Apua! Onko tämä flirttailevaa viestittelyä?
Apua! Onko tämä mielestäsi flirttailevaa viestittelyä? Viestittelijöinä olen minä ja miespuolinen kaverini, jota olen tavannut hyvin harvoin. Olemme viestitelleet nyt muutaman viikon.
- Mies lähetti tänään aamulla kaksi maisemakuvaa ja Hyvää huomenta -tekstin. (Mies lähettää joka päivä kuvan tai pari, koska pyysin häntä lähettämään niitä joskus. Luulin että hän lähettäisi esim. parin viikon välein... Lisäksi viestittelemme yleensä myös jotain pientä iltapäivällä ja alkuillasta)
- Vastasin aurinkohymiön ja "Hyvää huomenta. Matkustammeko tänään vuoristoon ja sitten takaisin rannalle? (vitsailin siis, että matkustaisimme noiden kuvien paikkoihin.)
- Seuraavaksi mies lähetti peukun ja tekstin "nähdään Puisto-hotellilla" ja virnistävän hymiön. (=Hotelli jossa vierailen välillä, ja tämä mies asuu siinä kaupungissa).
- Vastasin: "ok, mahtavaa (nauruhymiö) reppu on pakattu. Olen valmis lähtöön"
- Mies vastasi: "tervetuloa" ja rukoiluhymiö
Kommentit (279)
Mulla on ihan tosielämän flirttijuttu myös. Ap on toki trolli jolle antaisin 1,5/5. Aihe mielenkiintoinen jne.
Varattuna nuorempana naisena minulla oli tällainen itseäni vanhempi viestittelymies. Olin aina iloinen hänen viesteistään, oma liitto kärsi epäoikeudenmukaisuudesta ja riidoista, miehelläni on vahva persoona. Viestittelymiehen kohteliaisuus ja huomiointi tuntui hyvältä. Viestittelyt loppuivat, kun tajusin että viestittelymies pitää minua vaan yhtenä haaremin naisista ja minun pitäisi keskittyä omaan liittooni. No ei oma liittoni sen paremmaksi ole muuttunut, mutta ainakin omatuntoni on puhdas kun ei ole vispilänkauppaa minnekään suuntaan.
Siis pistitkö oikeasti miehelle viestin, että "mitä tapahtui aamukuvilleni?" ja nihkeät hyvän aamun toivotukset hänelle?
Jestas sentään, ei ihme, että mies kylmeni. Sä oot hänen lapsuudenkaverinsa vaimo ja heti ryhdyit äärimmäisen takertuvaksi. Ei se, että mies lähetti muutamia aamukuvia tarkoita, että hänen pitäisi niitä nyt joka aamu lähetellä sulle ja oli sulta tosi tökeröä tivata niitä. Huh huh. Ootko yhtä rasittava miehelles?
Vierailija kirjoitti:
Niin? Flirttailu on kivaa, ja miten se edes määritellään, siihenkin voi suhteissa olla eri rajat. Niin kuin suhteissakin on rajat sille mikä on pettämistä ja mikä ei.
Ei ole mikään rikos viestitellä toisten ihmisten kanssa, kyseessä ei edes olleet mitkään seksiviestit.
Mutta ole rehellinen tunteillesi. Ja keskustelkaa rajoista miehesi kanssa.
Niin, huom! Ei vielä seksiviestejä, mutta nopeastihan tuollainen flirttailu siihen lipsahtaa, kun jo hotellistakin puhuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan tosielämän flirttijuttu myös. Ap on toki trolli jolle antaisin 1,5/5. Aihe mielenkiintoinen jne.
Varattuna nuorempana naisena minulla oli tällainen itseäni vanhempi viestittelymies. Olin aina iloinen hänen viesteistään, oma liitto kärsi epäoikeudenmukaisuudesta ja riidoista, miehelläni on vahva persoona. Viestittelymiehen kohteliaisuus ja huomiointi tuntui hyvältä. Viestittelyt loppuivat, kun tajusin että viestittelymies pitää minua vaan yhtenä haaremin naisista ja minun pitäisi keskittyä omaan liittooni. No ei oma liittoni sen paremmaksi ole muuttunut, mutta ainakin omatuntoni on puhdas kun ei ole vispilänkauppaa minnekään suuntaan.
Eli oliko se huomion saanti ihanaa siihen asti, kunnes tajusit, ettet ole viestittelymiehelle ns. ainut?
Onko kuinka tärkeää siis olla tuollaiselle viestittelymiehelle ainut, vai tappaako se tunnelman ja fiiliksen, jos mies tekee tuota muidenkin naisten kanssa?
Miten muuten sait selville, että viestittelymiehellä oli haaremi?
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus. Eikö sulla tosiaan muuta tekemistä ole kuin satuilla tämmöisiä?
Ei sillä varmaan ole. Jäänyt jumiin tuohon luuppiinsa. Elämä on muualla kuin netissä tarinoita postaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oliko se huomion saanti ihanaa siihen asti, kunnes tajusit, ettet ole viestittelymiehelle ns. ainut?
Onko kuinka tärkeää siis olla tuollaiselle viestittelymiehelle ainut, vai tappaako se tunnelman ja fiiliksen, jos
Mä oon eri henkilö kuin tuo kenelle vastasit, mutta mulla ois tippunut fiilikset, jos ois selvinnyt, että mun viestittelymies viestittelee myös muille naisille. Silloin kun viestiteltiin, halusin ainakin kuvitella olevani ainoa ja jotenkin spesiaali. Sain rakkaudentunnustuksia ja viestejä heti aamusta kunnes menin nukkumaan. Ja menihän se lopulta seksiviestittelyksi. Sitä jatkui aikansa ennen kuin loppui. Alkoi mennä liian pitkälle ja kiinnijääminen alkoi kumpaakin pelottamaan.
Ap tässä moi. Tiedän että olen ihan kamala, mutta älkää haukkuko.
Ei se viestittely laimentunut eikä loppunut vielä.
Olin aamuyöllä hereillä kun en saanut nukuttua, varmaan stressaa tää juttu. No, laitoin hetken mielijohteesta hänelle viestin (jotain tämän suuntaista ja pari hymiötä): Heippa ystävä ja hyvää huomenta. En saa nukuttua. Oli kiva jutella eilen illalla. Toivottavasti voit hyvin.
Mies vastasi aikaisin aamulla hyvät huomenet ja mukavat päivät, kyseli kuulumisia JA laittoi MAISEMAKUVAN :D
Kun itse heräsin myöhemmin, laitoin viestin (parin hymiön kanssa) että Moi oon hereillä. Ja että tämän aamun kuva näyttää oikein hyvältä. Ja että oon valmis lähtemään, tuutko mukaan.
Mies vastasi yläpeukun.
Minä siihen punaposkihymyn.
Parin tunnin päästä mies kysyi mitä olen tekemässä.
No minäpä laitoin naamakuvan kun makaan sängyssä ja kerroin että olin väsynyt ja nukuin puolen tunnin päikkärit. Kysyin onko hän töissä. Vastasi että joo, lounaalla ja laittoi lounaskuvan (ei itsestään). Kysyin mitä siinä on ja hän kertoi. Laitoin "sivukieli"hymiön.
Että sellaista.
90% todennäköisyydellä lupaan teille jatkoa tähän iltapäivällä tai viimeistään illalla.
Millaiselta tämän päivän viestit vaikuttaa, kertokaapas. Jos on kritisoitavaa, niin rakentavaa kritiikkiä mieluiten kiitos. Tiedän kyllä itsekin, että olen ihan pöhkö. Onko viestittelymieskin teidän mielestä pöhkö, vai fiksumpi?
Vierailija kirjoitti:
Olin aamuyöllä hereillä kun en saanut nukuttua, varmaan stressaa tää juttu. No, laitoin hetken mielijohteesta hänelle viestin (jotain tämän suuntaista ja pari hymiötä): Heippa ystävä ja hyvää huomenta. En saa nukuttua. Oli kiva jutella eilen illalla. Toivottavasti voit hyvin.
Mies vastasi aikaisin aamulla hyvät huomenet ja mukavat päivät, kyseli kuulumisia JA laittoi MAISEMAKUVAN :D
Kun itse heräsin myöhemmin, laitoin viestin (parin hymiön kanssa) että Moi oon hereillä. Ja että tämän aamun kuva näyttää oikein hyvältä. Ja että oon valmis lähtemään, tuutko mukaan.
Mies vastasi yläpeukun.
No minäpä laitoin naamakuvan kun makaan sängyssä ja kerroin että olin v
Luultavasti teidän välille on muodostunut tunneside, jota kumpikaan ei ole valmis katkaisemaan. Mies kaiketi yritti sitä, mutta tajusi kaipaavansa sua liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Luin joskus viestittelyn psykologiaa.
Hyvää huomenta/ hyvää yötä viestit paljastavat paljon. Ihminen kuka laittaa näitä ajattelee sua herätessä ja nukahtaessa.
Kyllä, jos näitä tulee irrallisina ilman muuta asiaa, niin selvästi on mielessä jollain tavalla.
Sitten jos on ihan oikeasti oikeaa asiaa ja aamulla aloittaa viestin huomenilla tai illalla päättää viestittelyn toivottamalla hyvää yötä, niin se on vain kohtelias ja persoonallinen tapa olla mukava.
Ei kävis kyllä mielessäkään viestitellä miehen kavereille, ellei oikeasti ole jotain tärkeää asiaa. Enkä katsoisi hyvällä, jos mies viestittelisi mun kavereille tai muillekaan naisille, koska mies on pettänyt ennenkin. Tuollainen viestittely kuin ap:llä on jo ihan liikaa. En katselisi.
Olen kyllä itsekin viestitellyt muutaman oman miespuolisen kaverini kanssa vähän flirttailevasti, mutta jarrutan jos meinaa mennä liian pitkälle. Enemmän se on sellaista läppää vain ja saattaa tapahtua jopa viestiryhmässä, jossa muutkin sen näkevät. Ja vaikka se olisi muuta kuin läppää ja vaikka se tapahtuisi yksityisesti, niin se on satunnaista kuulumisten vaihtoa tai vastaavaa, johon sisältyy sitten ehkä jotain muuta silloin. Kiva tietää, että joku tässä maailmassa ajattelee lämmöllä, vaikkei juuri olla tekemisissä muuten. Ainakin osittain tämä johtuu omalla kohdalla siitä, mitä tässä suhteessa on tapahtunut. Se on rikkonut asioita niin paljon, että on jäänyt tilaa ja tarvetta tämmöiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mies vastasi yläpeukun.
No minäpä laitoin naamakuvan kun makaan sängyssä ja kerroin että olin väsynyt ja nukuin puolen tunnin päikkärit. Kysyin onko hän töissä. Vastasi että joo, lounaalla ja laittoi lounaskuvan (ei itsestään). Kysyin mitä siinä on ja hän kertoi. Laitoin "sivukieli"hymiön.
Että sellaista.
90% todennäköisyydellä lupaan teille jatkoa tähän iltapäivällä tai viimeistään illalla.
Millaiselta tämän päivän viestit vaikuttaa, kertokaapas. Jos on kritisoitavaa, niin rakentavaa kritiikkiä mieluiten kiitos. Tiedän kyllä itsekin, että olen ihan pöhkö. Onko viestittelymieskin teidän mielestä pöhkö, vai fiksumpi?
Teette molemmat tosi väärin miestäsi kohtaan. Mietipä itse, jos joutuisit vastaavan petoksen kohteeksi. Siinä saattais romuttua luottamus muihinkin loppuelämäksi.
Mieti, jos sun mies salaa viestittelis tollasia sun lapsuudenkaveris kanssa, vihjailisi hotelleista, kuinka hän on valmis yhteiseen matkaan, pistäisi hymynaamoja, ottaisi valokuvia itsestään sun lapsuudenkaverille? Ja sanoisi lapsuudenkaverillesi, että ei kerro sulle mitään, että kirjoitellaan salaa. Mitäpä miettisit, jos mies jäis tällaisesta kiinni?
Eilen illalla nukkumaan mennessä, vastaani tuli kuva, jossa oli kuvia puhelimen näytöltä. Näytöllä oli viestejä vanhalta mieheltä pienelle tytölle, mm dikpikkejä. Tuo mieslähettäjä oli kuvan mukaan maksetut viulut yhtyeen jäsen. Pikaisella googlettamisella, tuo on hengellinen yhtye. Mikä juttu? What kase?
Harmi kun "miesystävälläni" ei ole miespuolisia kavereita. Tekisin kyllä saman niin mielelläni. Ja ymmärtäisin myös antaa.
No, mies tulee vielä yllättymään.
Ap tässä. Olen tosi tosi väsynyt. En jaksa enkä halua jatkaa tätä juttua enää.
Laitoin miehelle viestiä iltapäivällä, että onko hän kiireinen, ja että minusta tuntuu tosi tyhmältä... Juttelimme ja kirjoitin mm. että minusta tuntuu tyhmältä että olen koko ajan sanonut tai tehnyt jotain tyhmää. Tarkoitin mm. kasvokuvien lähettämistä, mutten sanonut tarkemmin hänelle.
Hän vastasi että se on ihan ok, ei mitään ongelmaa. Ja että ainakin juttelen jotain. En ihan tarkkaan tiedä mitä hän tuolla tarkoitti.
Sitten vielä muutama viesti mm. että hän on tosi väsynyt ja aikoo mennä tosi aikaisin nukkumaan. Hän myös kysyi, missä mieheni on. Sanoin että täällä eli kotona. Sit hiljennyttiin hetkeksi.
Jatkoin tunnin päästä, että en ole kertonut miehelleni, että olemme pitäneet yhteyttä. Mies sanoi siihen jossain vaiheessa, että hänellä ja miehelläni ei ole salaisuuksia. (joopajoo...) Sit vielä juteltiin että mitä kumpikin aikoo syödä illalla ja tehdä huomenna yms.
Sit vaan jotenkin päätin tässä illalla itsekseni, että tämä homma oli nyt tässä. Onneksi saatiin viestittelymiehen kanssa ihan kivat normaalit jutustelut siihen loppuun. Voidaan jatkaa sillä tasolla, jos jatketaan. Ainakin pitää harventaa yhteydenpitoa. Tää juttu on vienyt tajuttomasti energiaa ja yöunet.
Illan olen viettänyt oman miehen kainalossa. Olen tyytyväinen. Vaikkakin niin väsynyt, että koko ajan itkettää.
Kiitos ja hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Olen tosi tosi väsynyt. En jaksa enkä halua jatkaa tätä juttua enää.
Laitoin miehelle viestiä iltapäivällä, että onko hän kiireinen, ja että minusta tuntuu tosi tyhmältä... Juttelimme ja kirjoitin mm. että minusta tuntuu tyhmältä että olen koko ajan sanonut tai tehnyt jotain tyhmää. Tarkoitin mm. kasvokuvien lähettämistä, mutten sanonut tarkemmin hänelle.
Hän vastasi että se on ihan ok, ei mitään ongelmaa. Ja että ainakin juttelen jotain. En ihan tarkkaan tiedä mitä hän tuolla tarkoitti.
Sitten vielä muutama viesti mm. että hän on tosi väsynyt ja aikoo mennä tosi aikaisin nukkumaan. Hän myös kysyi, missä mieheni on. Sanoin että täällä eli kotona. Sit hiljennyttiin hetkeksi.
Jatkoin tunnin päästä, että en ole kertonut miehelleni, että olemme pitäneet yhteyttä. Mies sanoi siihen jossain vaiheessa, että hänellä ja miehelläni ei ole salaisuuksia. (joopajoo...) Sit vielä juteltiin että mitä kumpikin aikoo syödä illalla ja tehdä huomenna yms.
Sit vaan jotenkin päätin tässä illalla itsekseni, että tämä homma oli nyt tässä. Onneksi saatiin viestittelymiehen kanssa ihan kivat normaalit jutustelut siihen loppuun. Voidaan jatkaa sillä tasolla, jos jatketaan. Ainakin pitää harventaa yhteydenpitoa. Tää juttu on vienyt tajuttomasti energiaa ja yöunet.
Illan olen viettänyt oman miehen kainalossa. Olen tyytyväinen. Vaikkakin niin väsynyt, että koko ajan itkettää.
Kiitos ja hyvästi.
:D
Kiitos ja hyvät jatkot.
Niin? Flirttailu on kivaa, ja miten se edes määritellään, siihenkin voi suhteissa olla eri rajat. Niin kuin suhteissakin on rajat sille mikä on pettämistä ja mikä ei.
Ei ole mikään rikos viestitellä toisten ihmisten kanssa, kyseessä ei edes olleet mitkään seksiviestit.
Mutta ole rehellinen tunteillesi. Ja keskustelkaa rajoista miehesi kanssa.