Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan

Vierailija
03.04.2024 |

Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi

Kommentit (1229)

Vierailija
401/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei bb:ssä yksikään tervejärkinen ole ollut, kaikilla on päästä viirannut jollainlailla. Narsisteja, seinähulluja, ekshibitionistejä, vähä-älyisiä, häiriköitä jne.

Mensan puheenjohtaja oli kerran. Vaikutti tasapainoiselta. Tahtoi olla vapaaehtoisesti helvetti puolella. Perusteli sitä sillä, että voi syödä sipsiä sohvalla jne. kotonaankin. 

Vierailija
402/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää..

Nykyään ei saa sanoa mitään, naurettavaa.

Juu, valas on irroitettu kontekstista ja siitä on nyt loukkaannuttu :D

T:Delfiini ja tonnikala

Hihhih ja hehheh. Onpa aikuismaista kommunikaatiota. Just tällaista nimittelyä me tarvitaan lisää, että voidaan näyttää kouluammuskeleville ja kiusaaville lapsille esimerkkiä.

Kuunteletko Haloo Helsinkiä ja käytkö "aikuisten" festareilla.

Minä en harrasta kumpaakaan, koska ne niin perseestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla rehellinen ja suora, mutta ei se oikeuta huonoon käytökseen ja haukkumiseen. Valitettavasti osa käyttää suorapuheisuuttaan tekosyynä tilannetajun puutteelle ja moukkamaiselle käytökselle. 

Vierailija
404/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoitus ollut kertoa millaisen kumppanin tuo tyyppi haluaa. Tarkoitus oli purkaa vihaa ylipainoisia naisia kohtaan ja jonkinlainen aasinsilta piti kyhätä, että sai sanoa mitä halusi.

En minä vihaa lihavia naisia, minä en vain koe heitä seksuaalisesti haluttavina.

Aika moni lihava nainen on lihava siksi, että on joutunut aiemmin rais ka tuksi. Ne ei todellakaan kaipaakaan yhdenkään miehen seksuaalista kiinnostusta milläänlailla itseensä, mutta heiskarin takia joutuvat taas vihaisten miesten tähtäimeen ja riepoteltaviksi vielä henkisesti. Ku pelkkä fyysinen naisviha ei näille pedoille riitä. 

Minut on nuorena jouccoraiskattu ja olen nykyään lihava. Minä en halua minkäänlaista huomiota miehiktä, olen saanut niistä tarpeekseni ajat sitten. Jättäkää naiset rauhaan ja pankaa vaikka toisianne. 

Vierailija
405/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sen niin väliä mitä hassunnäköinen, pieni ja kalju mies puhelee.

Aika jännä. Sinä haukut miestä ominaisuuksista, joihin tämä ei pysty vaikuttamaan, mutta tuo mies ei saa epäsuorasti arvostella ihmisiä huonoista elämäntapaVALINNOISTA, jotka johtavat lihavuuteen? Rumaa ja tekopyhää sinulta, hyi hyi. Tässähän tämä pähkinänkuoressa.

Niin, kyse on terveellisistä valinnoista ja niistä meitä valistaa mies, joka pitelee pullollista hermomyrkkyä kädessään :D T: timmi ja raitis nainen

Ryyppäsi itsensä osastolle. What a catch. Oksettavaa, että jotkut pösilöt pitävät häntä lähes esikuvanaan, kun jaksavat täällä puolustella hänen urpouttaan.

A

Joo tollainen menninkäisen näköinen lähiöjuoppo on joka naisen unelma.

Vierailija
406/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla naiset usein haukkuvat miehiä joilla ei ole ollut monia naisia tai ovat peräti neitsyitä. Kukaan mies ei hauku vähän kokenutta tai neitseellistä naista.

Totta muuten. En ole tullut ajatelleeksi edes. Naisia haukutaan usein h--raksi jopa ennen mitään kokemuksia seksistä. Se rikkoo haukkujan mieltä, usein haukutunkin.

Ihmetyttää. Minua ei haittaa kokemattomuus, eikä kokemus, enkä välitä ihmisen ulkonäöstä niinkään, vaan siitä, mitä se suu suoltaa. 

Jokainen mies ja nainen joka on tinderissä on H U O R A

Vierailija
407/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla naiset usein haukkuvat miehiä joilla ei ole ollut monia naisia tai ovat peräti neitsyitä. Kukaan mies ei hauku vähän kokenutta tai neitseellistä naista.

Totta muuten. En ole tullut ajatelleeksi edes. Naisia haukutaan usein h--raksi jopa ennen mitään kokemuksia seksistä. Se rikkoo haukkujan mieltä, usein haukutunkin.

Ihmetyttää. Minua ei haittaa kokemattomuus, eikä kokemus, enkä välitä ihmisen ulkonäöstä niinkään, vaan siitä, mitä se suu suoltaa. 

En kyllä itse onnistusi loukkaantumaan siintä jos joku yrittäisi haukkua mua manletti-neitseeksi, vaikka sellainen olen, ja 40v. Jos ryhtyisin kaipaamaan avioitumista niin lähtisin neitsyen etsintään eikä sillä olkisi väliä mitä kokeneisto ja eronneisto on mieltä kokemattomuudestani

Vierailija
408/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää..

Hihhih ja hehheh. Onpa aikuismaista kommunikaatiota. Just tällaista nimittelyä me tarvitaan lisää, että voidaan näyttää kouluammuskeleville ja kiusaaville lapsille esimerkkiä.

En ja en. Luuletko olevasi nokkela?

Vierailija
409/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuossa mitään, sanoo ääneen sen mitä muut ei uskalla.

Ja heikkoitsetuntoiset ottaa sen henkilökohtaisesti ja loukkaantuu :D

Normaali ihminen ottaa itseensä kiusaamisesta ja haukkumisesta. Vain psykopaatit ovat sellaisia, etteivät välitä ympäröivän yhteiskunnan mielipiteistä.

Mutta eihän se Krisu ketään haukkunut.

Eikö ryhävalas ole haukkumasana?

Jaa. Sanoiko hän sinulle henkilökohtaisesti, että olet ryhävalas?

Vierailija
410/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt näille jännämiehille riittää puolustelijoita, kun on kyse julkkiksesta? 😆

Vierailija
411/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ryhiksissä ole mitään pahaa.

Vierailija
412/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuossa mitään, sanoo ääneen sen mitä muut ei uskalla.

Ja heikkoitsetuntoiset ottaa sen henkilökohtaisesti ja loukkaantuu :D

Normaali ihminen ottaa itseensä kiusaamisesta ja haukkumisesta. Vain psykopaatit ovat sellaisia, etteivät välitä ympäröivän yhteiskunnan mielipiteistä.

Mutta eihän se Krisu ketään haukkunut.

Eikö ryhävalas ole haukkumasana?

Jaa. Sanoiko hän sinulle henkilökohtaisesti, että olet ryhävalas?

Jaa? Voin kertoa sinulle tietämättömälle, että kyllä se on haukkumasana. Minua ei ole kukaan koskaan sanonut ryhävalaaksi, koska olen hoikka.

Vierailija
413/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeeko suivaantuneisto saaneensa yhteispakit Krisulta, siintäkö tämä somekeuhkous sikisi?

Yritetään täällä heikolla tuloksella saada palstan kusipäille taottua päähän, että krisumaisella käytöksellä saat vain halveksuntaa. Kannattaa valita aikuismaisemmin. Henkilökohtaisesti olen pitänyt tyyppiä manipulatiivisena ällötyksenä kaikissa ohjelmissa mihin hän on osallistunut. Valitkaa parempia esikuvia.

Elikkä pelkääkö lihavisto että Krisun puheet ja asenne saavat lihaviin aiemmin suopeasti katsoneet nyt siirtämään katseensa laihelistoon?

Vierailija
414/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeeko suivaantuneisto saaneensa yhteispakit Krisulta, siintäkö tämä somekeuhkous sikisi?

Yritetään täällä heikolla tuloksella saada palstan kusipäille taottua päähän, että krisumaisella käytöksellä saat vain halveksuntaa. Kannattaa valita aikuismaisemmin. Henkilökohtaisesti olen pitänyt tyyppiä manipulatiivisena ällötyksenä kaikissa ohjelmissa mihin hän on osallistunut. Valitkaa parempia esikuvia.

Elikkä pelkääkö lihavisto että Krisun puheet ja asenne saavat lihaviin aiemmin suopeasti katsoneet nyt siirtämään katseensa laihelistoon?

Häh? Minä olen edelleenkin hoikka. Voi kai sitä salaliittoteorioita vääntää tästäkin.

Vierailija
415/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää..

En ja en. Luuletko olevasi nokkela?

Harrastatko ees keppihevosia, tai teetkö cosplayvideoita onlyfanssiin ja onko sulla kannabista? :D

Vierailija
416/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sen niin väliä mitä hassunnäköinen, pieni ja kalju mies puhelee.

Heiskarilla menee lujaa, mutta pelkään että kohta kelpaa  pehmeä syli  kylmässä maailmassa😂🤣

Vierailija
417/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt näille jännämiehille riittää puolustelijoita, kun on kyse julkkiksesta? 😆

Ryhävalaaksi viittaamisessa oli tietysti epäasiallinen mutta kyllähän esim. useassa kolumnissa on tuotu esille ettei ylipäätään saisi sanoa ettei halua lihavaa naista. Sikäli puolustan tätä etten itsekään viehätys ylipainoisia miehistä oli sitten syy elämäntavat, mielialalääkitys tms. enkä minä sitä ala turhaan häpeämään. 

Vierailija
418/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Suomessa on vain yksi selvästi ryhävalaan näköinen tyyppi ja hänen puolestaan nyt tuhannet loukkaantuivat

Vierailija
419/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden miesten lausunnot oli aivan IHANAN virkistävää suorapuheisuutta! Tulee jo korvista kaikki tun poliittinen korrektius, on jo aikakin että asioista puhutaan suoraan ja kaunistelematta. 

Ja kun katukuvaa katsoo, niin kyllähän tuo hälyttävä ylipainoisuus tekee kenenkään alkeellisiakaan ulkonäkövaatimuksia omaavan miehen parinvalinnasta erittäin haastavaa tänä päivänä. 

Totta sekin, että tuo ulkoisessa olemuksessa näkyvä elämäntapojen rapautuneisuus ja elämänhallinnan puute tekevät ihmisestä epäviehättävän. 

Vierailija
420/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhävalaaksi viittaamisessa oli tietysti epäasiallinen mutta kyllähän esim. useassa kolumnissa on tuotu esille ettei ylipäätään saisi sanoa ettei halua lihavaa naista. Sikäli puolustan tätä etten itsekään viehätys ylipainoisia miehistä oli sitten syy elämäntavat, mielialalääkitys tms. enkä minä sitä ala turhaan häpeämään. 

Kyllä minäkin saan miehenä sanoa, että en koe lihavia naisia seksuaalisesti haluttavina. En halua kumppania, jota en koe seksuaalisesti haluttavana.

Mutta siirrytäänpä siihen, että miksi lihavat naiset kävivät esim. Skandinavian Hunksien keikoilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi