Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Onko tämä flirttailevaa viestittelyä?

Vierailija
03.04.2024 |

Apua! Onko tämä mielestäsi flirttailevaa viestittelyä? Viestittelijöinä olen minä ja miespuolinen kaverini, jota olen tavannut hyvin harvoin. Olemme viestitelleet nyt muutaman viikon.

- Mies lähetti tänään aamulla kaksi maisemakuvaa ja Hyvää huomenta -tekstin. (Mies lähettää joka päivä kuvan tai pari, koska pyysin häntä lähettämään niitä joskus. Luulin että hän lähettäisi esim. parin viikon välein...  Lisäksi viestittelemme yleensä myös jotain pientä iltapäivällä ja alkuillasta)

-  Vastasin aurinkohymiön ja "Hyvää huomenta. Matkustammeko tänään vuoristoon ja sitten takaisin rannalle? (vitsailin siis, että matkustaisimme noiden kuvien paikkoihin.)

- Seuraavaksi mies lähetti peukun ja tekstin "nähdään Puisto-hotellilla" ja virnistävän hymiön. (=Hotelli jossa vierailen välillä, ja tämä mies asuu siinä kaupungissa).

- Vastasin: "ok, mahtavaa (nauruhymiö) reppu on pakattu. Olen valmis lähtöön"

- Mies vastasi: "tervetuloa" ja rukoiluhymiö

Kommentit (279)

Vierailija
41/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
42/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas moi! Joku ystävällinen on nostellut ketjua, kiitos.

Jotkut olettavat, että olisin jättämässä aviomieheni. No en ole. Rakastan häntä. Enkä ole ennen koskaan viestitellyt muiden miesten kanssa.

Nyt kun olen huomannut, että tämä viestittely on ehkä flirttailevaa, niin tajusin, että nautin siitä. En aio lopettaa, vaan viedä flirttiä vielä vähän pitemmälle (ja toivon että mies jatkaa samaan sävyyn, mutta eihän sitä tiedä). Ihan sama, onko viestittelymiehellä toisia naisia - onhan minullakin aviomies. Oikeastaan toivoisin tälle miehelle puolisoa, tiedän että hän ei ole pitkään aikaan seurustellut. 

Tällä hetkellä viestittely on edennyt vain vähän. Laitoin äsken työpäivän jälkeen viestin, että vihdoinkin kotona ja "juhla"hymiö. Kysyin myös että mitä hänelle kuuluu. Mies ei ollut ollut whatsappissa moneen tuntiin. Kuitenkin hän katsoi viestini ihan saman tien kun olin lähettänyt ne. Siitä päättelen, että minun viestini kiinnostavat häntä. Hän vastasi, että on kohta lähdössä töistä kotiin. Laitoin "punaposkisen" hymyhymiön, sen missä silmät kiinni.

Ihanan lapsellisesti tässä selostelen tätä juttua - olen kuitenkin akateeminen yli nelikymppinen nainen...

No, miten jatkan, vai odotanko että mies jatkaa?

Vierailija
44/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä nyt täysillä annat ymmärtää muttet ymmärrä antaa? Et oo tosissas. Jos oot niin perseelleen menee niin liittosi kuin tuo "ystävyys".

Vierailija
45/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorkaa touhua.

Vierailija
46/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ihan normaalia opettajan ja oppilaan välistä viestintää.

Vierailija
47/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinne hotellille hetipaikalla.

Rasvaa ryppyreikä valmiiksi...

Vierailija
48/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies suomalainen?

Vierailija
49/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei voi olla todellista.

Vierailija
50/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä incelien trollausketjut koskaan ole todellisia. 

Vierailija
51/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas moi!

Tällä hetkellä viestittely on edennyt vain vähän. Laitoin äsken työpäivän jälkeen viestin, että vihdoinkin kotona ja "juhla"hymiö. Kysyin myös että mitä hänelle kuuluu. Mies ei ollut ollut whatsappissa moneen tuntiin. Kuitenkin hän katsoi viestini ihan saman tien kun olin lähettänyt ne. Siis saman tien kun olin lähettänyt ne. Siitä päättelen, että minun viestini kiinnostavat häntä. Hän vastasi, että on kohta lähdössä töistä kotiin. Laitoin "punaposkisen" hymyhymiön, sen missä silmät kiinni.

Lol

Vierailija
52/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oot pari vuotta veivannu tätä salaa miehes selkäsi takana, vaihtoehto sille, että jäät kiinni, kasvaa joka viikko. Ja voin taata, että sen jälkeen miehes ei halua enää olla sun kanssa.

Ja sitten kun miehes on jättäny sut vihahymiön kera, niin sulle selviää, että tämä kaverimies onkin kunnon player tyyppinen naistenmies, joka on pyörittänyt samaa tekstiä ja samoja silmäniskuhymiöitä monelle muullekin.

Sitten huomaat yhtäkkiä tuijottavasi yksiön seinää jossain betonikuutiossa ja olet ihan yksin. Ja mietit, että mites tässä näin nyt kävikään. Sitten pistät itkuhymiön naispuoliselle kaverillesi, kaivat suklaata kaapin pohjalta ja käperryt sohvalle.

Vierailija
53/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa: eikö kellään ole mitään positiivista sanottavaa? 

:D

Vierailija
54/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuu ap, joko on hyvät yöt hymiön kera toivotettu?

Vierailija
55/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä jatkaa: Rehellisesti puhuen miehen antama huomio hivelee itsetuntoani. Ja jotenkin tämä viestittely on alkanut tuntua kuumalta. Mutta ajattelin, että ehkä tulkitsen väärin. Olemme olleet ihan vaan kavereita, eikä edes yhtään läheisiä.

En halua pelästyttää miestä pois, joten miten voisin jatkaa keskustelua - ehkä vielä enemmän flirtin suuntaan? Antakaa vinkkejä, tää on mulle ihan uutta! Kannattaako kysellä jotain henkilökohtaista vai laittaa oma kuva vai mitä? (Mitään paljastavia kuvia en ala lähettelemään.) Vai jatkanko vain tuota leikkiä esim. matkustamisesta tai kehittelen jotain uutta kevyttä juttua?

Asian tekee vaikeaksi se, että tämä mies ei missään tapauksessa saisi flirttailla minun kanssani enkä minä hänen kanssaan. Sori, tämä voi järkyttää: hän on oman aviomieheni kaveri. Ethän kuitenkaan ala saarnata, koska et tiedä elämäntilanteeni taustoista mitään. Eli jos haluat, niin anna vinkkejä vain

Öh.. Tässä tapauksessa laittaisin mustalle listalle.

Voi olla myös miehesi ja kaverisi kehittelemä ansa.

Vierailija
56/279 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mikään ei takaa, etteikö toi äijä ja sun miehes vain testaa sua. Eli miehes on pistäny kaverinsa asialle, että kuinka helposti lankeat ansaan.

Vierailija
57/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sun oma mies sitten, onko hän koomassa tms, vai miksi et voi lähetellä hänen kanssaan kuumia viestejä? Tai jopa ihan livenä flirttailla ja enemmänkin? Miksi tarvitset ulkopuolisen tuomaan sulle jotain säpinää?

Vierailija
58/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintyneen ihmisen sepitelmä tämä aloitus. Kannattaisi hänen miettiä mistä tuo tarve sepitellä tarinoita oikein kumpuaa.

Vierailija
59/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Kukaan ei ole noin typerä ja törkeä.

Vierailija
60/279 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläissäni nähnyt typerämpää viestittelyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi