Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt näille jännämiehille riittää puolustelijoita, kun on kyse julkkiksesta? 😆
Ryhävalaaksi viittaamisessa oli tietysti epäasiallinen mutta kyllähän esim. useassa kolumnissa on tuotu esille ettei ylipäätään saisi sanoa ettei halua lihavaa naista. Sikäli puolustan tätä etten itsekään viehätys ylipainoisia miehistä oli sitten syy elämäntavat, mielialalääkitys tms. enkä minä sitä ala turhaan häpeämään.
Ookoo- no, jos sanon sinua sitten vaan hieman yksinkertaiseksi enkä ääliöksi.
En usko hetkeäkään että viehättyisit kenestä tahansa ulkonäöstä riippumatta. Tuo on ihmeellistä itsensä jalustalle nostamista. Kaikilla meillä on mieltymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa kuuntelemaan hänen podcastiaan, jos tyyppi tai hänen juttunsa eivät nappaa?
Minusta tuo ei ole pahasti sanottu. Ihan vastaavalla tavalla monet naiset ilmoittavat, etteivät huoli vaikkapa liian lyhyttä miestä. Kriteerit saa olla jokaisella ihan sellaiset kuin itse haluaa. Eri juttu sitten on, onko ne järkeviä, mutta jokaisen mieltymykset on henkilökohtaisia.
Jokaisella on omat mieltymyksensä, ja jokainen saa sanoa mielipiteensä, mutta on hieman eri asia sanoa ihmistä lyhyeksi kuin ryhävalaaksi. Lyhyt ei ole halventava ilmaisu ihmisestä, ryhävalas sen sijaan on. Lihava, ylipainoinen - OK.
No mutta miksei miekkosella jo ole kunnon instabeibeä kainalossaan, vaikka on ihan julkkikseksi päässyt? Oisko niin ettei tuo kelpaa kenellekään?
Yleensä oikeasti halutut miehet eivät nimittele ketään, mutta oisko tässä tapauksessa käyny niin, että vain joku "läski ryhävalas" on osoittanut kiinnostusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuossa mitään, sanoo ääneen sen mitä muut ei uskalla.
Ja heikkoitsetuntoiset ottaa sen henkilökohtaisesti ja loukkaantuu :D
Normaali ihminen ottaa itseensä kiusaamisesta ja haukkumisesta. Vain psykopaatit ovat sellaisia, etteivät välitä ympäröivän yhteiskunnan mielipiteistä.
Mutta eihän se Krisu ketään haukkunut.
Eikö ryhävalas ole haukkumasana?
Jaa. Sanoiko hän sinulle henkilökohtaisesti, että olet ryhävalas?
Jos joku nainen/mies julkisesti haukkuisi miehiä idiooteiksi, se ei sinun mielestäsi olisi haukkumaista, koska haukkuja ei henkilökohtaisesti haukkuisi ketään????? Outo tulkinta haukkumisesta.
Ihmisia saa siis haukkua ja halveksia julkisesti, kun ei vaan sano ketään nimeltä vaan haukkuu isomman joukon kerralla.
Silloihan mikään haukkuminen ei olekaan haukkumista vaan ihan ihan hyvätapaista juttelua, kun ei vaan kohdista sitä haukkumista kehenkään yhteen ihmiseen.
Eli turhaan täällä miehet itkee, että vauvapalstalla joku on haukkunut miehiä. Eihän se mitään haukkumista ole ollut, kun ei kerran ketään ole henkilökohtaisesti haukuttu!
Vierailija kirjoitti:
No mutta miksei miekkosella jo ole kunnon instabeibeä kainalossaan, vaikka on ihan julkkikseksi päässyt? Oisko niin ettei tuo kelpaa kenellekään?
Yleensä oikeasti halutut miehet eivät nimittele ketään, mutta oisko tässä tapauksessa käyny niin, että vain joku "läski ryhävalas" on osoittanut kiinnostusta?
Miehet valittaa kun naiset eivät saa naisilta kiinnostusta,mutta kiinnostusta eivät saa osoittaa,kuin nuoret ja kauniit naiset. Jos muuta naiset osoittavat, se on loukkaus miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuommoiset juntit ei kelpaisi minulle kumppaniksi. Olen fitti ja urheilullinen ja arvostan kehorauhaa ja hyviä käytöstapoja. Hävettäisi aivan suunnattomasti jos oma kumppani puhuisi noin toisista ihmisistä.
"Kehorauhaa"
Mitä? :D
Vierailija kirjoitti:
No jo on ihmisillä taas ongelmat. Miten se käy ilmi, että tämä Heiskari - kuka sitten lieneekään - ei saa sanoa näitä aivopierujaan? Onko jo Gestapo ovella vai mitä?
Ihmetyttää nämä "tästäkään ei saa puhua" avautumiset, kun nämä avautujat eivät yleensä muuta teekään kuin jankuttavat siitä lempiaiheestaan, ja ihan vapaalla jalalla näyttävät kulkevan edelleen ja saavat näköjään mediajulkisuuttakin jutuilleen.
Saa sanoa, mutta pitää olla valmis vastaanottamaan kritiikkiä sanomisistaan. Käytöstapoja voi kyllä odottaa kaikilta aikuisislta, jos niitä odotetaan lapsiltakin. Vai annetaanko vaan kaikkien puhua mitä sylki suuhun tuo?
Vierailija kirjoitti:
Tuommoiset juntit ei kelpaisi minulle kumppaniksi. Olen fitti ja urheilullinen ja arvostan kehorauhaa ja hyviä käytöstapoja. Hävettäisi aivan suunnattomasti jos oma kumppani puhuisi noin toisista ihmisistä.
Ajattelin ihan samoin. Oikein toivoisin, että tuo tai jokin vastaava tulisi kesken juoksu- tai pyöräilylenkkini minulle kehumaan, ettei minulla ole ylipainoa, joka tulee hänelle veronmaksajana kalliiksi. Pidättäytyisin fyysisestä väkivallasta, mutta sanoja en säästelisi, saisi moukka kuulla kunniansa.
Kumppaniksi tuommoinen? Ei koskaan!
Se onkin ihan fiksua vaatia ihmisiltä terveellisiä elintapoja ja itse esiintyä kuvassa kaljapullo kädessä.
Alkoi oikein röhönaurattaa kun katsoin näiden omanelämänsäalfojen kuvia. Kädet puuskassa ollaan tuima ilme naamalla, ei hemmetti.
Naisenkipeys tuntuu vaivaavan, oma puoliso pitäisi löytää, mutta kunnioittavan puheen asemesta aletaankin solvaamaan naisia, jotka ei omia laatuvaatimuksia täytä. Kuvittelevatko ne tämnöisellä ryhävalaaksi ja läskiksi nimittelyllä saavansa enää yhtäkään naista lähempää tuttavuutta tekemään, saati elämäntoveriksi.
Kasvakaapa jonnet aikuisiksi.
Ei voi mitään. Naiset on selvästi fiksumpia tässä suhteessa. Miehissä on enemmän näitä lihavia, mutta naiset ei koskaan nimittele miehiä ryhävalaisksi. Tuokin haukkuma on ihan vain miesten käytössä ja naisia näin haukutaan.
Miehet haukkuu naisia todella rumasti kaikista asioista, joita he itsekin tekevät, mutta miehiä ei niistä haukuta. Miehet on kovia haukkumaan ja halveksimaan naisia. Usein juuri niistä samoista asioista, jotka ovat tyypillisiä myös miehille. Naiset ei vain miehiä niistä asioista hauku ja nimittele.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vastata mulle, kun kyselin jo aiemmin: Olisiko Kristianin mielipiteet olleet ookoo, jos hän olisi jättänyt ryhävalasvertauksen pois?
Olisi. Koska ongelma ei ole se mielipide, että hän ei pidä ylipainoisia viehättävinä, vaan se asenne, että heitä voikin sitten haukkua, kun eivät omaa silmää miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kehorauhaa"
Mitä? :D
Sitä että toisen keho on hänen omansa ja sen kommentoiminen loukkaavaan sävyyn on sopimatonta käytöstä. Uskomatonta että tämä on vielä tuntematon konsepti joillekin.
Se, että ohjelman jakso poistettiin, osoittaa vaan kuka käyttää valtaa saadakseen oman äänensä kuuluviin ja kenen ääntä ei päästetä kuuluviin. Hassusti Ilta-Sanomienkaan jutussa ei ole kommentointimahdollisuutta.
Pitäisi kyllä voida sietää raflaaviakin mielipiteitä, vaikka ne eivät itseä miellyttäisi. Maailma menee kokoajan typerämpään suuntaan kun ketään ei saisi ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
No tämän jälkeen ei osoita enää sekään. Ja hyvä niin. Jokainen nainen on huomattavasti onnellisempi ilman tämmöisiä krisuvilejä elämässään.
Aikuisiakin miehiä on, sellaisia jotka ei solvaa naisia ilokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vastata mulle, kun kyselin jo aiemmin: Olisiko Kristianin mielipiteet olleet ookoo, jos hän olisi jättänyt ryhävalasvertauksen pois?
Miksi ois jättänyt, kun huomiota piti taas saada. Ketään ei kiinnosta ton panemismieltymykset, pankoon vaikka sitä vili neanderthalin miestä.
Kovasti tuntuu Heiskari kiinnostavan, kun kerran some raivostui, ja tämäkin ketju on pidentynyt hetki hetkeltä. Jos ei ketään kiinnostaisi, ei olisi Iltalehden juttua, ei kohua, ei tätä ketjua ym.
Heiskari kiinnostaa, koska on osa aika yleistä ongelmaa, toi vaan sen omalla nimellä ja naamalla (vahingossa) esille. Aikuiset ihmiset haukkuu ja kiusaa toisiaan millon mistäkin, tässä tapauksessa ylipainosta. Ja ihmetellään, miksi lasten kiusaamisongelmaa ei saada kuriin. No siksi, että aikuisiakaan ei tunnu kiinnostavan, miten kanssaihmisiä kohdellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt näille jännämiehille riittää puolustelijoita, kun on kyse julkkiksesta? 😆
Ryhävalaaksi viittaamisessa oli tietysti epäasiallinen mutta kyllähän esim. useassa kolumnissa on tuotu esille ettei ylipäätään saisi sanoa ettei halua lihavaa naista. Sikäli puolustan tätä etten itsekään viehätys ylipainoisia miehistä oli sitten syy elämäntavat, mielialalääkitys tms. enkä minä sitä ala turhaan häpeämään.
Ookoo- no, jos sanon sinua sitten vaan hieman yksinkertaiseksi enkä ääliöksi.
En usko hetkeäkään että viehättyisit kenestä tahansa ulkonäöstä riippumatta. Tuo on ihmeellistä itsensä jalustalle nostamista. Kaikilla meillä on mieltymyksiä.
Miten sinulla on noin suuria vaikeuksia pysyä keskustelun aiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ton jolpin näkösenä huutelisi muiden ulkonäöstä mitään.
Mikähän tämmöisiä tyyppejä oikein vaivaa. Tämmöiset miehet huutelee myös kadulla ventovieraille naisille, tai sanovat päin naamaa kauppajonossa jotain vastaavaa. Ihan kuin heille olis joku oikeus annettu käyttäytyä kuin pellossa. En voi ymmärtää.
Jostain syystä nää tietyntyyppiset ukot ottavat naisen ylipainon ikään kuin henkilökohtaisena loukkauksena, joten sitä voi kommentoida missä ja miten vaan. Ylipainoisille miehille heillä ei kuitenkaan ole tarvetta huudella, miksiköhän?
Krisulla ei varmaan ole tarvetta arvioida minkälaisen miehen kanssa seurustelisi, kun ei taida olla miehistä kiinnostunut.
No jos perustelee sanomisiaan terveysnäkökohdilla, on aika kaksinaismoralistista jättää ylipainoiset miehet keskustelusta pois. Samalla tavalla ne ylipainon terveysongelmat koskee niitä miehiä.
Joillain ihmisillä kasvu jää tuonne yläasteelle ja pahimmillaan ihan päiväkotiin