Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Onko tämä flirttailevaa viestittelyä?

Vierailija
03.04.2024 |

Apua! Onko tämä mielestäsi flirttailevaa viestittelyä? Viestittelijöinä olen minä ja miespuolinen kaverini, jota olen tavannut hyvin harvoin. Olemme viestitelleet nyt muutaman viikon.

- Mies lähetti tänään aamulla kaksi maisemakuvaa ja Hyvää huomenta -tekstin. (Mies lähettää joka päivä kuvan tai pari, koska pyysin häntä lähettämään niitä joskus. Luulin että hän lähettäisi esim. parin viikon välein...  Lisäksi viestittelemme yleensä myös jotain pientä iltapäivällä ja alkuillasta)

-  Vastasin aurinkohymiön ja "Hyvää huomenta. Matkustammeko tänään vuoristoon ja sitten takaisin rannalle? (vitsailin siis, että matkustaisimme noiden kuvien paikkoihin.)

- Seuraavaksi mies lähetti peukun ja tekstin "nähdään Puisto-hotellilla" ja virnistävän hymiön. (=Hotelli jossa vierailen välillä, ja tämä mies asuu siinä kaupungissa).

- Vastasin: "ok, mahtavaa (nauruhymiö) reppu on pakattu. Olen valmis lähtöön"

- Mies vastasi: "tervetuloa" ja rukoiluhymiö

Kommentit (279)

Vierailija
101/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol.

"Sokka irti".

Eli lätsähtikö nyt tunnelma, kun sait kasvokuvaasi vain peukun?

Mitkä kommentit tässä ketjussa sai sun tunnelman laskemaan?

Vierailija
102/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tuli kotiin. 

Joo, olisin halunnut kuvaani jonkun upeemman hymiön kuin peukku. Vaikka edes hymyn. 

Ja ei, en ole joku mies joka on kirjoitellut palstalla.

Mitäkö mieheni ajattelisi viesteistä. Hmm. Olen viestitellyt ilman että mieheni tietää, mutta en minä muistakaan viestittelyistäni hänelle raportoi (kavereiden ja suvun viestit). Hän tietää että viestittelymies lähetti minulle pari kuvaa kun tapasimme viimeksi. Ei ole kysellyt, että ollaanko jatkettu yhteydenpitoa. Enkä koe, että se kuuluisi hänelle mitenkään.

Joku kommentoi että viestittelymies haluaa päästä panemaan. No varmaan haluaisikin. Huomasin kyllä sen nopean katseen punaista mekkoani päin, kun tavattiin ja oltiin drinkeillä (aviomies oli mukana).

Nyt annan viestittelyn joka tapauksessa jatkua omalla painollaan. Aion välillä heittää jonkin kysymyksen ja tietysti vastaan miehen viesteihin, mutta koitan olla lisäämättä kierrok

Vastaan sun kysymykseen, että "Et ala". Olet jo ehtinyt ihastua tuohon kyseiseen mieheen, vaikka väittäisitkin muuta. Tosin laimeahko suhtautuminen lähettämääsi kasvokuvaan todennäköisesti oli kuin ämpärillinen jääkylmää vettä sun päälle:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä olet se joka itseään tyrkyttää. 

Vierailija
104/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas:

Joo, toivoisin (keneltä tahansa) viestittelykumppanilta vähän enemmän reaktiota ja ehkä selkeämpää kiinnostuksen näyttämistä - kohdistuipa kiinnostus minuun ihmisenä tai sanomisiini tai mihin vaan. Kiinnostusta voi näyttää esim. kysymällä "isompia" kysymyksiä kuin vain että mitä kuuluu. Ja kuvista voi tykätä muilla tavoin kuin peukulla.

Mutta toki ymmärrän, että viestittelymies on varovainen. Tuskin hän haluaa loukata miestäni. Ja jälleen kerran sanon, että en edelleenkään tiedä, onko viestiemme sävy ollut kovinkaan flirtti vai ei. 

Tässä ketjussa tunnelmia laski negatiivinen suhtautuminen. En ole pyytänyt ketään moralisoimaan toimintaani. 

Mut hei, suosittelen kaikille viestittelykumppania, jos on tylsää ja ikävää. Tai ainakin, jos puoliso on jo ehtinyt kokeilla sellaista. Koittakaa te flirttailla kuumemmin kuin minä ;D

Vierailija
105/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva vitustasi ja kysy, treffataanko kevään kunniaksi lettukesteillä.

Vierailija
106/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🥳🍗

Vierailija
107/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nyt taas? Viittaatko tässä miehesi kiinnijäämiseen, kun vei viestittelyn liian pitkälle jonkun "kaveri"naisensa kanssa? Ja onko tää sun viestittely puhdasta kostoa (vaikka miehes ei tästä tiedä)?

Ja sit vielä sellainen juttu, että  onko jotenkin ihan vieras ajatus se, että ihan sen oman puolison kanssa kirjoittelisi tuollaista? Viestistäsi saa käsityksen, että tuollaista flirttiä ei voi harrastaa pitkäaikaisen kumppanin kanssa, vaan se on nimenomaan tehtävä vieraan miehen kanssa ja mieluiten kostomielessä.

"Mut hei, suosittelen kaikille viestittelykumppania, jos on tylsää ja ikävää. Tai ainakin, jos puoliso on jo ehtinyt kokeilla sellaista. Koittakaa te flirttailla kuumemmin kuin minä ;D"

Vierailija
108/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin olisin huolestunut jos aplla lapsia. Sairashan hän on trollailussaan. Joku riippuuvuus aihepiiriin. 

Vierailija
109/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinä olet se joka itseään tyrkyttää. 

Samaa tulin just sanomaan. Ap aloitti tämän.

Mies lähetti viileästi hyvää huomenta kahdella kuvalla.

Ja naimisissa oleva ap (huom. miehen lapsuudenkaverin kanssa naimisissa, miehet ovat samalta paikkakunnalta kotoisin), niin ap alkoi heti tyrkylle näin: 

- Mies lähetti tänään aamulla kaksi maisemakuvaa ja Hyvää huomenta -tekstin. 

-  Vastasin aurinkohymiön ja "Hyvää huomenta. Matkustammeko tänään vuoristoon ja sitten takaisin rannalle? (vitsailin siis, että matkustaisimme noiden kuvien paikkoihin.)

Vierailija
110/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläkä unohda laittaa lettupino lautasella -hymiötä.

Vierailija
111/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas:

Tässä ketjussa tunnelmia laski negatiivinen suhtautuminen. En ole pyytänyt ketään moralisoimaan toimintaani. 

Luulis sun tietävän, että vauva palstalla haukutaan kaikki pettäjät tai pettämistä yrittävät tai netissä flirttaavat ihmiset, oli ne miehiä tai naisia

Vierailija
112/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä hyvä ihminen! Hälle viesti, jossa sanot että tullaan sitte miehesi kanssa yhdessä! Kai tajuat, että jos hän lähettää noi viestit miehellesi, olet ongelmissa. Jätätkö hänelle tosiaan todistusaineistoa flirtistäsi? Oletko noin yksinkertainen???

Jos väkisin haluaa flirtata miehen parhaan kaverin kanssa, niin loppuhuipennuksena kannattaa pistää tyyliin: "kysyin just "Makelta" ja joo ei voida lähteä, kun hän ei halua rakastella rannalla jossa hiekkaa menee esinahan alle, taidetaan lähteä taas tänne: "tähän kuva jostain hulppeasta sviitistä, mistä ikkunasta näkyy joku eifeltorni ym.". Ja sitten kieltä näyttävä hymiö.

Näin olet saanut hupisi mutta myös näyttänyt miehelle, että olet jekuttanut häntä kokoajan. Sen sijaan että olet tehnyt miehestäsi "someaisurin" ja tehnyt itsestäsi imartelun- ja lemmenkipeän pellen. Mies siellä nyt pullistelee sillä että hän voi iskeä sinut halutessaan mieheltäsi ja hän on heittämällä kuumempi uros kuin miehesi. Hän ehkä innostuu keulimaan tällä baarissa muille muutaman oluen jälkeen ja ehkä jopa miehellesi. Luuletko oikeasti että kukaan ei saa tietää??? Asetat miehesi asemaan, jossa hän on viimeinen joka saa tietää.

Eiku joo, mene nyt heti shoppaileen pikkutuhmia alusasuja ja lähetä hälle pikkutuhmia pyllistelykuvia itsestäsi...

Vierailija
113/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas:

Luulis sun tietävän, että vauva palstalla haukutaan kaikki pettäjät tai pettämistä yrittävät tai netissä flirttaavat ihmiset, oli ne miehiä tai naisia

Aplle varmaan löytyy pettämiseen kannustavia sivustoja joihin hän voi sitten sepitellä tarinoitaan.

Vierailija
114/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
115/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipari jakoon vaan, äkkiä ja estoitta.

Vierailija
116/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo aviomiesjuttu on totta, niin mitäpä jos näyttäisit aviomiehellesi ja kysyisit, että onko flirttiä? 

Kannattaa myös kysellä kaveripiirin muilta naisilta, että keille kaikille noita juttuja lähettelee. 

Olisko sulle ok, jos aviomiehesi lähettelisi tuollaisia viestejä muille naisille? 

Vierailija
117/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että teet tätä salassa mieheltäsi, kertoo jo sen, että rajat ylitetty

Vierailija
118/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap no mitä nyt meinaat?

Kiinnijäämisen riski on nyt täysin ton miehen lapsuudenkaverin hartioilla.

Oon ihan varma, että jossain kohtaa toi lapsuudenkaveri tulee kertoo miehellesi, kuinka petollinen vaimo hänellä onkaan.

Vierailija
119/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä.

Ei olisi mulle ok, että mieheni tekisi näin. Mutta hän on kyllä tehnyt. Ehkä sen kautta oikeutan tämän itselleni nyt. En kuitenkaan ole kostamassa, vaan ehkä ennemminkin tutkiskelen itseäni.

Kavereilleni en aio kertoa tästä mitään. Ainakaan tällä hetkellä. Siksi toin aiheen tänne keskusteltavaksi.

Luin nyt kaikki minun ja viestittelymiehen viestit läpi. Myönnän, että olen ollut itse aktiivinen pienessä flirtin yrittämisessä. Mutta en mielestäni ole kovasti flirttaillut. Ja miehen viesteistä ei välttämättä yksikään ole flirttaileva.

Sanoisin, että pahin juttu tässä on se, että olemme aika aktiivisesti viestitelleet muutaman viikon ajan. (enkä ole kertonut miehelleni mitään). Mutta kuten aiemmin sanoin, miksi minun tulisi raportoida viestittelyni miehelleni.

Äsken viestittelymies kysyi, että mitä kuuluu. Vastasin, että minulla on etäkurssi koko illan, ja että hän on tervetullut piristämään minua kivoilla viesteillä, jos haluaa. Perään laitoin silmäniskuhymiön ja hymyn. Mies toivotti onnea kurssille hymyn kanssa ja myöhemin vielä laittoi hymyn. Plaah.

Aion jatkaa viestittelyä kaverina. Välillä varmaan vahingossa laitan jotain silmäniskua tms. Tavallaan olisi kiva tutustua mieheen paremmin. Tuntuu, että emme sano paljonkaan, vaikka viestejä lähetämme useita joka päivä. Voisin pyytää miestä kertomaan itsestään. Ja varmaan sitten sanon, että kukaan muu ei näe meidän viestejä, eikä edes tiedä viestittelystä. Ehkä se tuo luottamusta ja päästään KAVEREINA lähentymään. Toinen vaihtoehto on, että vähennän (tai mies vähentää) viestittelyä ja homma kuivuu kasaan. En vielä tiedä kumpi olisi parempi. 

Vierailija
120/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aiot mieheltäsi salaa jatkaa viestettelyä hänen lapsuudenkaverinsa kanssa ja aiot pistää vahingossa silmäniskujakin. Ja nyt kaasuvalotat jopa itseäsi, kun oikein capsloceilla kirjoitat, kuinka teet tämän vain KAVERINA. Ihminen kykenee ihan käsittämättömään itsepetokseen.

Mitäköhän miehesi tykkäisi, että haluat oikeasti salaa tutustua tuohon hänen lapsuudenkaveriinsa????

Just joo. Ei mulla muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän