Onko nelikymppisellä enää mitään tsäänssejä n. 25-v. kesätyöntekijään?
Tuollainen kuumis tuli meidän työpaikalle ja ajatukset on jatkuvasti hänessä. Ainakin hän tervehtii iloisesti, juttelee ja nauraa mun vitseille, joten ainakin on päästy alkuun?
Kommentit (154)
Jos sulla on paljon raha tai firman bileissä paljon viinaa.
On vain kohtelias kaikille. Sun tsäänssit on pyöreä nolla. Valitettavasti. Ota ilo irti siitä että saat olla työkaveri.
Iloisuus ei ole alku millekään, se on kohteliaisuutta.
Se on aina parasta kun mammat menee näihin joka kerta 🤣
Pysypä pappa kaukana tahmanäppeinesi. Se on tuo seksilaki tiukentunut sen verran, että etsit kohta itse kesätöitä.
Lopeta jo. Mikään ei ole niin hirveää, kuin että työpaikalla vanha ukko alkaa ahdistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "menee"? Et ole tainnut elää päivääkään nuorena naisena keski-ikäisten äijien keskuudessa. Valitettavasti nämä saatanan sedät eivät opi ikinä rajojaan.
Hyvin epätodennäköistä mutta onhan kaikki mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tuollaisia pellejä on melkein joka työpaikalla, realiteetit täysin hukassa.
Vierailija kirjoitti:
On vain kohtelias kaikille. Sun tsäänssit on pyöreä nolla. Valitettavasti. Ota ilo irti siitä että saat olla työkaveri.
No en sanoisi jos on isä ongelmainen. Itse seurustelin 23 vuotiiana 41 v kanssa 2 vuotta ja nyt 50 v ja oon nyt 29.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo. Mikään ei ole niin hirveää, kuin että työpaikalla vanha ukko alkaa ahdistelemaan.
40-vuotias mies ei ole vanha ukko..
Tämä on niitä Setämies ja kassatyttö-provoja.
Ehkä, mutta nuorella miehellä voi olla kovemmat puheet kuin teot. Voi mm. sanoa, ettei "ole katoamassa", ja katoaa silti, lopulta estää sinut vaikket omasta mielestäsi edes roikkunut liikaa. Kannattaa kokeilla, mutta varo satuttamasta itseäsi. Sillä voi olla paaaaljon säätöjä samaan aikaan, ja ainoa mitä sulle jää on kondylooma. Itse en uskaltanu kunnolla, ja lopulta sain vain valtavasti selityksiä :( En osannut sitä maailmaa/peliä.. Toivottavasti sinun käy paremmin!
T. Pettynyt
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun sen tajuavat, vasta kun mies sen on heille kertonut, niin alapeukkua rämpätään naama punaisena!
Ei kovin ohuella lompakolla ole.
Vierailija kirjoitti:
Oletko naimisissa, ap?
En ole naimisissa, vaan sinkku.
Ap
Kyllä on! Raha ja valta auttaa 😎
Kukaan normaalisti kehittynyt nelikymppinen heteromies ei käytä sanaa kuumis. 1/5, yksi piste siitä että kyllähän tälläkin jo saa jokusen hölmön provosoitua.
On jos olet mies ja kesät.t. tyttö.