Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Onko tämä flirttailevaa viestittelyä?

Vierailija
03.04.2024 |

Apua! Onko tämä mielestäsi flirttailevaa viestittelyä? Viestittelijöinä olen minä ja miespuolinen kaverini, jota olen tavannut hyvin harvoin. Olemme viestitelleet nyt muutaman viikon.

- Mies lähetti tänään aamulla kaksi maisemakuvaa ja Hyvää huomenta -tekstin. (Mies lähettää joka päivä kuvan tai pari, koska pyysin häntä lähettämään niitä joskus. Luulin että hän lähettäisi esim. parin viikon välein...  Lisäksi viestittelemme yleensä myös jotain pientä iltapäivällä ja alkuillasta)

-  Vastasin aurinkohymiön ja "Hyvää huomenta. Matkustammeko tänään vuoristoon ja sitten takaisin rannalle? (vitsailin siis, että matkustaisimme noiden kuvien paikkoihin.)

- Seuraavaksi mies lähetti peukun ja tekstin "nähdään Puisto-hotellilla" ja virnistävän hymiön. (=Hotelli jossa vierailen välillä, ja tämä mies asuu siinä kaupungissa).

- Vastasin: "ok, mahtavaa (nauruhymiö) reppu on pakattu. Olen valmis lähtöön"

- Mies vastasi: "tervetuloa" ja rukoiluhymiö

Kommentit (279)

Vierailija
181/279 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset maisema- ja kukkakuvat tänään tuli?

Vierailija
182/279 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/279 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä jatkaa: Rehellisesti puhuen miehen antama huomio hivelee itsetuntoani. Ja jotenkin tämä viestittely on alkanut tuntua kuumalta. Mutta ajattelin, että ehkä tulkitsen väärin. Olemme olleet ihan vaan kavereita, eikä edes yhtään läheisiä.

En halua pelästyttää miestä pois, joten miten voisin jatkaa keskustelua - ehkä vielä enemmän flirtin suuntaan? Antakaa vinkkejä, tää on mulle ihan uutta! Kannattaako kysellä jotain henkilökohtaista vai laittaa oma kuva vai mitä? (Mitään paljastavia kuvia en ala lähettelemään.) Vai jatkanko vain tuota leikkiä esim. matkustamisesta tai kehittelen jotain uutta kevyttä juttua?

Asian tekee vaikeaksi se, että tämä mies ei missään tapauksessa saisi flirttailla minun kanssani enkä minä hänen kanssaan. Sori, tämä voi järkyttää: hän on oman aviomieheni kaveri. Ethän kuitenkaan ala saarnata, koska et tiedä elämäntilanteeni taustoista mitään. Eli jos haluat, niin anna vinkkejä vain

Lähetä vaan tuherokuva.

Vierailija
184/279 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu, oot saanut hyviä vinkkejä siitä mitä miehen taustalla oikeasti on. Kun lopetat, saat rauhan eikä koko asiaa sitten tarvitse enää miettiä. Saat keskittyä omaan ja perheesi elämään. Voit satuttaa itsesi pahasti, teet sen ihan tietoisesti, ja sitten ei auta itku kun oma mies jättää ja miehen kaveri jättää koska hän on lojaali miehellesi.

Lopeta nyt hyvän sään aikana!

Vierailija
185/279 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies ja miehen kaveri ovat suunnilleen rautalangasta vääntäneet ap:lle, että kaveripiirissä juorut kulkevat helposti.

Tämän keissin paljastumiseksi ei tarvita muuta kuin että kaverimiehen puhelimen näytön näkee joku aviomiehen ja kaverimiehen yhteinen tuttu juuri silloin, kun ap lähettää jonkun ällöviestin hymiöineen. Juoru lähtee leviämään. Avot, ap lähtee ulkoruokintaan.

Olen nainen. Minulla on sellainen käsitys miehistä ja miesten välisestä ystävyydestä, että tällaiset asiat ratkeavat rehellisyyden ja reilun meiningin nimissä niin, että miesten lojaliteetit toisiaan kohtaan voittavat. 

Vierailija
186/279 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
187/279 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

Tänään tuli vihreä vuoristokuva. (Kuva on paikasta, josta olemme jutelleet kun tapasimme: että siellä olisi kiva käydä.)

Kirjoitin takaisin jotain että olis kyl ihana käydä. Sitten joskus...

Mies vastasi että joo, sit kun seuraavan kerran menen sinne. (Tarkoitti siis varmaan että myös mun mies tulee mukaan.)

Iltapäivällä kirjoitin että olen nyt lähdössä työmatkalle. Varoitin että laitan kuvia, koska työmatkakohde on kaunis. 

Hän toivotti hyvää matkaa.

Juuri äsken hän kyseli mitä kuuluu. 

Vastasin että olen kohta perillä. Ja että aion viettää hauskan illan hyvän ruuan ja viinin parissa yms. Kysyin mitä hän tekee. 

Hän vastasi että ei oikein mitään, istuskelee yksinään. 

Vastasin että voi raukkaa. Ja että jospa hän tulisi kanssani lasilliselle (siis tää oli vitsi. Hän on kaukana)

Hän vastasi peukulla ja viinilasiemojilla ja kippis.

Vastasin että ok mahtavaa, nähdään vähän myöhemmin 

Hän laittoi miettivän hymiön.

Laittelen pari kivaa kuvaa illalla hänelle.

Oonko paha?

Vierailija
188/279 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli on saanut kenkää töistä

Vierailija
189/279 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

Tänään tuli vihreä vuoristokuva. (Kuva on paikasta, josta olemme jutelleet kun tapasimme: että siellä olisi kiva käydä.)

Kirjoitin takaisin jotain että olis kyl ihana käydä. Sitten joskus...

Mies vastasi että joo, sit kun seuraavan kerran menen sinne. (Tarkoitti siis varmaan että myös mun mies tulee mukaan.)

Iltapäivällä kirjoitin että olen nyt lähdössä työmatkalle. Varoitin että laitan kuvia, koska työmatkakohde on kaunis. 

Hän toivotti hyvää matkaa.

Juuri äsken hän kyseli mitä kuuluu. 

Vastasin että olen kohta perillä. Ja että aion viettää hauskan illan hyvän ruuan ja viinin parissa yms. Kysyin mitä hän tekee. 

Hän vastasi että ei oikein mitään, istuskelee yksinään. 

Vastasin että voi raukkaa. Ja että jospa hän tulisi kanssani lasilliselle (siis tää oli vitsi. Hän on kaukana)

Hän vastasi peukulla ja viinilasiemojilla ja kippis.

Vastasin että ok mahtavaa, nähdään vähän myöhemmin 

Hän laittoi miettivän hymiön.

Oonko paha?

Oot paha.

Vierailija
190/279 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh

Vierailija
191/279 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei mitään kivoja kännikuvia.

Vierailija
192/279 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä oli tungettelevaa pyytää kuva hetkestä, mitä toinen on tekemässä. Toi on jo törkee yksityisyydenloukkaus. Tungettelua ja stalkkausta!

Joo. Mulle tuli mieleen yksi äijä,jota tapailin 4kk. Se vaatii välillä,että laitan kuvan jos sanon olevani jossain. Eli ei uskonut sanaa.

Onneksi palasi yhteen exänsä kanssa. Tiesin aina ettei se juttu jatku,ja olin iloinen,että hän katkaisi sen lopulta.

(Sain muuten aina kuulla,että sen exä oli kuulemma "hullu". En tiedä oliko. Mutta hulluilkoon ja tarkkailkoon toistensa puhelimia ihan rauhassa jatkossa).

Vierailija
193/279 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se susta kiinnostunut on. Toki varmaan myös yksinäinen ja täyttää tylsää päiväänsä sun kanssa viestittelyllä. Mutta myös jollain tasolla on kiinnostunut. Ei miehet muuten jaksa noin aktiivisesti kirjoitella.

Vierailija
194/279 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi flirttailla kaverille?

Itsellä ollut miespuolisia kavereita,enkä niille flirttaile. Ikinä.

Vierailija
195/279 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asian tekee vaikeaksi se, että tämä mies ei missään tapauksessa saisi flirttailla minun kanssani enkä minä hänen kanssaan. Sori, tämä voi järkyttää: hän on oman aviomieheni kaveri. Ethän kuitenkaan ala saarnata, koska et tiedä elämäntilanteeni taustoista mitään. Eli jos haluat, niin anna vinkkejä vain

Huomaat varmasti itsekin ristiriidan tässä, vai mitä?. Sanot, ettet saisi flirttailla, mutta käsket muita olemaan tuomitsematta, koska emme tiedä taustoista. Mutta taustathan ovat erittäin selviä: jos puuhaat miehesi selän takana asioita, joista hän ei pitäisi, niin väärin sinä teet. Jos taas teillä olisi avoin suhde, sinun ei olisi tarvinnut kirjoittaa, että asia on vaikea, etkä saisi flirttailla. 

Vierailija
196/279 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

Oonko paha?

Et tietenkään. Mehän emme tiedä mitään taustoistasi, joten emme voi saarnata. Uskomme täysillä kanssasi, että aviomiehesi tykkää, kun etsit viihdykettä muulta, jotta hänkin voi tehdä samaa. 

Vierailija
197/279 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset maisema- ja kukkakuvat tänään tuli?

Kuva omasta tulppaanista, laitoin takaisin kuvan sheivatusta vitustani...

Vierailija
198/279 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä viestittelet miehesi kaverille ylipäätään yhtään mitään?

Vierailija
199/279 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille siltä työreissulta joku vähäpukeinen kuva itestäs, kato miten reagoi.

Vierailija
200/279 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitäs viestittelit miehen kanssa eilen ja tänään?