Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Onko tämä flirttailevaa viestittelyä?

Vierailija
03.04.2024 |

Apua! Onko tämä mielestäsi flirttailevaa viestittelyä? Viestittelijöinä olen minä ja miespuolinen kaverini, jota olen tavannut hyvin harvoin. Olemme viestitelleet nyt muutaman viikon.

- Mies lähetti tänään aamulla kaksi maisemakuvaa ja Hyvää huomenta -tekstin. (Mies lähettää joka päivä kuvan tai pari, koska pyysin häntä lähettämään niitä joskus. Luulin että hän lähettäisi esim. parin viikon välein...  Lisäksi viestittelemme yleensä myös jotain pientä iltapäivällä ja alkuillasta)

-  Vastasin aurinkohymiön ja "Hyvää huomenta. Matkustammeko tänään vuoristoon ja sitten takaisin rannalle? (vitsailin siis, että matkustaisimme noiden kuvien paikkoihin.)

- Seuraavaksi mies lähetti peukun ja tekstin "nähdään Puisto-hotellilla" ja virnistävän hymiön. (=Hotelli jossa vierailen välillä, ja tämä mies asuu siinä kaupungissa).

- Vastasin: "ok, mahtavaa (nauruhymiö) reppu on pakattu. Olen valmis lähtöön"

- Mies vastasi: "tervetuloa" ja rukoiluhymiö

Kommentit (279)

Vierailija
21/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa: eikö kellään ole mitään positiivista sanottavaa? 

No mulla on just samanlainen kokemus. Avioliittoni veteli viimeisiään (mun aviomies oli jo sanonut, että haluaa eron) ja sitten tutustuin tällaiseen mieheen, joka love bombas multa jalat alta. Just tuollaista oli meiän keskustelu, itse asiassa vuosikausia. Tilanne ei ikinä edennyt, sillä hän käyttäytyi todella narsistimaisesti eli kylmää, kuumaa, kylmää kuumaa. Lisäksi selvisi, että viestitteli samalla flirttailevalla tyylillä monille muillekin naisille, lähetteli jopa ihan samoja kukka-kuvia toisille.

Eli oikeasti varoituksen sana, voit todellakin olla vain yksi monista tuolle miehelle, joka iskee nyt heikkoon kohtaan ja käyttää haavoittuvaisuuttasi hyväksesi, kun tietää, että avioliitossasi ei tällä hetkellä mene hyvin. 

Lisäksi tuo mies pettää todella törkeästi oman kaverinsa, liehittelemällä sua, kaverinsa vaimoa.

Ei tuollaisiin voi oikeasti luottaa. Mutta jos tartut syöttiin, älä sitten itke tänne parin vuoden kuluttua, kun selviää, että olitkin vain yksi monista, joilla tuo mies leikitteli.

Vierailija
22/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies, joka pettää kaverinsa, pettää myös kumppaninsa jossain kohtaa. Ei yhtään ihmetyttäisi, jos saisit selville tuon miehen parisuhdehistoriasta, että hän on pettänyt aiemmin kumppaneitaan. Jos ei ole moraalia yhdessä asiassa, ei ole moraalia monessa muussakaan asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: hitsi kun on lannistavia kommentteja. Mutta toki ymmärrän, varmaan itse neuvoisin samalla tavalla muita. 

Nyt kuitenkin menen ja laitan viestittelymiehelle jonkin kivan viestin. 

Vierailija
24/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vain ota eroa? Koska et selvästikään rakasta miestäsi. Ei tuosta tilanteesta voi olla mitään positiivista sanottavaa. 

Itselläni hieman samanlainen tilanne ollut, mies meni naiskaverinsa viestittelyn kanssa liian pitkälle. Niitä jälkiä yritetään nyt korjata, vielä muutama vuosi tapahtuneen jälkeen. Erona vain se, että minä rakastan miestäni ja hän minua ja haluamme selvittää asiat. Oletan, ettei ap:n elämässä ole näin, koska on niin intona lähdössä mukaan viestittelyyn, minkä jo tajusi flirttailuksi. Ei tuosta voi sanoa mitään positiivista eikä tuosta mitään positiivista myöskään ole tiedossa kenellekään.

Vierailija
25/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on lopun alkua ainakin avioliitollesi. Mutta näköjään haluatkin erota miehestäsi? Varoituksen sanana, ei tuo miehen "kaveri" ole kyllä yhtään sen parempi, vaikka läpsystä aviomiehesi häneen vaihtaisit. En usko hetkeäkään, että olet ainoa, jolle tuo mies flirttailee tuollaisilla mielikuvituksellisilla matkustustarinoilla sun muulla.

Varaudu siihen, että et pysty luottamaan tuohon mieheen sitten yhtään.

Vierailija
26/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko ihan vakavissasi, että ventovieraat järkyttyvät sinun teoistasi? :"D 

Vierailija
27/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä jatkaa: Rehellisesti puhuen miehen antama huomio hivelee itsetuntoani. Ja jotenkin tämä viestittely on alkanut tuntua kuumalta. Mutta ajattelin, että ehkä tulkitsen väärin. Olemme olleet ihan vaan kavereita, eikä edes yhtään läheisiä.

En halua pelästyttää miestä pois, joten miten voisin jatkaa keskustelua - ehkä vielä enemmän flirtin suuntaan? Antakaa vinkkejä, tää on mulle ihan uutta! Kannattaako kysellä jotain henkilökohtaista vai laittaa oma kuva vai mitä? (Mitään paljastavia kuvia en ala lähettelemään.) Vai jatkanko vain tuota leikkiä esim. matkustamisesta tai kehittelen jotain uutta kevyttä juttua?

Asian tekee vaikeaksi se, että tämä mies ei missään tapauksessa saisi flirttailla minun kanssani enkä minä hänen kanssaan. Sori, tämä voi järkyttää: hän on oman aviomieheni kaveri. Ethän kuitenkaan ala saarnata, koska et tiedä elämäntilanteeni taustoista mitään. Eli jos haluat, niin anna vinkkejä vain

Ihastunut varattuun-hullu taas linjoilla 🥱

Vierailija
28/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ap melkoinen venkula. Onneksi en ole aviomiehesi.

Hyvää huomenta -teksti --> viittaa sänkyyn eli seksiin

Matkustammeko tänään vuoristoon ja sitten takaisin rannalle? --> vinkki yhteisestä reissusta

"nähdään Puisto-hotellilla" --> mies vinkkaa, että voisit tulla sekstaileen hotellihuoneeseen

"ok, mahtavaa (nauruhymiö) reppu on pakattu. Olen valmis lähtöön" --> sinä vihjaat, että saattaapa tuota pildeä joku päivä herahtaakin

"tervetuloa" ja rukoiluhymiö --> mies viestittää, että olis valmiina sutaseen.

Että joo, on flirttiä ja hyvän matkaa pettäjän tiellä olet jo tallustelemassa.

Vierailija
29/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tuo mieskin on jonkinlaisessa säätösuhteessa. Tai vähintään hänellä on verkot vesillä vähän jokaiseen suuntaan. Et ole todellakaan ainoa. Sua on vain helppo liehitellä, sillä olet vielä kiinni avioliitossasi eli mies voi vain leikitellä sun kanssa ottamatta sen vakavampaa vastuuta suhteen etenemisestä.

Vierailija
30/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh:) En näe tuossa mitään flirttailuun viittaavaa. Viestittelen tuohon tapaan monien mun miestuttavien kanssa, eivätkä he kiinnosta mua pätkän vertaa siinä mielessä. 

Vierailija
31/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole

Vierailija
32/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmölästä päivää...

Vierailija
33/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh:) En näe tuossa mitään flirttailuun viittaavaa. Viestittelen tuohon tapaan monien mun miestuttavien kanssa, eivätkä he kiinnosta mua pätkän vertaa siinä mielessä. 

Jatkan vielä, että todennäköisesti hän vain viihdyttää itseään sun kanssa. Eli sinuna en tuhoaisi avioliittoani tuon takia, vaan ottaisin etäisyyttä. 

Vierailija
34/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen mies, joka pettää kaverinsa, pettää myös kumppaninsa jossain kohtaa. Ei yhtään ihmetyttäisi, jos saisit selville tuon miehen parisuhdehistoriasta, että hän on pettänyt aiemmin kumppaneitaan. Jos ei ole moraalia yhdessä asiassa, ei ole moraalia monessa muussakaan asiassa.

Mutta voihan se olla että se tietää ap:n miehen tekemisistä sen verran ettei näe tuota petoksena, ehkä lohdutuksena lähinnä?

Vierailija
35/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä, mutta onhan vastaavia todellisuudessa. Periaatteessa miksei nainenkin voi tällaisia leikkejä harrastaa, jos siitä hyvä mieli tulee. Kunhan ymmärtää, ettei tuollaisesta mitään vakavaa ole tiedossa. Onko leikkiminen vain miesten etuoikeus ja naisen tulee aina etsiä mahdollista uutta aviomiestä?

Vierailija
36/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on flirttailua eikä sen yleensä kuulukaan johtaa mihinkään. 

Vierailija
37/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitetut viestit ja hymiöt yms. ymmärretään aina jossain vaiheessa väärin. Kannattaa lopettaa ne kokonaan. Mieluummin viestintää kasvotusten tai puhelimitse.

Vierailija
38/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei.

Vierailija
39/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
40/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin autistit treffailevat -sarja nyt Nelosella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi