Apua! Onko tämä flirttailevaa viestittelyä?
Apua! Onko tämä mielestäsi flirttailevaa viestittelyä? Viestittelijöinä olen minä ja miespuolinen kaverini, jota olen tavannut hyvin harvoin. Olemme viestitelleet nyt muutaman viikon.
- Mies lähetti tänään aamulla kaksi maisemakuvaa ja Hyvää huomenta -tekstin. (Mies lähettää joka päivä kuvan tai pari, koska pyysin häntä lähettämään niitä joskus. Luulin että hän lähettäisi esim. parin viikon välein... Lisäksi viestittelemme yleensä myös jotain pientä iltapäivällä ja alkuillasta)
- Vastasin aurinkohymiön ja "Hyvää huomenta. Matkustammeko tänään vuoristoon ja sitten takaisin rannalle? (vitsailin siis, että matkustaisimme noiden kuvien paikkoihin.)
- Seuraavaksi mies lähetti peukun ja tekstin "nähdään Puisto-hotellilla" ja virnistävän hymiön. (=Hotelli jossa vierailen välillä, ja tämä mies asuu siinä kaupungissa).
- Vastasin: "ok, mahtavaa (nauruhymiö) reppu on pakattu. Olen valmis lähtöön"
- Mies vastasi: "tervetuloa" ja rukoiluhymiö
Kommentit (279)
Ap, mikä hyvää huomenta viestin mies tänään laittoi? Mikä kuva tuli? Jatkoitteko fantaisoitanne? Menikö jo astetta härskimmäksi?
Vierailija kirjoitti:
Tää ei voi olla todellista.
:D
Luin joskus viestittelyn psykologiaa.
Hyvää huomenta/ hyvää yötä viestit paljastavat paljon. Ihminen kuka laittaa näitä ajattelee sua herätessä ja nukahtaessa.
Se on haluan pillua viestittelyä.
Näytä viestit aviomiehellesi ja kysy, mikä noin niinkuin miehisestä näkökulmasta olisi sopivan kuuma ja punaposkinen viesti jatkaa flirttailua.
Trollihan tämä lienee, mutta jos ei, niin säälittävää.
Ap täällä taas moi!
Aamulla tuli mieheltä: "Hyvää huomenta", auringonnousuhymiö sekä kukkapellon kuva, jossa keskellä iso, kaunis punainen kukka. Kuva on miehen ottama, kuvan pelto on sijaitsee paikassa, josta tykkään paljon (muutama viikko sitten pyysin, että hän joskus laittaisi kuvia sieltä päin).
Lähetin takaisin: "Hyvää huomenta. Heräsin juuri. Näin unta paikasta x (se on mieheni ja tämän kaverin kotikylä), en muista mitä unessa tapahtui, mutta oli ilta " tähtihymiö
Mies vastasi peukun ja sitten: "vietä kiva päivä"
Vastasin: "Kiitti, sinä myös"
Ajattelin, että iltapäivällä laittaisin jotain uutta viestiä. Ehdotuksia? Ehkä voisin pyytää miestä kertomaan jotain itsestään, kun en häntä hyvin tunne. Olisko hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta/ hyvää yötä viestit paljastavat paljon. Ihminen kuka laittaa näitä ajattelee sua herätessä ja nukahtaessa.
No millainen ihminen sitten sellainen mies on, joka laittaa näitä monille naisille, ei vain yhdelle?
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä taas moi!
Aamulla tuli mieheltä: "Hyvää huomenta", auringonnousuhymiö sekä kukkapellon kuva, jossa keskellä iso, kaunis punainen kukka. Kuva on miehen ottama, kuvan pelto on sijaitsee paikassa, josta tykkään paljon (muutama viikko sitten pyysin, että hän joskus laittaisi kuvia sieltä päin).
Lähetin takaisin: "Hyvää huomenta. Heräsin juuri. Näin unta paikasta x (se on mieheni ja tämän kaverin kotikylä), en muista mitä unessa tapahtui, mutta oli ilta " tähtihymiö
Mies vastasi peukun ja sitten: "vietä kiva päivä"
Vastasin: "Kiitti, sinä myös"
Ajattelin, että iltapäivällä laittaisin jotain uutta viestiä. Ehdotuksia? Ehkä voisin pyytää miestä kertomaan jotain itsestään, kun en häntä hyvin tunne. Olisko hyvä?
Mulla on ehdotus. Kysypä häneltä suoraan, kuinka monta muuta naista on saanut nämä kukkapellon ja vuoriston kuvat. Ja kuinka monelle muulle naiselle hän toivottelee huomenia ja öitä..
Olisit vastannut hänelle:
"Siis ei ole todellista (hämmästyshymiö)! Näin viime yönä unta juuri tuosta kukkapellosta. Unessa olimme sinä ja minä ja......
Sitten olisit odottanut miehen jatkokysymystä, mies olisi kysynyt: "Ja?"
Ja sitten sinä olisit vastannut: "....me kieriskelimme tuossa kukkapellossa...(apinahymiö, jossa se apina peittää käsillä naamansa)"
Millainen suhteenne miehesi kanssa on?
Oletko aiemmin pettänyt häntä tai jotain muuta kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millainen ihminen sitten sellainen mies on, joka laittaa näitä monille naisille, ei vain yhdelle?
Sellainen joka haluaa seksiä monilta naisilta.
Ap vastaa: en kehtaa vielä kysyä, kenelle muille hän viestittelee. Luulisi, että jollekin/joillekin, koska on sinkku. Eikä meidän välille kuulukaan syntyä mitään syvää suhdetta. Vähän vain jännitystä.
Tuohon kukkapeltounijuttuun: en voi noin kuumaa kirjoittaa hänelle, kun en tiedä, mitä tämä meidän juttu on. Ehkä hän kuitenkin pitää minua vain kaverina. On aika stressaavaa, kun en tiedä, missä mennään... Enkä taida uskoa, että tämä mies koskaan uskaltaa edetä kovin suorasanaiseksi kanssani, koska arvostaa (ja todennäköisesti myös pelkää) miestäni. Viestittelymies tietää, että jos mieheni saisi tietää että meillä on jotain meneillään, siitä koituisi ehkä useammallekin ihmiselle välirikko.
Suhteeni omaan mieheeni: meillä on ollut aika pitkä alamäki mm. miehen puhumattomuuden vuoksi. Se johti siihen, että mies viestitteli yhden naisen kanssa, ja juttu meni vähän romanttiseksi. Jäi kiinni. Mies sitten päätti mm. alkaa puhumaan ongelmista, ja suhteemme alkoikin muuttua hyväksi.
Nyt vasta tajusin, kuinka imartelevalta miehestänikin on varmaan tuntunut, kun joku toinen on kiinnostunut. Eli voisin sanoa, että mieheni käytös antoi lähtölaukauksen tälle minun hölmöilylleni.
Nyt menen taas töihin. Jatkakaa ;)
Ap vielä jatkaa: en ole koskaan pettänyt
Vierailija kirjoitti:
Ap vastaa: en kehtaa vielä kysyä, kenelle muille hän viestittelee. Luulisi, että jollekin/joillekin, koska on sinkku. Eikä meidän välille kuulukaan syntyä mitään syvää suhdetta. Vähän vain jännitystä.
Tuohon kukkapeltounijuttuun: en voi noin kuumaa kirjoittaa hänelle, kun en tiedä, mitä tämä meidän juttu on. Ehkä hän kuitenkin pitää minua vain kaverina. On aika stressaavaa, kun en tiedä, missä mennään... Enkä taida uskoa, että tämä mies koskaan uskaltaa edetä kovin suorasanaiseksi kanssani, koska arvostaa (ja todennäköisesti myös pelkää) miestäni. Viestittelymies tietää, että jos mieheni saisi tietää että meillä on jotain meneillään, siitä koituisi ehkä useammallekin ihmiselle välirikko.
Suhteeni omaan mieheeni: meillä on ollut aika pitkä alamäki mm. miehen puhumattomuuden vuoksi. Se johti siihen, että mies viestitteli yhden naisen kanssa, ja juttu meni vähän romanttiseksi. Jäi kiinni. Mies sitten päät
Eli sä pönkität paskaa itsetuntoasi. Leikit muilla ihmisillä ja kostat.
Olet todella hieno ihminen.
Onpa surkea provo enkä edes tiedä miksi luen tätä läpinäkyvää fantasiaketjua.
Siltä varalta kuitenkin että linjoilla on joku joka oikeasti harrastaa tuon tyyppisiä viestittelyjä koska heitähän on, totean että hommassa ei ole pitkän päälle kuin hävittävää. Tuollainen ei koskaan pääty kivasti ja onnellisesti.
Ap, sinä tekaisit ketjun tästä aiheesta muutama päivä sitten. Aiemmassa ketjussa esitit aivan viatonta ja asiallista, ja pääasiallisena ongelmana oli, että miehesi kaveri taitaa luulla jotain kun viestittelee jatkuvasti. Kerroit teidän olevan yli 40-vuotiaita. Tämän ketjun kieli kertoo, että olet joko alle 30-vuotias tai muuten vain lapsellinen.
Onko totuus siis se, että olet itse pyrkinyt miehesi kaverin iholle tavalla taikka toisella, ja nyt asiat etenevät etkä ole ihan varma, voisiko aviomiehesi jo heittää pihalle?
Kuka ei ole noin typerä, ap vai tuo mies?