiusallista. Olin nuori ja innokas työssäni, höpöttelin miehelle ummet ja lammet aikani kuluksi ja hän oli vähän sellainen hupsun maalaisen aikamiespojan oloinen, jota juttuni tuntuivat kiinnostavan ja jotenkin ehkä piristävän. Tuntui oikeastaan vähän samalta kuin isäni kanssa hengailu!
Aloin huomata että hän alkoi jotenkin imarrella minua liikaa, oli kiinnostunut siitä olenko parisuhteessa ja lopulta järjestä työvuorojamme niin, että olemme aina työparina. Tässä kohdalla minä aloin ahdistua, ja lopulta vaihdoin työvuorot niin, ettemme olleet ollenkaan pareina ja hän loukkaantui siitä ilmeisen verisesti, eikä enää edes moikannut :D. Lähinnä se huvitti.