Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan

Vierailija
03.04.2024 |

Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi

Kommentit (1229)

Vierailija
441/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän sanonut mitään pahaa mutta te naiset olette niin herkkäluonteisia, että te alatte ulisemaan heti kun sanoo totuuden, että nykyään melkein kaikki naiset ovat iljettäviä läskikasoja.

Oletko tietoinen, että miehissä on enemmän niitä iljettäviä läskikasoja? 

Vierailija
442/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihavat ihmiset ovat ongelma länsimaiselle yhteiskunnalle. Eivät mahdu lentokoneen istuimille ja valittavat, että joutuvat ostamaan kaksi lippua. USA:ssa on oikein möhömahojen yhdistyksiä, jotka ajavat paksukaisten oikeuksia. Naurettavaa. 

Mun mielestä lentokoneeseen tullaan puntarin kautta ja sitten painon mukaan lentolippu. Finnairin osakkeenomistajana valtiotakin luulisi kiinnostavan ottaa paksukaisten eurot parempaan talteen. Eivät ainakaan mene sitten herkkuihin. 

Kaikki kehopositiivisuuspropaganda pitäisi yksinkertaisesti lopettaa ja THL:n tulisi ottaa lihavat erityisen tiedotuksen kohteeksi. 

70-luvulla eläneet muistavat kaupan liiton kampanjan. Siinä julisteessa oli, että myymälävaras ruokailee pöydässäsi. 

Samoin lihaville voisi tehdä kohdistetun, leppoisan mainoskampanjan. Siinä voitaisiin luetella lihavuudesta aiheutuvia tauteja ja avata niistä aiheutuvia kuluja veronmaksajille. Lihavuus on mielen heikkoutta (herkut, sohvalla lekottelu yms. on kivaa, mutta kuntoilu yök). 

Uskoisin tämän saavan suurenkin suosion ja paksukaiset suorastaan ryntäävät kuntosaleille laihduttamaan. 

Esko Aho ehdotti Singaporen mallia Suomeen ja ei ollenkaan huono ajatus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudointä tässä on se, että täälläkin ihminen joka laukoo julkisesti laukkauksi ja törkeyksiä kanssaihmisistään on jotenkin hieno esikuva. Ja sitten toisessa karjussa naamapunaisena huudetaan, miten hallitus ei tee mitään, kun ei saa koulukiusaamista kuriin. Se koulukiusaaminenkin on suurimmaksi osaksi juuri tuollaista haukkumista.  Haukkumisella ja nimittelyllä voi olla kauaskantoiset seuraukset jonkun ihmisen elämässä. 

Mutta mitä väliä, sehän on näköjään joidenkin mielestä jopa sankarillista, että uskaltaa haukkua toisia ihmisiä. Ja vielä parempi, kun uskaltaa tehdä sen oikein julkisesti. Tosi kova jätkä.

Vierailija
444/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo vähän ympärilleen niin oikeassahan hän on.

Entäs kun katsoo vähän Heiskaria itseään, niin näkeekö jotain silmiä hivelevää?

Vierailija
445/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pakottaa kuuntelemaan hänen podcastiaan, jos tyyppi tai hänen juttunsa eivät nappaa?

Minusta tuo ei ole pahasti sanottu. Ihan vastaavalla tavalla monet naiset ilmoittavat, etteivät huoli vaikkapa liian lyhyttä miestä. Kriteerit saa olla jokaisella ihan sellaiset kuin itse haluaa. Eri juttu sitten on, onko ne järkeviä, mutta jokaisen mieltymykset on henkilökohtaisia.

Eihän sitä oikeasti katsota mutta kun iltapäivälehdet tekee siitä lööpin. En jaksanut edes lukea mikä olikaan hänen kommenttinsa mutta arvasin että täällä siitä keskustellaan ja haukutaan kaljut ja lyhyet miehet.

Kyllä sen nutipään rumuus ja vartalo myös ansaitsevat tulla yhtä lailla keskustelluksi. Jos haukkuu kanssaihmisiä ryhävalaiksi, pitää osata ottaa vastapallona se kylmä fakta, että itse näyttää roikkuvalta alopeciaiselta pallilta.

Vierailija
446/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään pahaa, jos sanoo, ettei halua ylipainoisia, alipainoisia, lyhyitä, pitkiä, ammattikoulun käyneitä, akateemisia tms. Mutta törkeät haukkumasanat ei kuulu fiksun ihmisen sanavarastoon.

Vierailija
447/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt näille jännämiehille riittää puolustelijoita, kun on kyse julkkiksesta? 😆

Ryhävalaaksi viittaamisessa oli tietysti epäasiallinen mutta kyllähän esim. useassa kolumnissa on tuotu esille ettei ylipäätään saisi sanoa ettei halua lihavaa naista. Sikäli puolustan tätä etten itsekään viehätys ylipainoisia miehistä oli sitten syy elämäntavat, mielialalääkitys tms. enkä minä sitä ala turhaan häpeämään. 

Kyllä minäkin saan miehenä sanoa, että en koe lihavia naisia seksuaalisesti haluttavina. En halua kumppania, jota en koe seksuaalisesti haluttavana.

Mutta siirrytäänpä siihen, että miksi lihavat naiset kävivät esim. Skandinavian Hunksien keikoilla?

Olen lihava nainen eikä minulle kelpaa lihava mies. Ne ei viehätä seksuaalisesti. Joku pientä vatsaa on ok,litteä vatsa paras.. Miehen pitää olla mua pitempi. 

En loukkaantunut Krisun sanoista. Tietysti olisi kauniimmin voinut sanoa kuin ryhävalas.

N38 BMI 40

Vierailija
448/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pakottaa kuuntelemaan hänen podcastiaan, jos tyyppi tai hänen juttunsa eivät nappaa?

Minusta tuo ei ole pahasti sanottu. Ihan vastaavalla tavalla monet naiset ilmoittavat, etteivät huoli vaikkapa liian lyhyttä miestä. Kriteerit saa olla jokaisella ihan sellaiset kuin itse haluaa. Eri juttu sitten on, onko ne järkeviä, mutta jokaisen mieltymykset on henkilökohtaisia.

Lyhyydelle ei voi mitään lihavuudelle voi.

Vierailija
449/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhävalaat ovat hienoja nisäkkäitä. Älykkäitäkin. Meksikossa olen niitä nähnyt.

Vierailija
450/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bile-Dani kiteytti tämän hyvin naisille. Salin kautta baanalle. 

Vierailija
451/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, mutta silti joku voi ajatella, ettei halua lyhyttä kumppania. Se on ihan yhtä ok kuin jos ei halua ylipainoista kumppania. Se on ihan sama mitä voi tehdä ja mitä ei voi tehdä, mutta ihmisten mieltymykset on henkilökohtainen juttu. Törkeillä haukkumasanoilla haukkuminen ei ole koskaan ok! 

Vierailija
452/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa hän kertoi vaan ääneen sen mitä moni ajattelee. Hän käytti vain mielipiteen- ja sananvapauttaan ja siitä syystä hänet halutaan kivittää. Joo, totta on, että joitain asioita ei kannattaisi sanoa ääneen, mutta silti.

Vierailija
453/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lihavat ihmiset ovat ongelma länsimaiselle yhteiskunnalle. Eivät mahdu lentokoneen istuimille ja valittavat, että joutuvat ostamaan kaksi lippua. USA:ssa on oikein möhömahojen yhdistyksiä, jotka ajavat paksukaisten oikeuksia. Naurettavaa. 

Mun mielestä lentokoneeseen tullaan puntarin kautta ja sitten painon mukaan lentolippu. Finnairin osakkeenomistajana valtiotakin luulisi kiinnostavan ottaa paksukaisten eurot parempaan talteen. Eivät ainakaan mene sitten herkkuihin. 

Kaikki kehopositiivisuuspropaganda pitäisi yksinkertaisesti lopettaa ja THL:n tulisi ottaa lihavat erityisen tiedotuksen kohteeksi. 

70-luvulla eläneet muistavat kaupan liiton kampanjan. Siinä julisteessa oli, että myymälävaras ruokailee pöydässäsi. 

Samoin lihaville voisi tehdä kohdistetun, leppoisan mainoskampanjan. Siinä voitaisiin luetella lihavuudesta aiheutuvia tauteja ja avata niistä aiheutuvia kuluja veronmaksajille. Lihavuu

Ratkaisuna lihaville rahtikoneet.

Vierailija
454/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jouduin nuorena seksuaalisesti ahdistelluksi ja sekin oli minusta traumaattinen kokemus. En osannut käsitellä ahdistusta muuten kuin syömällä. Huomasin, että lihoneena muutuin näkymättömäksi ja sain olla rauhassa. Läskikerros suojaa ja jos laihtuu, alkaa taas saada ahdistavaa huomiota. Lihavana on helpompi olla.

Olisit ahdistellut takaisin.

Vierailija
455/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa hän kertoi vaan ääneen sen mitä moni ajattelee. Hän käytti vain mielipiteen- ja sananvapauttaan ja siitä syystä hänet halutaan kivittää. Joo, totta on, että joitain asioita ei kannattaisi sanoa ääneen, mutta silti.

No, en tiedä onko se ihan ok ja yleistä ajattelua ajatella ihmisten ulkonäköä törkeillä haukkumasanoilla...

Vierailija
456/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä huonosti voivia ihmisiä. Ihmisten pahoinvointia lisää entisestään tällaiset ilkeillyt ja haukkumiset. Myös tämä ikuinen vastakkainasettelu, miehet-naiset, vihervasemmisto-persut jne, ei edistä tervettä hyvinvoivaa yhteiskuntaa.

Eikö jokaisen meistä kannattaisi toimia hyvän puolesta kaikkea ilkeilyä vastaan. Näin olisimme kaikki onnellisempia.

Vierailija
457/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia on todella törkeää mollata lyhyitä miehiä ja SYRJIÄ heitä julkisesti.

Vierailija
458/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole asiallista sanoa ketään ryhävalaaksi. Kriteerinsä saa jokaisella olla, mutta ei silti tarvitse olla loukkaava. Tässä tulee esiin se , mitä " valkoiset heteromiehet" joutuvat opettelemaan: pidä jotkut mielipiteesi omana tietonasi. Tämä ei tarkoita sitä että niistä kriteereistään pitäisi tinkiä. Pitää vaan pidättäytyä olemasta törkeä. Onko liikaa vaadittu?

Vierailija
459/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ensinnäkin niin yleinen mielipide, että tuntuu oudolta, että se yleensäkään täytyy sanoa erikseen. Toisekseen tulisi aina todeta pitävänsä hoikista eikä sanoa, ettei pidä lihavista. On ok kertoa mieltymyksensä mutta ei ole ok kertoa mistä ei pidä, vaan antaa sen tiedon välittyä rivien välistä.

Vierailija
460/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva-palstan otsikko: "Voisitko seurustella lyhyen miehen kanssa?"  Sitten alkaa mollaus, kuinka ei ikinä vois niin tehdä ja lyhyet miehet lytätään porukalla maan rakoon!  Tällaista keskustelua Vauva - mammat käyvät harva se päivä!  Se sallitaan, eikä ylläpitäjät poista niitä keskusteluja!

Lyhyt on kyllä eri kuin ryhävalas.

Lihava pitkä lyhyt laiha- Ihan tavallisia adje

Se on lyhyiden miesten Syrjintää mollata heitä julkisesti ja nostaa tikun nokkaan, tyyliin: "katsokaa, lyhyt mies, yäk, en ikinä vois tuollaisen kanssa olla, saati seurustella."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi