Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Onko tämä flirttailevaa viestittelyä?

Vierailija
03.04.2024 |

Apua! Onko tämä mielestäsi flirttailevaa viestittelyä? Viestittelijöinä olen minä ja miespuolinen kaverini, jota olen tavannut hyvin harvoin. Olemme viestitelleet nyt muutaman viikon.

- Mies lähetti tänään aamulla kaksi maisemakuvaa ja Hyvää huomenta -tekstin. (Mies lähettää joka päivä kuvan tai pari, koska pyysin häntä lähettämään niitä joskus. Luulin että hän lähettäisi esim. parin viikon välein...  Lisäksi viestittelemme yleensä myös jotain pientä iltapäivällä ja alkuillasta)

-  Vastasin aurinkohymiön ja "Hyvää huomenta. Matkustammeko tänään vuoristoon ja sitten takaisin rannalle? (vitsailin siis, että matkustaisimme noiden kuvien paikkoihin.)

- Seuraavaksi mies lähetti peukun ja tekstin "nähdään Puisto-hotellilla" ja virnistävän hymiön. (=Hotelli jossa vierailen välillä, ja tämä mies asuu siinä kaupungissa).

- Vastasin: "ok, mahtavaa (nauruhymiö) reppu on pakattu. Olen valmis lähtöön"

- Mies vastasi: "tervetuloa" ja rukoiluhymiö

Kommentit (279)

Vierailija
1/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retardia viestittelyä ainakin. 

Vierailija
2/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmin puolista flirttiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole flirttailevaa. Vai onko tuossa jotain mitä et voisi naispuolisten kavereiden kanssa kirjoitella?

Vierailija
4/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
5/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko autistinen vai miksi kyselet? 

Vierailija
6/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaisin jo kirkon.

Vierailija
7/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tämmöisen pienen keskustelupätkän perusteella sanoa, että onko vaiko eikö. Luulisi, että itse tietäisit parhaiten. Sinänsä, jos mies viestittelee joka päivä, luulisin, että on kiinnostusta ilmassa. 

Vierailija
8/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisenaan on selvästi molemminpuolista flirttiä. Pidätkö miehestä enemmän kuin kaverina? Hän selvästi lähtee mukaan flirttiisi. Lisäksi tuo Hyvää Huomenta viesti kertoo että ainakin mies tykkää sinusta enemmän kuin kaverina.

Vierailija
9/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtin' with disaster.

Vierailija
10/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo luvannut antaa piparia.

Vierailija
11/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kostuit, niin on.

Vierailija
12/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia sinä luulet miehen viestittelevän kanssasi? Oletko noin pihalla?

Miehet eivät halua naisia kavereiksi, ei heillä ole mitään tarvetta naiskavereille. Jos heteromies viestittelee naisen kanssa, siellä on aina taka-ajatuksena mahdollinen seksin saaminen.

Vierailija
13/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät huomenet ja hyvät yöt + hymiöt on flirttiä. 

Vierailija
14/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä jatkaa: Rehellisesti puhuen miehen antama huomio hivelee itsetuntoani. Ja jotenkin tämä viestittely on alkanut tuntua kuumalta. Mutta ajattelin, että ehkä tulkitsen väärin. Olemme olleet ihan vaan kavereita, eikä edes yhtään läheisiä.

En halua pelästyttää miestä pois, joten miten voisin jatkaa keskustelua - ehkä vielä enemmän flirtin suuntaan? Antakaa vinkkejä, tää on mulle ihan uutta! Kannattaako kysellä jotain henkilökohtaista vai laittaa oma kuva vai mitä? (Mitään paljastavia kuvia en ala lähettelemään.) Vai jatkanko vain tuota leikkiä esim. matkustamisesta tai kehittelen jotain uutta kevyttä juttua?

Asian tekee vaikeaksi se, että tämä mies ei missään tapauksessa saisi flirttailla minun kanssani enkä minä hänen kanssaan. Sori, tämä voi järkyttää: hän on oman aviomieheni kaveri. Ethän kuitenkaan ala saarnata, koska et tiedä elämäntilanteeni taustoista mitään. Eli jos haluat, niin anna vinkkejä vain tähän flirttiin. Kiitti!

Vierailija
15/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen minusta flirttiä on. Tai ainakin syvempää kiiinnostusta kuin pelkkä kaveruus on.

Vierailija
16/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus täällä. Just tollaisia viestejä.

Kunnes mulle selvisi, että lähetteli jopa ihan samoja kukka-kuvia toisillekkin naisille. Sitten selvisi, että lähettelee ihan yhtä sujuvasti haareminsa naisille hyvät yöt ja huomenet.

Luulin aidosti siihen asti, että olen ainut, jolle noita lähettelee.

Eli ottakaa huomioon, että mies tekee tuota monille muillekin naisille online. Kantsii pitää tuntosarvet koholla ja aika rohkeesti myös jutella yhteisille tutuille ym. näin voi mies jäädä kiinni, että todellakin pyörittää muitakin naisia samalla tavalla kuin sinua.

Vierailija
17/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä jatkaa: Rehellisesti puhuen miehen antama huomio hivelee itsetuntoani. Ja jotenkin tämä viestittely on alkanut tuntua kuumalta. Mutta ajattelin, että ehkä tulkitsen väärin. Olemme olleet ihan vaan kavereita, eikä edes yhtään läheisiä.

En halua pelästyttää miestä pois, joten miten voisin jatkaa keskustelua - ehkä vielä enemmän flirtin suuntaan? Antakaa vinkkejä, tää on mulle ihan uutta! Kannattaako kysellä jotain henkilökohtaista vai laittaa oma kuva vai mitä? (Mitään paljastavia kuvia en ala lähettelemään.) Vai jatkanko vain tuota leikkiä esim. matkustamisesta tai kehittelen jotain uutta kevyttä juttua?

Asian tekee vaikeaksi se, että tämä mies ei missään tapauksessa saisi flirttailla minun kanssani enkä minä hänen kanssaan. Sori, tämä voi järkyttää: hän on oman aviomieheni kaveri. Ethän kuitenkaan ala saarnata, koska et tiedä elämäntilanteeni taustoista mitään. Eli jos haluat, niin anna vinkkejä vain

Näiden tietojen valossa, ja omien sanojesikin valossa ("ei saisi flirttailla"), vinkkini on, että lopetat heti tuollaiset viestit. Ja mielellään kaikki viestit, koska olet jo selvästikin romanttisessa suhteessa sen aviomiehesi kaverin kanssa viestittelytasolla.

Vierailija
18/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asian tekee vaikeaksi se, että tämä mies ei missään tapauksessa saisi flirttailla minun kanssani enkä minä hänen kanssaan. Sori, tämä voi järkyttää: hän on oman aviomieheni kaveri. Ethän kuitenkaan ala saarnata, koska et tiedä elämäntilanteeni taustoista mitään. Eli jos haluat, niin anna vinkkejä vain

No pistä tälle uudelle valokuva sinun avioerohakemuksestasi. Kohta on ovella koputtamassa.

Vierailija
19/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sori, tämä voi järkyttää: hän on oman aviomieheni kaveri. Ethän kuitenkaan ala saarnata, koska et tiedä elämäntilanteeni taustoista mitään. Eli jos haluat, niin anna vinkkejä vain tähän flirttiin"

Ainakaan miehellä ei ole mitään moraalia. Ei kyllä sullakaan.

Olet nyt rakkaudennälässäsi selkeästi lankemassa aivan klassiseen love bombaukseen. Et edes tunne miestä kunnolla. Varaudu siihen, että et välttämättä ole lainkaan ainut, jonka kanssa tuolla lailla tekstailee. Tuon tyyppiset miehet, jotka ihan pokkana alkavat liehittelemään oman kaverinsa vaimoa, eivät omaa kovin korkeaa moraalia. Siitä moraalin puuttumisesta voit sitten vetää sellaisenkin johtopäätöksen, että et taatusti ole ainut, joita lämmittelee online tuollaisilla leikeillä matkustamisesta. Varmaan lähettelee samoja kuvia muillekkin naisille, oli ne sitten varattuja tai vapaita.

Tavallaan tuon miehen on helppo leikkiä sun kanssa ja saada siitä dopamiinia ja jännitystä, sillä sulla on aviomies etkä voi täysin heti ainakaan heittäytyä hänen riippakivekseen eli että hänen pitäisi ottaa sitten vastuutakin noista leikittelyistä ja viedä suhdetta pidemmälle. Nythän suhdetta ei voi viedä pidemmälle, sillä olet naimissa.

Mutta tartuit syöttiin, sillä kyselet jo flirttiohjeita täältä.

Vierailija
20/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: eikö kellään ole mitään positiivista sanottavaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän