Vinted kokemuksia
Oletteko myyneet ja saaneet tavaraa kaupaksi Vintedissä? Myös ostokokemukset kiinnostaa. Tori vaikuttaa menetetyltä, joten voisi kokeilla muita vaihtoehtoja.
Kommentit (786)
Nuo kannattaa laittaa Toriin. Siellä lähinnä vaan suomalaisia tai Suomessa asuvia.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kannattaa laittaa Toriin. Siellä lähinnä vaan suomalaisia tai Suomessa asuvia.
Torissa on vaan se huono puoli että tavara ei liiku. Mulla on roikkunut siistejä, edullisia huonekaluja ja sisustusesineitä myynnissä viikkoja, eikä tuu edes kyselyitä. ToriDiili myös tarjolla jotta on helppo ostaa vaikka Suomen toiseen päätyyn saakka, mutta ei vaan tunnu menevän kaupaksi. Vintedissä taas tuntuu kauppa käyvän, joten olisi hienoa jos siellä voisi laittaa tuotteita noudettaviksi.
Olkaahan tarkkana mitä ostatte ja tutkikaa tuotteiden alkuperäiset hinnat ennen ostopäätöstä. Viime aikoina on taas ainakin minun feedissä näkynyt trokareita jotka myyvät esimerkiksi Ikean sesonkituotteita suolaiseen hintaan ja alkuperäistä kalliimmalla. Just näin ilmoituksen missä pienempää Höstagille-kurpitsakulhoa (ovh 9,99) kaupataan hintaan 28 € ja postit päälle. Niitä on Ikeasta saatavilla edelleen, jos ko. esinettä mielii itselleen.
Eipä tuol enää mitään mee kaupaksi kun postikulut nousi
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuol enää mitään mee kaupaksi kun postikulut nousi
Kyllä menee. Postikulut ovat edelleen varsin maltilliset verrattuna jos yksityishenkilönä lähettelisi itse postin kautta. Parin euron polyesterirätit varmaan jäävät menemättä noilla posteilla mutta muuten on tavara liikkunut vauhdilla viime aikoinakin.
Onko Vintedissä siis tarjolla noutovaihtoehtoa? Olisin laittanut yhden isomman sisustusesineen myyntiin mutta en löytänyt vain nouto -vaihtoehtoa. Postikulut olisivat olleet 15 euroa 40x40cm ja alle 3 kg tuotteelle - eipä paljoa kannata, kun sitten joutuisi polkemaan myyntihinnan kovin pieneksi, jotta tuossa olisi ostajan kannalta mitään järkeä.