Apua! Onko tämä flirttailevaa viestittelyä?
Apua! Onko tämä mielestäsi flirttailevaa viestittelyä? Viestittelijöinä olen minä ja miespuolinen kaverini, jota olen tavannut hyvin harvoin. Olemme viestitelleet nyt muutaman viikon.
- Mies lähetti tänään aamulla kaksi maisemakuvaa ja Hyvää huomenta -tekstin. (Mies lähettää joka päivä kuvan tai pari, koska pyysin häntä lähettämään niitä joskus. Luulin että hän lähettäisi esim. parin viikon välein... Lisäksi viestittelemme yleensä myös jotain pientä iltapäivällä ja alkuillasta)
- Vastasin aurinkohymiön ja "Hyvää huomenta. Matkustammeko tänään vuoristoon ja sitten takaisin rannalle? (vitsailin siis, että matkustaisimme noiden kuvien paikkoihin.)
- Seuraavaksi mies lähetti peukun ja tekstin "nähdään Puisto-hotellilla" ja virnistävän hymiön. (=Hotelli jossa vierailen välillä, ja tämä mies asuu siinä kaupungissa).
- Vastasin: "ok, mahtavaa (nauruhymiö) reppu on pakattu. Olen valmis lähtöön"
- Mies vastasi: "tervetuloa" ja rukoiluhymiö
Kommentit (279)
??? Ap flirttailee miehelle netissä ja kyselee täällä, että flirttaileeko?
Vierailija kirjoitti:
??? Ap flirttailee miehelle netissä ja kyselee täällä, että flirttaileeko?
Ap lienee mieleltään häiriintynyt ja parisuhde ja pettämisasioihin patologisesti kiinnijäänyt mies joka esiintyy tässä ketjussa naisen. On joku pauhu päässään joka pakottaa hänet keksimään näitä trollauksiaan ja provoiluaan.
Mä viestittelin flirttailevaan tyyliin varatun miehen kanssa ollessani itsekin varattu. Tiedän, se oli väärin puolisojamme kohtaan. Silti pidimme yhteyttä viestein päivittäin, ja se oli ihanaa. Jännittävää, kiellettyä, salaista, intohimoista, kutkuttavaa ja imartelevaa. Päivän piristys aina, kun sain häneltä viestin. Kuitenkin jäin kiinni miehelleni, mikä on sinänsä hyvä, että viestittelylle tuli stoppi eikä edetty pidemmälle ja päästiin käymään mieheni kanssa suhteemme kipukohtia läpi. Juurta jaksain keskusteltiin miksi näin kävi, missä ollaan, halutaanko jatkaa ja yrittää pelastaa avioliitto. Keskustelut puhdisti ilmaa ja teki hyvää. Päätimme jatkaa yhdessä ja nyt menee paremmin kuin ennen. Toki tämä oma pettäminen viestittelemällä toisen miehen kanssa nousee välillä keskusteluun edelleen, mutta olen sanonut puolisolleni, että voidaan siitä puhua, jos hän haluaa sitä vielä jotenkin käsitellä. Omalla kohdalla siis näin, että olihan se salainen flirtti aivan huumaavan ihanaa, mutta onko se oikeasti sen arvoista, että loukkaa omaa rakastaan ja vaarantaa oman parisuhteen. Jokaisen oma asia ja päätös toki, miten toimii. Eikä se aina helppoa ole tehdä päätöstä suuntaan tai toiseen.
Moi, Ap paikalla.
En edelleenkään ole mies. Ja ihan tosi juttua käsittelen. Pienen, väliaikaisen mielenhäiriön myönnän ;) mutta muuten on psyyke kunnossa.
Olen tässä miettinyt, että mitä tapahtuu, jos kerron miehelleni, että olen jo viikkoja viestitellyt tiiviisti hänen kaverinsa kanssa. En halua näyttää hänelle viestejä, ettei hän ns. ymmärrä väärin. Eli jos kerron, että ollaan viestitelty kuulumisia ja maisemakuvia, niin mitä jos hän pyytää nähdä viestit? Vaikka tuskin pyytäisi. Paitsi jos alkaa ihmetellä, että miksi kerron hänelle jostain viestittelystä. Mieheni siis tietää, että kaverinsa on lähettänyt minulle pari kuvaa kun tapasimme viimeksi livenä kaikki kolme.
Ehkä on parempi olla kertomatta.
Myönnän, että nautin siitä, että tää on mun ihan oma, yksityinen juttu. Siksi haluaisin kertoa viestittelymiehelle, että kukaan ei näe eikä kukaan edes tiedä viesteistä. Eli ei tarvi pelätä, mitä sanoo. Enkä nyt tarkoita, että vihjaisin hänelle, että voidaan aloittaa salasuhde. Vaan että ei tarvi pelätä sanovansa jotain väärin, ja sitten mieheni näkisi viestit ja suuttuisi.
Ajattelin tänään illalla laittaa menemään pari biisilinkkiä. Täytyy vaan valita ne huolella, etteivät ole liian kuumia. Olisko biisiehdotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Moi, Ap paikalla.
En edelleenkään ole mies. Ja ihan tosi juttua käsittelen. Pienen, väliaikaisen mielenhäiriön myönnän ;) mutta muuten on psyyke kunnossa.
Olen tässä miettinyt, että mitä tapahtuu, jos kerron miehelleni, että olen jo viikkoja viestitellyt tiiviisti hänen kaverinsa kanssa. En halua näyttää hänelle viestejä, ettei hän ns. ymmärrä väärin. Eli jos kerron, että ollaan viestitelty kuulumisia ja maisemakuvia, niin mitä jos hän pyytää nähdä viestit? Vaikka tuskin pyytäisi. Paitsi jos alkaa ihmetellä, että miksi kerron hänelle jostain viestittelystä. Mieheni siis tietää, että kaverinsa on lähettänyt minulle pari kuvaa kun tapasimme viimeksi livenä kaikki kolme.
Myönnän, että nautin siitä, että tää on mun ihan oma, yksityinen juttu. Siksi haluaisin kertoa viestittelymiehelle, että kukaan ei näe eikä kukaan edes tiedä viesteistä. Eli ei tarvi pelätä,
Mulla olisi tällainen biisiehdotus:D
Ihana biisiehdotus ;D
Mut ei kyl sovi tähän juttuun ;D
T. Ap
Ap vaikuttaa jääneen henkisesti noin 14-15 -vuotiaan pissiksen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Moi, Ap paikalla.
Myönnän, että nautin siitä, että tää on mun ihan oma, yksityinen juttu. Siksi haluaisin kertoa viestittelymiehelle, että kukaan ei näe eikä kukaan edes tiedä viesteistä. Eli ei tarvi pelätä,
Ota nyt se itsekeskeinen pääs pois perseestä. Ja lue toi kirjoitus. Sä joudut salaamaan viestittelyn. Mietit että miehesi voisi käsittää väärin " se käsittäisi" just oikein että sä petät häntä.
V...u mä tosiaan toivon että sun kaltaiset ihmiset kokisi itse miltä toi tuntuu.
Älkää ruokkiko trollia. Ei noin valkoroskaista typerää naista olekkaan.
Ja miksi sun pitäis lähetellä miehelle biisejä? Varsinkin, jos sun pitää kysyä täältä biisivinkkejä? Mitä ihmettä nyt taas oikeasti. Siis se biisi ei silloin edes aidosti tulisi sulta, vaan jonkun aihe vapaan randomien mammojen vinkistä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ruokkiko trollia. Ei noin valkoroskaista typerää naista olekkaan.
Trolli rakentelee tarina-aihoitaan kuinka ketään ei omistaa ja ihmiset ovat sairaalloisen mustasukkaisia jnejne.
No niin, Ap täällä, kyyneleet silmissä ja vähän punaviiniä suonissa. Sori, nyt tulee pitkä teksti.
En tiedä olenko helpottunut vai pettynyt vai mitä. Tuntuu että kaikki on ollut ihan sekaisin ja on edelleen vaikka nyt asiat ovatkin selkiytyneet.
Tämä taitaa olla viimeinen päivitykseni tästä asiasta.
Eilen illalla tosiaan viestittelymies ei lämmennyt minun jutuilleni kamalasti. Ja tänä aamuna sain pelkän hyvän huomenen toivotuksen sekä hyvänpäivän toivotuksen ILMAN(!) kukka- tai maisemakuvaa. Laitoin nihkeät hyvät huomenet takaisin. ja kysyin, mitä tapahtui aamukuvilleni. En saanut mitään suoraa vastausta siihen.
Iltapäivällä viestittelymies kyseli kuulumisia. Kerroin että menen kotiin jatkamaan töitä ja vien koiran lenkille. Kysyin mitä hän aikoo tehdä illalla. Moneen tuntiin ei tullut vastausta. Alkuilllasta hän laittoi, että lähtee nyt töistä kotiin lepäämään. Vastasin, että onko hän ok. Ja että kun viimeksi tapasimme livenä, hän oli vaikuttanut surulliselta. Hän vastasi heti, että hän ei ole ihan ok, mutta tarina olisi pitkä. Vastasin, että tykkään pitkistä tarinoista. Hän sanoi että palaa asiaan myöhemmin.
No, illemmalla sitten olin Lidlin kassalla, kun viestittelymies laittoin viestin "Hei".
Menin parkkipaikalle autoon ja viestittelimme yli tunnin. Hän kertoi että on ollut aika maassa, mm. työasioissa ja kun hyvää parisuhdettakaan ei ole löytynyt vuosikausiin. Hän myös kyseli mitä lapsillemme kuuluu ja miehelleni. Hän sanoi, että mieheni on hänelle tosi tärkeä ja läheinen ihminen.
Tajusin pointin.
Lapseni jo laittoi viestiä, että äiti missä viivyt. Lopettelimme jossain vaiheessa juttelun viestittelymiehen kanssa ja lähdin kotiin.
Kun söimme mieheni kanssa kahdestaan illallista (lapset ovat omilla menoillaan), mies kertoi, että kaverinsa (eli viestittelymies) oli eilen soittanut hänelle. Sydämeni hakkasi lujaa. Mutta eivät he olleet puhuneet tästä viestittelystä. Vain mm. työasioista, ja viestittelymies oli harmitellut omia työkuvioitaan, kertonut että on vaikea saada parempaa työtä.
Nyt viimeistään tajusin, miksi en enää tänään saanut valokuvaa hyvän huomenen kanssa. Viestittelymies oli tullut järkiinsä ja valinnut, ettei tämä meidän juttu jatku, vaan ystävyys mieheni kanssa jatkuu. Täytyy sanoa, että kiitos siitä hänelle. En tiedä, olisinko itse osannut tehdä sellaista valintaa.
Mieheni vielä jutteli viestittelymiehen kuulumisia ja muita heidän ystäväpiirin juttuja. Lisäksi hän sanoi (johonkin muuhun asiaan liittyen) että juorut leviävät siellä tosi helposti. En usko, että hän vihjasi, että tietäisi jotain kautta tästä viestittelystä. Mutta en voi olla varma. Sen tiedän, että viestittelymies ei ainakaan ole kertonut mitään hänelle.
Tekisi vielä mieli laittaa viestittelymiehelle viesti, että nyt ymmärrän, miksen saanut enää valokuvaa. KANNATTAAKO LAITTAA; kertokaa?!
Loppupäätelmä: eilen lähetimme toisillemme itsestämme valokuvat ja muutenkin viestittely oli kai ollut jonkin aikaa (ehkä) flirttiä. Ja sen vuoksi viestittelymies päätti valita mieheni ystävyyden meidän hölmöilyn sijaan. Hyvä valinta, ei parempaa voi olla.
Mutta jääkö tämä tähän? *kyynel valuu poskella*
Vierailija kirjoitti:
Moi, Ap paikalla.
Se Anna Puun säännöt rakkaudrlle, sopisi tilanteeseen
Voi hyvä luoja mitä menoa. Miksi ihmeessä haluaisit yhä viestitellä salaa miehes lapsuudenkaverin kanssa????
Voi jeesus. Eikö sulla tosiaan muuta tekemistä ole kuin satuilla tämmöisiä?
upupup