Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Onko tämä flirttailevaa viestittelyä?

Vierailija
03.04.2024 |

Apua! Onko tämä mielestäsi flirttailevaa viestittelyä? Viestittelijöinä olen minä ja miespuolinen kaverini, jota olen tavannut hyvin harvoin. Olemme viestitelleet nyt muutaman viikon.

- Mies lähetti tänään aamulla kaksi maisemakuvaa ja Hyvää huomenta -tekstin. (Mies lähettää joka päivä kuvan tai pari, koska pyysin häntä lähettämään niitä joskus. Luulin että hän lähettäisi esim. parin viikon välein...  Lisäksi viestittelemme yleensä myös jotain pientä iltapäivällä ja alkuillasta)

-  Vastasin aurinkohymiön ja "Hyvää huomenta. Matkustammeko tänään vuoristoon ja sitten takaisin rannalle? (vitsailin siis, että matkustaisimme noiden kuvien paikkoihin.)

- Seuraavaksi mies lähetti peukun ja tekstin "nähdään Puisto-hotellilla" ja virnistävän hymiön. (=Hotelli jossa vierailen välillä, ja tämä mies asuu siinä kaupungissa).

- Vastasin: "ok, mahtavaa (nauruhymiö) reppu on pakattu. Olen valmis lähtöön"

- Mies vastasi: "tervetuloa" ja rukoiluhymiö

Kommentit (279)

Vierailija
161/279 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
162/279 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, pitääkö päätös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/279 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

apappa

Vierailija
164/279 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mä haluun sulta pilluu.

t. Se mies

Vierailija
165/279 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asian tekee vaikeaksi se, että tämä mies ei missään tapauksessa saisi flirttailla minun kanssani enkä minä hänen kanssaan. Sori, tämä voi järkyttää: hän on oman aviomieheni kaveri. Ethän kuitenkaan ala saarnata, koska et tiedä elämäntilanteeni taustoista mitään. Eli jos haluat, niin anna vinkkejä vain

Näytä nyt ukolles tää ketju että osaa antaa sulle kaipaamaasi huomiota. Se on niin sääli että naiset lähtee tuollaisia typeryyksiä tekemään,kun oma mies ei hoivaa ja helli.

Vierailija
166/279 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas moi! Joku ystävällinen on nostellut ketjua, kiitos.

Jotkut olettavat, että olisin jättämässä aviomieheni. No en ole. Rakastan häntä. Enkä ole ennen koskaan viestitellyt muiden miesten kanssa.

Nyt kun olen huomannut, että tämä viestittely on ehkä flirttailevaa, niin tajusin, että nautin siitä. En aio lopettaa, vaan viedä flirttiä vielä vähän pitemmälle (ja toivon että mies jatkaa samaan sävyyn, mutta eihän sitä tiedä). Ihan sama, onko viestittelymiehellä toisia naisia - onhan minullakin aviomies. Oikeastaan toivoisin tälle miehelle puolisoa, tiedän että hän ei ole pitkään aikaan seurustellut. 

Tällä hetkellä viestittely on edennyt vain vähän. Laitoin äsken työpäivän jälkeen viestin, että vihdoinkin kotona ja "juhla"hymiö. Kysyin myös että mitä hänelle kuuluu. Mies ei ollut ollut whatsappissa moneen tuntiin. Kuitenkin hän katsoi viestini ihan saman tien kun olin lähettänyt ne. Sii

No jos rakastat miestäsi ni varmaan kerrot viestittelystäsi hänellekin? Mitähän nyt ukon herrajestas tietää, mistä oma vaimo pitää!

Vierailija
167/279 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii se mies kertoo ukolles

Vierailija
168/279 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi lapsuudenkaveri sanoi sulle suoraan, että hänellä ja sun aviomiehelläs ei oo salaisuuksia.

Rivien välistä voit lukea: "Jos jatkamme tätä viestittelyä aviomiehesi selän takana, tulen hänelle tästä jossain vaiheessa kertomaan." 

Se oli hienovarainen vihje, että älä tyrkytä enää itseäsi hänelle.'

Vierailija
169/279 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
170/279 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika laimeaa juttua kuitenkin vielä, itsellä vastaava jutustelu on mennyt alastonkuvien puolelle. Ei tosin ole mikään miehen kaveri kyseessä.

ap, mikä tilanne?

Vierailija
171/279 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät huomenet ja hyvät yöt + hymiöt on flirttiä. 

Mitä? Miten niin? Eikö ole ihan normaalia toivottaa ihmisille hyvää huomenta, hyvää päivää, hyvää iltaa, hyvää yötä? 

Vierailija
172/279 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä :)

No joo, on tässä tullut viestiteltyä edelleen. Ei mitään ihmeellistä, niitä aamukuvia saan (maisemia, kukkia tms) ja tänään lähetin myös takaisin. Ja jotain iltakuulumisia. Poistin muutes toisen oman naamakuvani viesteistä (onneksi sai vielä poistettua), kun se oli vähän epämääräinen - makasin sängyllä.

En tiedä mitä tästä tulee. Mutta myönnän, että joka toinen heti kiinnostaisi syventää suhdetta, joka toinen hetki taas lopettaa koko pelleily. Tää viestittely on nyt kyllä ihan asiallista. En ole enää kirjoitellut, että joo, haluan tonne sun kuvan maisemaan, lähdetkö mukaan. 

Jos päättäisin, että haluaisin syventää suhdetta, mitä neuvoisitte minua tekemään? Miten saisin miehen mukaan leikkiin ilman että hän panikoisi ettei ole lojaali aviomiehelleni?

Tänään myöhemmin aion kysyä häneltä kuulumiset ja kertoa, että olen lähdössä yhden yön työmatkalle. Haluaisin varmaan pyytää häneltä jotain voimabiisiä tms. kun työmatkalla on yksi tärkeä homma tiedossa, jossa pitäisi onnistua. 

Vierailija
173/279 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan osaa näillä lähtötiedoilla sanoa. Voi olla, voi olla olematta. 

Onko sulla AP useinkin tarvetta tulla Vauvalta kysymään tällaisia asioita :D :D 

Vierailija
174/279 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, on tässä tullut viestiteltyä edelleen. Ei mitään ihmeellistä, niitä aamukuvia saan (maisemia, kukkia tms) ja tänään lähetin myös takaisin. Ja jotain iltakuulumisia. Poistin muutes toisen oman naamakuvani viesteistä (onneksi sai vielä poistettua), kun se oli vähän epämääräinen - makasin sängyllä.

En tiedä mitä tästä tulee. Mutta myönnän, että joka toinen heti kiinnostaisi syventää suhdetta, joka toinen hetki taas lopettaa koko pelleily. Tää viestittely on nyt kyllä ihan asiallista. En ole enää kirjoitellut, että joo, haluan tonne sun kuvan maisemaan, lähdetkö mukaan. 

Jos päättäisin, että haluaisin syventää suhdetta, mitä neuvoisitte minua tekemään? Miten saisin miehen mukaan leikkiin ilman että hän panikoisi ettei ole lojaali aviomiehelleni?

Tänään myöhemmin aion kysyä häneltä kuulumiset ja kertoa, että olen lähdössä yhden yön työmatkalle. Haluaisin var

Mikä sun tavoite siis tässä nyt on? Haluat pettää aviomiestäsi hänen kaverinsa kanssa? 

Vierailija
175/279 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään myöhemmin aion kysyä häneltä kuulumiset ja kertoa, että olen lähdössä yhden yön työmatkalle. Haluaisin varmaan pyytää häneltä jotain voimabiisiä tms. kun työmatkalla on yksi tärkeä homma tiedossa, jossa pitäisi onnistua.   

Siis sä haluat tuosta miehestä nyt jonkun salarakkaan vai? Vastaapa suoraan.

Vierailija
176/279 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Mites itse sen tajuaisit jos hän kirjoittaisi samoin yhden yön työreissusta?

Mulle jos kaverin akka kirjoittelis nii sanoisin siitä varmasti.

Vierailija
177/279 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijakkaa

Vierailija
178/279 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa:

Viestittelymies on ollut nyt tosi asialinjalla. Ja onhan se oikeastaan koko ajan ollut. En usko että hän haluaa mitään "sellaista" juttua minun kanssa. Toisaalta vähän ihmetyttää, että miksi pitää niin tiiviisti yhteyttä. 

Nyt ajattelen, että voisin enää vain vastailla hänen hyvän huomenen toivotuksiin ja muihin mahdollisiin miehen aloittamiin viesteihin. En enää itse aloittaisi mitään, esim. kyselisi iltapäivällä että miten menee. Ehkä juttu sitten siitä kuivuisi kokoon hiljalleen. Toisaalta tuntuu tosi raastavalta, että nyt kun olen tottunut siihen, että joka aamu joku ihana ihminen lähettää minulle pari ihanaa kuvaa ja toivottaa hyvät huomenet, niin voi tuntua tosi kamalalta, jos niitä ei enää tulekaan...

Pitää vaan kovettaa itsensä ja saada tämä homma loppumaan. Ei tässä ole mitään järkeä. 

Vierailija
179/279 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olekaan mitään järkeä.

Hae huomiosi siltä aviomieheltäsi, äläkä aviomiehen kaverilta.

Vierailija
180/279 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup