Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinted kokemuksia

Vierailija
02.04.2024 |

Oletteko myyneet ja saaneet tavaraa kaupaksi Vintedissä? Myös ostokokemukset kiinnostaa. Tori vaikuttaa menetetyltä, joten voisi kokeilla muita vaihtoehtoja.

Kommentit (767)

Vierailija
741/767 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 4,99€ hintaisen tuotteen postit edullisemmat kuin 5€ tuotteen?

Vierailija
742/767 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/767 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On

Kiitos

Vierailija
744/767 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama täällä vituttaa tuo kun ei haeta... 

Vierailija
745/767 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 2 kpl Vallilan pussilakanoita uuden paketissa. Tuotetiedoissa oli kuva vain toisesta uudesta pussilakanasta. 

Kysyin myyjältä, että oliko näitä kaksi, niin kyllä oli. Ostin molemmat. 

Posti toi paketin ja avasin sen. Harmikseni huomasin toisen olevan vanhan ja käytetyn samaa sarjaa kylläkin. 

Reklamoin myyjää, myyjä halusi palautuksen. Ihmettelen Vintediä, kun minun ostajan pitäisi maksaa postikulut. 

Minua on huijattu myymällä vanha uutena. Olin ajatellut antaa ne lahjaksi, eikä nyt ole se toinen lahjakuntoinen. 

On kyllä väärin, että ostaja joutuu kärsimään epärehellisen myyjän tekosesta. 

Vierailija
746/767 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miten olette pakanneet pienet asiat? Itselläni olisi myytäväksi postikortteja, postimerkkejä ja muuta normikirjekuoreen mahtuvaa asiaa, mutta pelkässä kirjekuoressa lähettäminen vähän epäilyttää.

Vierailija
747/767 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kertokaa mittoja kaipailevat mitkä mitat olisi oltava paidasta, housuista ja takeista?

Yläosat:

-Kainalo-kainalo

-olka-helma

Jakuissa ja takeissa myös hihanympärys hauiksen kohdalla on usein tarpeellinen. 

Alaosat:

-vyötärönympärys

-vyötärö-haara (housuissa)

-lahkeen sisäpituus (haara-lahkeensuu) tai hameissa vyötärö-helma

-lahkeenympärys tarvittaessa 

Haalarit:

-myös olka-haara

Yläosissa tärkeä on myös mitta olka-olka eli olkasaumasta olkasaumaan eli saadaan hartialeveys. Kokonumeroihin ei voi luottaa yhtään, isossakin koossa hartialeveys saattaa olla liian pieni.

Vierailija
748/767 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kertokaa mittoja kaipailevat mitkä mitat olisi oltava paidasta, housuista ja takeista?

Yläosat:

-Kainalo-kainalo

-olka-helma

Jakuissa ja takeissa myös hihanympärys hauiksen kohdalla on usein tarpeellinen. 

Alaosat:

-vyötärönympärys

-vyötärö-haara (housuissa)

-lahkeen sisäpituus (haara-lahkeensuu) tai hameissa vyötärö-helma

-lahkeenympärys tarvittaessa 

Haalarit:

-myös olka-haara

Yläosissa tärkeä on myös mitta olka-olka eli olkasaumasta olkasaumaan eli saadaan hartialeveys. Kokonumeroihin ei voi luottaa yhtään, isossakin koossa hartialeveys saattaa olla liian pieni.

Pitkille käsille mitta olalta hihansuuhun on tärkeä, eli hihan pituus.

Vierailija
749/767 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei miten olette pakanneet pienet asiat? Itselläni olisi myytäväksi postikortteja, postimerkkejä ja muuta normikirjekuoreen mahtuvaa asiaa, mutta pelkässä kirjekuoressa lähettäminen vähän epäilyttää.

Pahvilaatikosta leikkaan kaksi samankokoista palaa, noin A4 kokoisia ja kortit niiden väliin. Paketilla on jotkut minimimitatkin olemassa eli kirjeenä ei kannata lähettää.

Vierailija
750/767 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovellus on ollut tänään ihan nurin. Nyt vasta pääsin kirjautumaan profiiliin, ja siellä olikin ilmoitus saapuneesta lähetyksestä. Mutta ei ole tullut tekstiviestiä mistä näkisin postnord-automaatti lokeron koodin. 

Vierailija
751/767 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ihan mahdottomaksi tuon tinkimisen kanssa. Alle viiden euron tai jopa tyyliin kolmen euron tuotteista tingitään. Jos hylkää tarjouksen, tulee uusia perään. Ei hyvää päivää..

Vierailija
752/767 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahvilaatikosta leikkaan kaksi samankokoista palaa, noin A4 kokoisia ja kortit niiden väliin. Paketilla on jotkut minimimitatkin olemassa eli kirjeenä ei kannata lähettää.

Mä oon lähettänyt isoissa A4 kirjeissä pikkuvaatteita, kuten treenitrikoita, toppeja, ohuita paitoja, lapasia ja huiveja. Hyvin ovat menneet perille, kun olen käyttänyt vahvaa teippausta, ettei kirje hajoa matkalla. Eivät olisi mahtuneet kirjepostina menemään 3cm siivilän läpi kuitenkaan.

Vierailija
753/767 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kandee lähettää kirjat ja parempaa suojaa tarvitsevat tavarat kovissa paketeissa juuri pahvilla ynnä muulla panssaroituna.

Vierailija
754/767 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee ihan mahdottomaksi tuon tinkimisen kanssa. Alle viiden euron tai jopa tyyliin kolmen euron tuotteista tingitään. Jos hylkää tarjouksen, tulee uusia perään. Ei hyvää päivää..

Ei auta ku sietää tota, jos haluu myydä. Mulla kaupoista n. 40% on tingattuja. Loppujen lopuks mulle on se ja sama mitä asiakas maksaa, jos haluun tavarasta tosissani eroon. Sitten on tuotteita, joiden hintaa en alenna. Jossain vaiheessa tinkijät kyllästyy. Ei kannata painaa "älä hyväksy" nappia niin eivät pysty tekemään uutta tarjousta.

Vierailija
755/767 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nykyään kestää ihan tuhottoman kauan tuo myytyjen tuotteiden rahan siirto saldoon? Onko muilla samaa? Ennen tuli oikeastaan heti, nyt ei ole eilen hyväksyttyjä maksuja siirtynyt saldoon vieläkään. Johtuukohan tämä nyt jostain uudistuksesta taas.

Viiiiiiteediä
756/767 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostaja hakee paketin kun on saapunut, kuittaa vintediin et Kaikki kunnossa hyväksy tilaus, raha tulee samoin tein.

Mikäli ostaja ei hakee paketin muttei vahvista kaikki kunnossa saat kuitenkin maksun , voi kestää pari kolme päivää mikäli haettua pakettia ei kuittaa

Viiiteeed
757/767 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee siis vintediin puolesta automaattisesti mikäli haettua pakettia ostaja ei itse klikkaa ja et paketti ok...

Vierailija
758/767 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiiiiiteediä kirjoitti:

Kun ostaja hakee paketin kun on saapunut, kuittaa vintediin et Kaikki kunnossa hyväksy tilaus, raha tulee samoin tein.

Mikäli ostaja ei hakee paketin muttei vahvista kaikki kunnossa saat kuitenkin maksun , voi kestää pari kolme päivää mikäli haettua pakettia ei kuittaa

Olen tehnyt satoja kauppoja eli on ihan hyvä käsityskyky siitä, miten Vinted toimii mutta aina on rahat tulleet heti, kun tuote on hyväksytty tai määräaika on kulunut umpeen. Sitähän en kysynyt vaan nimenomaan ihmettelen, miksei rahat enää siirry heti, vaan viiveellä. 

Vierailija
759/767 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiiiiiteediä kirjoitti:

Olen tehnyt satoja kauppoja eli on ihan hyvä käsityskyky siitä, miten Vinted toimii mutta aina on rahat tulleet heti, kun tuote on hyväksytty tai määräaika on kulunut umpeen. Sitähän en kysynyt vaan nimenomaan ihmettelen, miksei rahat enää siirry heti, vaan viiveellä. 

Joo nyt niissä on saattanut mennä tuntejakin kunnes tulee.

Vierailija
760/767 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin 2 kpl Vallilan pussilakanoita uuden paketissa. Tuotetiedoissa oli kuva vain toisesta uudesta pussilakanasta. 

Kysyin myyjältä, että oliko näitä kaksi, niin kyllä oli. Ostin molemmat. 

Posti toi paketin ja avasin sen. Harmikseni huomasin toisen olevan vanhan ja käytetyn samaa sarjaa kylläkin. 

Reklamoin myyjää, myyjä halusi palautuksen. Ihmettelen Vintediä, kun minun ostajan pitäisi maksaa postikulut. 

Minua on huijattu myymällä vanha uutena. Olin ajatellut antaa ne lahjaksi, eikä nyt ole se toinen lahjakuntoinen. 

On kyllä väärin, että ostaja joutuu kärsimään epärehellisen myyjän tekosesta. 

Myyjä on saanut valita maksaako itse postit vai maksatko sinä. Jatkossa kannattaa mainita myyjälle, että et aio maksaa posteja. Ja niinhän sen pitäisi mennäkin, sillä sinä et mokannut vaan myyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme