Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt saa sanoa, ettei ryhävalas kiinnosta. Joku nainen olisi sanonut lihavista miehistä vielä pahemmin.
"Olisi sanonut", mutta kun ei ole sanonut. Naisilla on vähän enemmän kai järkeä päässä ja miettivät mitä sanovat julkisesti.
Täällä vielä puolustellaan ihan selvää virhettä. Ei koskaan ole fiksua julkiseseen jakeluun menevässä jutussa höpistä noin loukkaavia asioita. Mies olisi voinut kertoa mitä haluaa ja jättää haukkumiset sikseen. Toivottavasti yksikään normaalipainoinen nainen ei noihin jannuihin eläänsä tuhlaa. Eivät ole sen arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa kuuntelemaan hänen podcastiaan, jos tyyppi tai hänen juttunsa eivät nappaa?
Minusta tuo ei ole pahasti sanottu. Ihan vastaavalla tavalla monet naiset ilmoittavat, etteivät huoli vaikkapa liian lyhyttä miestä. Kriteerit saa olla jokaisella ihan sellaiset kuin itse haluaa. Eri juttu sitten on, onko ne järkeviä, mutta jokaisen mieltymykset on henkilökohtaisia.
Öööööööööö. 🤔🤔 mieti nyt vähän, että mitä turiset:
Lyhyt mies vs. ryhävalas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt näille jännämiehille riittää puolustelijoita, kun on kyse julkkiksesta? 😆
Ryhävalaaksi viittaamisessa oli tietysti epäasiallinen mutta kyllähän esim. useassa kolumnissa on tuotu esille ettei ylipäätään saisi sanoa ettei halua lihavaa naista. Sikäli puolustan tätä etten itsekään viehätys ylipainoisia miehistä oli sitten syy elämäntavat, mielialalääkitys tms. enkä minä sitä ala turhaan häpeämään.
Ookoo- no, jos sanon sinua sitten vaan hieman yksinkertaiseksi enkä ääliöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt näille jännämiehille riittää puolustelijoita, kun on kyse julkkiksesta? 😆
Ryhävalaaksi viittaamisessa oli tietysti epäasiallinen mutta kyllähän esim. useassa kolumnissa on tuotu esille ettei ylipäätään saisi sanoa ettei halua lihavaa naista. Sikäli puolustan tätä etten itsekään viehätys ylipainoisia miehistä oli sitten syy elämäntavat, mielialalääkitys tms. enkä minä sitä ala turhaan häpeämään.
Kyllä minäkin saan miehenä sanoa, että en koe lihavia naisia seksuaalisesti haluttavina. En halua kumppania, jota en koe seksuaalisesti haluttavana.
Mutta siirrytäänpä siihen, että miksi lihavat naiset kävivät esim. Skandinavian Hunksien keikoilla?
Ilmeisesti Hunksit eivät laittaneet ilmoitukseen, että katsojiksi vain miehiä ja hoikkia naisia. Hunksit olisivat voineet ottaa riveihinsä tavispulleroita esiintymään, mutta eivät ottaneet. Osaatko selittää miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin saan miehenä sanoa, että en koe lihavia naisia seksuaalisesti haluttavina. En halua kumppania, jota en koe seksuaalisesti haluttavana.
Mutta siirrytäänpä siihen, että miksi lihavat naiset kävivät esim. Skandinavian Hunksien keikoilla?
Miehenä sanoa? Eihän se sana lihava ole se juttu vaan se ryhävalas.
Yhtälailla: saat tampiona sanoa sanoa mielipiteesi
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa kuuntelemaan hänen podcastiaan, jos tyyppi tai hänen juttunsa eivät nappaa?
Minusta tuo ei ole pahasti sanottu. Ihan vastaavalla tavalla monet naiset ilmoittavat, etteivät huoli vaikkapa liian lyhyttä miestä. Kriteerit saa olla jokaisella ihan sellaiset kuin itse haluaa. Eri juttu sitten on, onko ne järkeviä, mutta jokaisen mieltymykset on henkilökohtaisia.
Vauva-palstan otsikko: "Voisitko seurustella lyhyen miehen kanssa?" Sitten alkaa mollaus, kuinka ei ikinä vois niin tehdä ja lyhyet miehet lytätään porukalla maan rakoon! Tällaista keskustelua Vauva - mammat käyvät harva se päivä! Se sallitaan, eikä ylläpitäjät poista niitä keskusteluja!
Vierailija kirjoitti:
Näiden miesten lausunnot oli aivan IHANAN virkistävää suorapuheisuutta! Tulee jo korvista kaikki tun poliittinen korrektius, on jo aikakin että asioista puhutaan suoraan ja kaunistelematta.
Ja kun katukuvaa katsoo, niin kyllähän tuo hälyttävä ylipainoisuus tekee kenenkään alkeellisiakaan ulkonäkövaatimuksia omaavan miehen parinvalinnasta erittäin haastavaa tänä päivänä.
Totta sekin, että tuo ulkoisessa olemuksessa näkyvä elämäntapojen rapautuneisuus ja elämänhallinnan puute tekevät ihmisestä epäviehättävän.
Koskaan ei ole IHANAN virkistävää, kun joku haukkuu kansaaihmisiä julkisesti. Onko sinusta todellakin ihanan virkistävää, kun lapset koulussa haukkuu toista ryhävalaaksi koko luokan kuullen ja tämä lapsi sitten vetää rante*ensa auki? Ja sinusta tuo haukkuja oli vain ihanana virkistävä?
Kyllä meistä ihan varmaan kaikki osaa haukkuan ja mollata toisia ihmisiä, mutta fiksu ihminen ei tee sitä julkisesti. Ei ole mitään ihanan virkistävää siinä, että ihminen on moukka, eikä ymmärrä, mitä voi julkisesti päästää suustaan.
Ihminen saa julkisesti haluta kauniin ja hoikan puolison, mutta siinä samalla ei ole mikään pakko sitten alkaa haukkumaan ihmisiä, jotka ei täytä kriteereitä. Ymmärrätkö??
Ääliöhän se tyypoi on. Itse hyllyttäisin sen jätkän veks sieltä, enkä vaan yhtä jaksoa.
Ei hän sanonut mitään pahaa mutta te naiset olette niin herkkäluonteisia, että te alatte ulisemaan heti kun sanoo totuuden, että nykyään melkein kaikki naiset ovat iljettäviä läskikasoja.
Eikä tarvi pyytää anteeksi. Sananvapauden oikeuttama mielipide ko.asiasta.
Ryhävalas painaa 25 000-30 000 kg, joten tuskin näillä "herrasmiehillä" on mitään mahdollisuutta sellaiseen törmätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoitus ollut kertoa millaisen kumppanin tuo tyyppi haluaa. Tarkoitus oli purkaa vihaa ylipainoisia naisia kohtaan ja jonkinlainen aasinsilta piti kyhätä, että sai sanoa mitä halusi.
En minä vihaa lihavia naisia, minä en vain koe heitä seksuaalisesti haluttavina.
Aika moni lihava nainen on lihava siksi, että on joutunut aiemmin rais ka tuksi. Ne ei todellakaan kaipaakaan yhdenkään miehen seksuaalista kiinnostusta milläänlailla itseensä, mutta heiskarin takia joutuvat taas vihaisten miesten tähtäimeen ja riepoteltaviksi vielä henkisesti. Ku pelkkä fyysinen naisviha ei näille pedoille riitä.
Minut on nuorena jouccoraiskattu ja olen nykyään lihava. Minä en halua minkäänlaista huomiota miehiktä, olen saanut niis
Siis että raiskatuksi joutuminen on yleinen lihavuuden syy? Tää oli mulle kyllä uutta tietoa.
Ai, tarkoitat sitä lipeäkalan ja särjen sekoituksen näköistä tyhjäpäätä?
Kuin sellainen edes saa palstatilaa tai saatikka päästetään aukomaan päätään- ja vielä maksusta?
Tuplasti tyhmemmät pomot?
Se ja ne -saa siitä palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva-palstan otsikko: "Voisitko seurustella lyhyen miehen kanssa?" Sitten alkaa mollaus, kuinka ei ikinä vois niin tehdä ja lyhyet miehet lytätään porukalla maan rakoon! Tällaista keskustelua Vauva - mammat käyvät harva se päivä! Se sallitaan, eikä ylläpitäjät poista niitä keskusteluja!
Keksitkö muutaman alatyylin ilmauksen, jota voi käyttää korvaamaan sanan lyhyen? Samoin, kun sanojen ylipainoinen tai lihava kohdalla voi sanoa ryhävalas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt on kyllä eri kuin ryhävalas.
Lihava pitkä lyhyt laiha- Ihan tavallisia adjektiiveja.
Eivät ne ole haukkkmanimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta menisitkö sinä julkisesti julistamaan, että et haluaisi mitään ryhävalasta puoliseksi? Tuskin. Siinä se ero onkin. Fiksu ei huutele tuollaisia törkeyksiä julkisesti, vaikka niin ajatteleisikin. Ei ihmisten kuulu loukata julkisesti jotakin ihmisryhmää, vaikka ei heistä pitäiskikään. Joo en ole itse lihava, en ole koskaan ollut, joten siitä ei ole kyse, vaan siitä, että ihmisten haukkuminen on rumaa ja antaa haukkujasta vähemmän mairittelevan kuvan. Väkisinkin tulee mieleen, ettei ihan penaalin terävin kynä ole kyseessä.
Itse jouduin nuorena seksuaalisesti ahdistelluksi ja sekin oli minusta traumaattinen kokemus. En osannut käsitellä ahdistusta muuten kuin syömällä. Huomasin, että lihoneena muutuin näkymättömäksi ja sain olla rauhassa. Läskikerros suojaa ja jos laihtuu, alkaa taas saada ahdistavaa huomiota. Lihavana on helpompi olla.
Heiskari toimii edelleen kuten rääväsuisena teininä toimi yläasteella ollessaan. Siellä hän on haukkunut pitkiä tyttöjä hongankolistajiksi, lyhyitä kääpiöksi, silmälasipäisiä rillipiruiksi ja pienirintaisia laudoiksi. Mitään henkistä kehitystä ei ole tapahtunut.
Heiskari on typerä, kun kyselee, että onko paha jos sanoo julkisesti, ettei halua ryhävalasta puolisokseen. Kuka typerys sanoo tuollaista julkisesti ja vielä ihmettelee, että onko pahasti sanottu, kun kohu nousee.
Pahinta tuossa on juuri se, ettei edes tajua, miten typerä on. Heiskari saa toivoa laihaa puoliso, mutta ei se tarkoita sitä, että ihminen julkisesti saa haukkua ihmisiä ryhävalaaksi.
Eikä onneton tomppeli edes tajua, mitä sanoi väärin. Ei taida montaakaan elävää aivosolua tuonkaan päässä asustaa. Toivottavasti saa joskus vertaisensa kumppanin.
Jaa? Voin kertoa sinulle tietämättömälle, että kyllä se on haukkumasana. Minua ei ole kukaan koskaan sanonut ryhävalaaksi, koska olen hoikka.
Olet pakkasen raiskaama pulkan naru