Kuinka vanhan hajuveden kehtaa myydä torissa?
Siellä on aika paljon myynnissä puoliksi avattuja hajuvesiä. Minulla on eräs suosittu tuoksu kaapissa, olen avannut sen ja käyttänyt kaksi kertaa. Myisin sen pois hyvin edullisesti, hinta voisi olla vaikka 15 euroa kun uuden hinta on noin satasen. Mutta kuinka kauan sitten avatun kehtaa myydä?
Kommentit (48)
Hajuvesi suositellaan käyttämään kolmen vuoden kuluessa. Jossain luki, että 3-5 vuoden kuluessa. Parfyymit säilyy kaiketi 10 vuotta jopa.
Itse en kenenkään vanhoja lämpimässä säilytettyjä hajuvesiä ostaisi, hyi!
Vierailija kirjoitti:
En minäkään mutta jotkut ostaa. Ehkä ne joilla ei ole rahaa uuteen.
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi minäkään, mutta periaattessa hajuvesi kyllä säilyy aika hyvin, koska siinä on alkoholia. Noista käytetyistä ei vaan ikinä voi tietää kauanko ollut avattuna tai ovatko edes aitoja.
Jos se tuoksuu vielä ihan tuoreelle, niin mikset voisi myydä? Siellä kyllä menee merkkihajuvedet kaupaksi, vaikka ei olisi täysi pullokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos joku tosiaan haluaa kirjaimellisesti haista kärpäsmyrkylle.
Vierailija kirjoitti:
Jos se tuoksuu vielä ihan tuoreelle, niin mikset voisi myydä? Siellä kyllä menee merkkihajuvedet kaupaksi, vaikka ei olisi täysi pullokaan.
En osaa arvioida tuoksua onko tuore, minulle tulee nykyään kaikista vain pää kipeäksi. Kyseessä on merkkituoksu, joka on suosittu kaupoissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ostaa, ja miksei vanhemmatkin kokeeksi. Ei aina tarvitse aina ostaa isoa kallista pulloa, kun vähemmälläkin määrällä pärjää, jos tuoksu on muuten vielä tuore.
Ostajat ovat varmaan niitä samoja jotka ostaa kirppiksiltä myös käytettyjä meikkejä, yök.
Vintage-hajuvesien hinnat on korkealla. Kaikki mikä on tehty ennen EUn kieltoja jotka tulivat voimaan joskus..2001
tuoksut tulis säilyttää oikein. viileässä. vanhetessa tuoksu muuttuu. ainakin väljähtyy. ei kyl parfyymit.
Vierailija kirjoitti:
Vintage-hajuvesien hinnat on korkealla. Kaikki mikä on tehty ennen EUn kieltoja jotka tulivat voimaan joskus..2001
Tämä ei ole vintage, vaan on edelleen myynnissä vaikka stockalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
tuoksut tulis säilyttää oikein. viileässä. vanhetessa tuoksu muuttuu. ainakin väljähtyy. ei kyl parfyymit.
Olen säilyttänyt huoneenlämmössä, en jääkaapissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa arvioida tuoksua onko tuore, minulle tulee nykyään kaikista vain pää kipeäksi. Kyseessä on merkkituoksu, joka on suosittu kaupoissa. Ap
Kerrot siinä ilmoituksessa milloin avattu ja paljonko käytetty, ja kohtuuhinta, niin siitä ostaja saa itse päättää.
Jostain tyyliin 100 ml vintage edt Miss Diorista saa 200 e ebayssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole vintage, vaan on edelleen myynnissä vaikka stockalla. Ap
Mutta koostumuksia on muutettu huonommaksi 2000-luvulla. Vanhoilla on kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrot siinä ilmoituksessa milloin avattu ja paljonko käytetty, ja kohtuuhinta, niin siitä ostaja saa itse päättää.
Kun en muista koska olen sen edes ostanut. Voi olla viisi vuotta sitten, voi olla kaksi. Ostelin aikoinaan noita paljon eikä jäänyt mieleen minkä milloin. Eli tarkkaa tietoa ei ole, kun kuitenkin haluaa pysyä totuudessa. Käytetty määrä näkyy kuvistakin, että käytännössä täysi (kun ei ne neljä suihkausta juuri tuotetta verottanut). Ap
Eiks pohjassa ole numerosarja, joku kertoi että siitä voi iän jäljittää. En tiedä.
Anteeksi virhe ekassa lauseessa, piti tietenkin olla puoliksi käytettyjä. Mutta se omani on lähes täysi. Ap