Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa kuuntelemaan hänen podcastiaan, jos tyyppi tai hänen juttunsa eivät nappaa?
Minusta tuo ei ole pahasti sanottu. Ihan vastaavalla tavalla monet naiset ilmoittavat, etteivät huoli vaikkapa liian lyhyttä miestä. Kriteerit saa olla jokaisella ihan sellaiset kuin itse haluaa. Eri juttu sitten on, onko ne järkeviä, mutta jokaisen mieltymykset on henkilökohtaisia.
Lyhyydelle ei voi mitään lihavuudelle voi.
Bile-Dani kiteytti tämän hyvin naisille. Salin kautta baanalle.
Bile-Dani unohti itse oman ohjeensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa kuuntelemaan hänen podcastiaan, jos tyyppi tai hänen juttunsa eivät nappaa?
Minusta tuo ei ole pahasti sanottu. Ihan vastaavalla tavalla monet naiset ilmoittavat, etteivät huoli vaikkapa liian lyhyttä miestä. Kriteerit saa olla jokaisella ihan sellaiset kuin itse haluaa. Eri juttu sitten on, onko ne järkeviä, mutta jokaisen mieltymykset on henkilökohtaisia.
Öööööööööö. 🤔🤔 mieti nyt vähän, että mitä turiset:
Lyhyt mies vs. ryhävalas.
Ryhävalas voi laihtua mutta lyhyt mies ei voi kasvattaa pituutta. Siinä on se ero. Öööööö
Ryhävalakset edelleenkin ihan v i t u n hiilenä :D Kyllä te läskit akat olette lystikkäitä otuksia : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyydelle ei voi mitään lihavuudelle voi.
Juuri tämän takia on todella törkeää mollata lyhyitä miehiä ja SYRJIÄ heitä julkisesti.
Kuka heitä on julkisesti mollannut ja syrjinyt? Julkisuus on täynnä lyhyitä miehiä, eikä heitä kukaan nainen ole julkisesti mollannut. Lyhyitä miehiä on pilvinpimein, mutta en ole koskaan kuullut, että joku nainen olisi heitä mollannut. Miesten olen kyllä kullut irvailevan esim julkkispareja, joissa nainen on ollut pitempi ja mies suht lyhyt. Miehet itse naureskelevat lyhyille miehille.
Vierailija kirjoitti:
On hieman eri asia sanoa, ettei pidä lyhyitä miehiä viehättävinä, kuin kutsua heitä esimerkiksi hobiteiksi tai kääpiöiksi. Sama juttu ylipainoisten kohdalla. Vaikka et pidä jonkun ihmisen ulkonäköä viehättävänä syystä x, voit silti pyrkiä ilmaisemaan mielipiteesi haukkumatta heitä.
Kuka nainen on nyt podcastissaan haukkunut lyhyitä miehiä? Koska lyhyt ei ole haukkumasana, niin mitä sanaa sen tilalla on käytetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa hän kertoi vaan ääneen sen mitä moni ajattelee. Hän käytti vain mielipiteen- ja sananvapauttaan ja siitä syystä hänet halutaan kivittää. Joo, totta on, että joitain asioita ei kannattaisi sanoa ääneen, mutta silti.
Se on ensinnäkin niin yleinen mielipide, että tuntuu oudolta, että se yleensäkään täytyy sanoa erikseen. Toisekseen tulisi aina todeta pitävänsä hoikista eikä sanoa, ettei pidä lihavista. On ok kertoa mieltymyksensä mutta ei ole ok kertoa mistä ei pidä, vaan antaa sen tiedon välittyä rivien välistä.
Eikä sekään nyt niin paha ole, että sanoo, ettei pidä lihavista, mutta ihmisten haukkuminen ja nimittely ei ole oikein, ei millään mittapuulla mitattuna. Siitä ei pääse yli eikä ympäri, vaikka kuinka yrittäisi koristella sanomisiaan totuuden puhumisen tai kansanterveyden röyhelöillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse pyydellä anteeksi omia mielipiteitään ja ihan vain siksi että jotkut katsoivat oikeudekseen siitä mielensä pahoittaa vaikkei se välttämättä heihin mitenkään kohdistunutkaan. Jonkun tuntemattoman heiveröisyys, oli se sitten korvien välissä tai itsetunnossa muuten vaan, ei ole Heiskarin vika eikä hänen tarvitse siinä edessä olla nöyristelemässä.
Mielipidettä ei tarvitse pyytää anteeksi. Sanavalintoja ja kunnioituksen puutetta kanssaihmisiä kohtaan kylläkin on syytä pyytää anteeksi. Ihan kaikkea ei kannata sanoa ääneen ihan juuri sillä tavalla, kun se mieleen putkahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ryhävalakset edelleenkin ihan v i t u n hiilenä :D Kyllä te läskit akat olette lystikkäitä otuksia : )
Sisä se "lystikäs" olet, kun puolustat huonoa ja moukkamaista käytöstä :D
Naisia saa haukkua samalla tavalla, kuin naiset haukkuvat ja arvostelevat miehiä.
T.nainen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Jos läskit käyttäisivät kohtuulliseen syömiseen ja urheiluun edes murto-osan tuosta energiasta, minkä kuluttavat valittamiseen, olisivat he jo olleet hoikkia ja terveitä ajat sitten.
En tiennytkään, että 10 min päivässä riittää?
Sinä joka täällä väität, että naiset julkisesti pilkaa ja naureskelee lyhyille miehille niin laita nyt linkki, missä tälläistä papahtuu. En nimittäin ole tuollaiseen julkiseen naureskeluun koskaan törmännyt.
Enemmän miehet on keksineet/kertoneet esim vitsejä pareista, joissa on lyhyt mies ja pitkä nainen.
Ja kyllä miehetkin kertoo ,(eivät toki julkisesti, mutta esim vauvapalstalla useinkin) etteivät halua pitkää naista.
On eri asia höpistä typeryyksiä julkisesti, kun kaverin kanssa puhua asiasta yksityisesti. Jotkut ei näköjään ymmärrä näiden asioiden eroa.
Minusta olisi ollut ihan okei, jos nuo kaksi herraa olisivat sanoneet esim. että heidän ihannenaisensa on hoikka. "Ryhävalas" kuulosti lapselliselta ja törkeältä. Toisaalta, sanovathan naisetkin usein miehiä sioiksi, mutta koskaan en ole kuullut kenenkään miehen sanovan naista siaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ryhävalakset? Mene sinä takaisin alakouluun,kun ei onnistu sinulta tuo oikeinkirjoitus. Tule sitten uudestaan haukkumaan kun olet sen käynyt jooko😜
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ottaisi mieheksi kukkakeppiä amisaivoilla ja lievällä alkoholismista. Miehen pitää olla miehen näköinen, eikä epäonnistunut naisia haukkuva hiiri.
Jolla on typerännäköinen lippis aina päässä
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi ollut ihan okei, jos nuo kaksi herraa olisivat sanoneet esim. että heidän ihannenaisensa on hoikka. "Ryhävalas" kuulosti lapselliselta ja törkeältä. Toisaalta, sanovathan naisetkin usein miehiä sioiksi, mutta koskaan en ole kuullut kenenkään miehen sanovan naista siaksi.
Niin, miehet käyttävät sanaa emakko tai sitten lehmä.
Vierailija kirjoitti:
valakset? Sinä jonne et ainakaan äidinkielentunneilla viihtynyt. No niin, miten sana valas taipuu?
Niin, mitäpä Heiskari tuumaisi,jos naiset sanoisi, että totntut kuuluu joulusatuihin ja hobitit metsään ja katkaravut skageniin ja pellet sirkukseen,joten Heiskari voi pysyä siellä Pelle Hermannin asuntovaunussa ihan itsekseen?
Tuommoiset juntit ei kelpaisi minulle kumppaniksi. Olen fitti ja urheilullinen ja arvostan kehorauhaa ja hyviä käytöstapoja. Hävettäisi aivan suunnattomasti jos oma kumppani puhuisi noin toisista ihmisistä.
Minä taas en ottaisi mieheksi kukkakeppiä amisaivoilla ja lievällä alkoholismista. Miehen pitää olla miehen näköinen, eikä epäonnistunut naisia haukkuva hiiri.