Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nelikymppisellä enää mitään tsäänssejä n. 25-v. kesätyöntekijään?

Vierailija
05.04.2024 |

Tuollainen kuumis tuli meidän työpaikalle ja ajatukset on jatkuvasti hänessä. Ainakin hän tervehtii iloisesti, juttelee ja nauraa mun vitseille, joten ainakin on päästy alkuun?

Kommentit (154)

Vierailija
81/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avaaja on nainen, niin on hyvät mahikset.

Vierailija
82/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nuori hymyilee kaikille siellä työpaikalla, kun on innoissaan, että on saanut kesätyötä! Ei se ole mitään flirttiä!!! Minä hymyilin aina töissä nuorena kaikille. Sain siitä paljon palautettakin. Olin niin iloinen, kun oli töitä. Jos joku 15-20 vuotta vanhempi mies olisi tullut ehdottelemaam jotain, olisin varmaan mennyt shokkiin. 

Kävin kyllä treffeillä kolme vuotta vanhemman miehen kanssa, ja hän oli selkeästi liian vanha minulle. Naiset yleensä haluavat samanikäisen tapailukumppanin. Voi olla maks. kolme vuotta vanhempi. Tai pari vuotta nuorempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos avaaja on nainen, niin on hyvät mahikset.

Kiva kuulla :)

Ap

Vierailija
84/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap nainen? :)

Vierailija
85/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai nuori hymyilee kaikille siellä työpaikalla, kun on innoissaan, että on saanut kesätyötä! Ei se ole mitään flirttiä!!! Minä hymyilin aina töissä nuorena kaikille. Sain siitä paljon palautettakin. Olin niin iloinen, kun oli töitä. Jos joku 15-20 vuotta vanhempi mies olisi tullut ehdottelemaam jotain, olisin varmaan mennyt shokkiin. 

Kävin kyllä treffeillä kolme vuotta vanhemman miehen kanssa, ja hän oli selkeästi liian vanha minulle. Naiset yleensä haluavat samanikäisen tapailukumppanin. Voi olla maks. kolme vuotta vanhempi. Tai pari vuotta nuorempi. 

Miksi alapeukut?! Ettekö ole iloisia töissä? Minä rakastin olla töissä! Aina hymyilin. Isä oli iso pomo, joten varmasti suojasi iskuyrityksiltä. 

Vierailija
86/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tulipa paskaa ihan olan takaa lol. Ei todellakaan naisille ole kolme vuotta vanhempi mies liian vanha. Paitsi tosin tietysti palstamammat 18-70 haluaa teinipojan. Ainakin omien sanojensa mukaan. 

Vierailija
87/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä nelikymppisestä. Mahkuja on jos sinussa on jotain erityistä. Normilla ei ole mahkuja Suomessa, ulkomailla on. 

Vierailija
88/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tulipa paskaa ihan olan takaa lol. Ei todellakaan naisille ole kolme vuotta vanhempi mies liian vanha. Paitsi tosin tietysti palstamammat 18-70 haluaa teinipojan. Ainakin omien sanojensa mukaan. 

Kyllä suurin osa naisista haluaa aika lailla samanikäisen kumppanin! Maks pari vuotta molempiin suuntiin. 

Suurten ikäerojen suhteissa on usein nainen nuorempi. Näissä tilanteissa usein ollut jotain erikoistaustaa naisen menneisyydessä. Mies usein kiinnostunut nuorista, ei onneksi aina. Naiset todellisuudessa hyvin harvoin voisivat kuvitellakaan oman pojan ikäisiä "poikia" sillä tavalla. Täysin mahdoton ajatus. Tällä palstalla kirjoitellaan mitä sattuu. Ei kannata uskoa kaikkea. Ehkä lapsettomat naiset kokevat eri tavalla.

Vierailija
89/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten inhottavaa vokotella oman lapsen ikäisiä tyttöjä. Itse olin aikanaan juuri samassa tilanteessa ja se ukko ällötti

Vierailija
90/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmisillä on niin paljon pahoinvointia, yksinäisyyttä ja alemmuudentunnetta, että pariutuminen on muuttunut aika paljon. Ehkä nykyään ollaan vain ylpeitä "kaadoista", olipa kyseessä mies tai nainen. Ulkonäkö puhuu, tunteet puuttuvat.

Vierailija
91/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi miten inhottavaa vokotella oman lapsen ikäisiä tyttöjä. Itse olin aikanaan juuri samassa tilanteessa ja se ukko ällötti

Mistä lähtien 25-vuotias on ollut tyttö? Itse ainakin olin tuossa iässä jo vaimo, kahden lapsen äiti ja vakituisessa työpaikassa oleva asuntovelallinen. En todellakaan mikään sinisilmäinen tytönhupakko.

Vierailija
92/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kolmekymppisenä olin ihan sekaisin komeasta ja isokaluisesta 40v exästäni, ja olisin ollut sekaisin vaikka itsellä olisi ollut ikää vasta 19v. Huh

Vierailija
93/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien 25-vuotias on ollut tyttö? Itse ainakin olin tuossa iässä jo vaimo, kahden lapsen äiti ja vakituisessa työpaikassa oleva asuntovelallinen. En todellakaan mikään sinisilmäinen tytönhupakko.

Nykyään ymmärretään, että aivot kehittyvät 30-vuotiaaksi asti. Alle 30-vuotiaita pidetään nykyään nuorina. Monet ovat täysin kokemattomia kolmekymppisiksi asti. Nuoruus on pidentynyt.

Älä ap pilaa nuoren kesätyökokemusta! 

Vierailija
94/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kolmekymppisenä olin ihan sekaisin komeasta ja isokaluisesta 40v exästäni, ja olisin ollut sekaisin vaikka itsellä olisi ollut ikää vasta 19v. Huh

Tämä ei ole naisen kirjoittamaa tekstiä!

Vierailija
95/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo. Mikään ei ole niin hirveää, kuin että työpaikalla vanha ukko alkaa ahdistelemaan.

40-vuotias mies ei ole vanha ukko..

On se 25-vuotiaan mielestä. 55-vuotiaan mielestä taas nuori. Näin se menee. 

Vierailija
96/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämähän riippuu ihan naisesta ja iästäkin, kovin nuorelle se kolmekin vuotta voi olla liikaa. 

Vierailija
97/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämähän r

Mulla tuo on pysynyt samana aina. En voisi olla kuin muutaman vuoden vanhemman tai nuoremman miehen kanssa. Muut ei vain kiinnosta. 50 hyi, 30 ai kamala. Nyt 44 v. Useimmilla naisilla näin. 

Vierailija
98/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä tykkääkö se vanhemmista ja siitä miltä itse näytät. En tosin pidä 25-vuotiasta naista kovin nuorena enää. Monilla jo opinnot hoidettu, työuraa takana, ja jo lapsia tai ainaki vauvakuumeisia. Itse kolmekymppisenä miehenä deittailen teini-ikäisiä tyttöjä. Enköhän nelikymppisenäkin pystyisi helposti 25-vuotiaita. 

13v tyttöjen perässä..

Öö ihan aikuisten 18-19-vuotiaiden, mutta ok. Ehkä kypsä 17-vuotias vielä menisi. 

Teini-ikäisiä tyttöjä sanoit deittailevasi?

eightTEEN ja nineTEEN

Vierailija
99/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä inistään ikäerosta? 25 vuotias on reilusti aikuinen ja saa nussia ketä aikuista haluaa.

Saa toki, mutta 99% nuorista kesätyöntekijöistä ei halua nussia nelikymppistä työkaveria. 

Vierailija
100/154 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ihmisistä, älkää yleistäkö. Mun vanhemmat olivat about tuollaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan