Onko nelikymppisellä enää mitään tsäänssejä n. 25-v. kesätyöntekijään?
Tuollainen kuumis tuli meidän työpaikalle ja ajatukset on jatkuvasti hänessä. Ainakin hän tervehtii iloisesti, juttelee ja nauraa mun vitseille, joten ainakin on päästy alkuun?
Kommentit (154)
Noissa sun päiväunissas mikä vaan on mahdollista. Keep dreaming.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo. Mikään ei ole niin hirveää, kuin että työpaikalla vanha ukko alkaa ahdistelemaan.
40-vuotias mies ei ole vanha ukko..
Ei ehkä 35-vuotiaan silmissä, mutta 25-vuotiaan silmissä todellakin on, sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo. Mikään ei ole niin hirveää, kuin että työpaikalla vanha ukko alkaa ahdistelemaan.
On se normaalin parikymppisen mielestä. Ikäloppu.
Se että nuoret naiset on iloisia ja kohteliaita töissä ei tarkoita mitään flirttailua. Tämä on ollut parikymppisenä itse vähän hämmentävä tajuta, että vanhemmat miehet heti luulee että olen jotenkin erityisesti heistä kiinnostunut kun yritän vaan olla peruskiva ja reipas työkaveri. Älkää projisoiko omia toiveitanne miksikään kuvitteellisiksi toisen tarkoisperiksi, kiitos. Lähtökohtaisesti en ole 40v miehistä näin 27v kiinnostunut, pari vuotta sitten vielä vähemmän. Tietenkään ei elämästä aina tiedä, riippuu ihan ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollenkaan tavatonta, että nuorempi nainen ihastuu mukavaan ja komeaan vanhempaan mieheen. Nuoret miehet kun on useimpien mielestä lapsellisia munan tyrkyttäjiä.
Ja vanhat miehet on limaisia munantyrkyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kaksvitosen silmissä.
Riippuu
a) sosiaalisista taidoistasi
b) keskustelutaidoistasi
c) anteliaisuudetasi
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollenkaan tavatonta, että nuorempi nainen ihastuu mukavaan ja komeaan vanhempaan mieheen. Nuoret miehet kun on useimpien mielestä lapsellisia munan tyrkyttäjiä.
Ihan samaa munaa ne vanhemmatkin miehet tyrkyttää, vain vähän pehmeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö sanoa, että nelikymppisellä ei enää stondaisi?
Ei ole, mene läskimooses nukkumaan,voit nähdä unta hylkeestä köyri sitä.
Vierailija kirjoitti:
Se että nuoret naiset on iloisia ja kohteliaita töissä ei tarkoita mitään flirttailua. Tämä on ollut parikymppisenä itse vähän hämmentävä tajuta, että vanhemmat miehet heti luulee että olen jotenkin erityisesti heistä kiinnostunut kun yritän vaan olla peruskiva ja reipas työkaveri. Älkää projisoiko omia toiveitanne miksikään kuvitteellisiksi toisen tarkoisperiksi, kiitos. Lähtökohtaisesti en ole 40v miehistä näin 27v kiinnostunut, pari vuotta sitten vielä vähemmän. Tietenkään ei elämästä aina tiedä, riippuu ihan ihmisestä.
Ei se usein tarkoitakaan flirttailua vaan on ihan perusystävällisyyttä, mutta pieni osa nuorista naisista on jostain syystä esim. 15-20 -vuotta vanhempien miesten perään.
Omaan käteen on aina mahdollisuus. 😃😄
Teoriassa voisin olla nelikymppisestä kiinnostunut, mutta jotenkin apn tapauksesta tulee heti sellainen olo että satavarmastikaan en. Jos nyt on niin epävarma ja sieluton että pyytää aikuisena miehenä mielipiteitä tähän vauvapalstalta ja käyttää sanaa kuumis niin voin vaan kuvitella millainen sankari on tosielämässä kyseessä..
Vierailija kirjoitti:
Olin aikoinaan kahvilan kassalla, ja säännöllisesti peruskohteliaisuus tulkittiin aivan väärin. Kaikenlaisia ehdotuksia tuli ihan säännöllisesti, kiusallistahan se oli ja oli vaan pakko pysyä asiallisena ja kohteliaana.
Omaan käteen on aina mahdollisuus
Sun käteen oi herra laskea voin,mun kuumat siemeneni.Tämä sitten lausutaan puolittain laulaen.
Mulla meni tämä ihan päinvastoin, minä 42.v eronnut perheenäiti pokasin vähän vahingossa meidän firman 26.v kesäpojan, itse tyrkytti itseään lounasseuraksi koko kesän niin pitkään, että sai haluamansa lopulta sitten kun oltiin aikamme flirttailtu ja tunnelmaa nostatettu.
Olin koko viime kesän ihan sekaisin tästä miehestä, minä järkevä aikuinen nainen. Nuori mies sai kyllä melkoisen mehukkaan olon itselleni, että vieläkin poskia kuumottaa.
Vieläkin huimaa ajatella, millainen viime kesä oli. En vieläkään tiedä, miksi lopulta silmänsä minuun niin iski.
Että jokainen tsäänssi on mahdollisuus!
Kommenttien perusteella 25-vuotias naispuolinen on vielä ihan lapsi, joka ei tiedä eikä ymmärrä maailmasta mitään?
Ainakin 25-vuotias miespuolinen on ihan aikuinen.
40 ja 25 ei mielestäni ole läheskään mahdoton ajatus jos muuten hommat natsaa.
Huvittavaa on se, että ap ei missään vaiheessa paljastanut sukupulestamutään, ja täällä oletetaan heti hänen olevan miesja "kuumiksen" nainen 😄
Oma käsi on aina kaveri, ei hylkää