Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinted kokemuksia

Vierailija
02.04.2024 |

Oletteko myyneet ja saaneet tavaraa kaupaksi Vintedissä? Myös ostokokemukset kiinnostaa. Tori vaikuttaa menetetyltä, joten voisi kokeilla muita vaihtoehtoja.

Kommentit (503)

Vierailija
461/503 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas nousi alle 5e tuotteiden postikulut...ei kauheasti maksa vaivaa ostaa vintedinkään kautta mitään.

Kauppa hiljeni heti, vaikka edelleen postit on edullisemmat kuin muut vaihtoehdot lähettää.

Vierailija
462/503 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin viikko sitten myymään Vintedissä ja sainkin kolmessa päivässä myytyä yli kymmenen tuotetta. Nyt on laitettu 5 päivän esto koska myyn kuulemma ammattimaisesti. Laitoin myyntiin joitain itsetehtyjä tuotteita neljä tai viisi ilmoitusta materiaalien hinnalla ja ne poistettiin ja sain eston. Viestejä näkyy tulevan mutta itse en niitä näe. Ilmoitukset eivät näy ostajille, kaveri tarkisti. Katsoin onko muilla samanlaisia tuotteita myynnissä ja löysin monen monta myyjää joilla samoja tuotteita huomattavasti enemmän ja huomattavasti korkeammalla hinnalla. Minä sain eston mutta toiset eivät. Mikä juttu tää oikein on?! Onneksi kuitenkin saan rahat myydyistä ja ilmeisesti myös ne nostettua sieltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/503 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku kertoa mitä nämä myyjät on, jotka ei lähetä tuotteita?! Olen nyt 3 kertaa tilannut tälläiseltä. Vierailevat kyllä vinted sivulla kun näkyy et "paikalla viimeksi 10 min sitten" Mutta tuotetta eivät lähetä. No hyvin sai rahat heti takas, mutta mietin vaan mikä on niitten ongelma on. :D

Vierailija
464/503 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin viikko sitten myymään Vintedissä ja sainkin kolmessa päivässä myytyä yli kymmenen tuotetta. Nyt on laitettu 5 päivän esto koska myyn kuulemma ammattimaisesti. Laitoin myyntiin joitain itsetehtyjä tuotteita neljä tai viisi ilmoitusta materiaalien hinnalla ja ne poistettiin ja sain eston. Viestejä näkyy tulevan mutta itse en niitä näe. Ilmoitukset eivät näy ostajille, kaveri tarkisti. Katsoin onko muilla samanlaisia tuotteita myynnissä ja löysin monen monta myyjää joilla samoja tuotteita huomattavasti enemmän ja huomattavasti korkeammalla hinnalla. Minä sain eston mutta toiset eivät. Mikä juttu tää oikein on?! Onneksi kuitenkin saan rahat myydyistä ja ilmeisesti myös ne nostettua sieltä. 

Joku tehnyt susta ilmoituksen? Mitä siis myyt? Kyllähän siellä moni myy käsitöitänsä, vaikka ei saiskaan. Kantsii ehkä ladata vain pari 2-3 tuotetta kerralla. Mä oon pitänyt myynnissä kans muutamia käsityö juttuja mutta eipä niistä oikein mitään saa, ehkä juuri ne materiaalien hinnat.

Vierailija
465/503 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tehnyt susta ilmoituksen? Mitä siis myyt? Kyllähän siellä moni myy käsitöitänsä, vaikka ei saiskaan. Kantsii ehkä ladata vain pari 2-3 tuotetta kerralla. Mä oon

Olin yhteydessä ylläpitoon erään kaupan vuoksi. Heti sen jälkeen tuli esto eli ehkä sitten se ostaja oli jotain ilmoitellut sinne. Hän hyväksyi kaupan ja sitten ilmoitti että tuote on rikki. Olisin palauttanut rahan, vaikkei hän sitä vaatinutkaan, mutta yp sanoi että ei onnistu enää kun on hyväksytty. 

Kunhan saan eston pois, poistan kaikki vähänkin uuden näköiset tavarat myynnistä. 

Vierailija
466/503 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiantakaa asiaton sisältö. 

Kuvan yläkulmassa on kolme pistettä. Klikkaa ilmoita ja valitse sieltä "Muu" ja "eroottinen/seksuaalinen sisältö".

Raportoikaa myös mieskäyttäjiä, ne kaappaa teidän kuvia.

Vierailija
467/503 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myynnissä paita jonka hinta 4e. Tulee tarjous 2,50e jonka hylkään ja ehdotan 3e. Ei vastausta. Muutaman päivän päästä sama tyyppi tarjoaa 1,80e. 😅 joo toki jos en edellistä tarjoustaan hybäksy nii mielellään siitä vielä vähennän 🤣

Sit on tyyppi jonka tuotteen olin laittanut joskus suosikiksi. Eka esitti tarjouksen haluanko ostaa hintaan x. No en ollut kiinnostunut, sit alkoi pommittaa viesteillä aionko ostaa tuotteen. Otin pois suosikeista ja edelleen vähän aikaa sit laittoi viel viestiä ostatko? 

Minusta se että laittaa tuotteen suosikiksi ei ole ostolupaus, ite laitan että voin verrata tuleeko samanlaista tuotetta edullisemmin

Vintedissä voi tarjota korkeintaan 40% pyyntihintaa vähemmän eli ei ole mahdollista tarjota 1,80 € jos pyyntihinta on 4 €.

Vierailija
468/503 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän Vinted puuhastaa, onko muilla käynyt samaa? Hyväksyin tarjouksen useammasta tuotteesta. Yön aikana ilmestynyt viesti, että ostaja on tehnyt UUDEN (pienemmän) tarjouksen ja se oli hyväksytty?! Niin pienestä viilauksesta kyse, että aivan sama laittaa pienemmällä hinnalla tässä tapauksessa, mutta tuommoinen bugi on aika ongelmallinen. Ja kyse ei ole mistään ostajan turva -pennosten ilmoittamisesta, vaan nimenomaan uusi tarjous on tehty ja vain eilen päivällä tulleen olen hyväksynyt.

Vierailija
469/503 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vinted tili tai itse asiassa sovellus ei ole toiminut moneen päivään, ei pysty ostamaan tai myymään, päivittänyt oon monesti. Eilen alkoi taas toimimaan. Mulla on muuten ollut hyvät kokemukset, myyjät lähettää tuotteet nopeasti, kaikki sujuu. 

Vierailija
470/503 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotteesta ei kannata kertoa, että se on itsetehty. Minä myyn kaikki tuollaiset kuvauksella "lahjaksi saatu, jäi käyttämättä" eikä mitään vihjettä siitä, että pipo ja kauluri on itsetehty.

Vierailija
471/503 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuolla ikärajan valvontaa?

Ihmetyttää nää tinkimiset jo muutenkin muutaman euron tai parin tuotteesta. Pahimpia teinitytöt.

Joo ei ole mun elämä kiinni 60 sentistä mutta jos on oma budjetti siitä kiinni, niin kannattaakohan olla ostelemassa ollenkaan?

Tai jos ostajan merkitsee jonkun suosikiksi et katsoo ja ostaa ehkä myöhemmin.

5 minuutin sisällä tulee viestiä jossa on huima tarjous -50 senttiä hinnasta.

Kuvitteleeko ne että ostaminen on 50 sentistä kiinni oikeesti?

Siellä on ostajan turvassa eroa sillä, ostaako 5 eurolla vai 4,9 eurolla.

Vierailija
472/503 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuolla ikärajan valvontaa?

Ihmetyttää nää tinkimiset jo muutenkin muutaman euron tai parin tuotteesta. Pahimpia teinitytöt.

Joo ei ole mun elämä kiinni 60 sentistä mutta jos on oma budjetti siitä kiinni, niin kannattaakohan olla ostelemassa ollenkaan?

Tai jos ostajan merkitsee jonkun suosikiksi et katsoo ja ostaa ehkä myöhemmin.

5 minuutin sisällä tulee viestiä jossa on huima tarjous -50 senttiä hinnasta.

Kuvitteleeko ne että ostaminen on 50 sentistä kiinni oikeesti?

Siellä on ostajan turvassa eroa sillä, ostaako 5 eurolla vai 4,9 eurolla.

Ei ostajan turvassa, vaan postimaksussa. Mitään ei kannata myydä tai ostaa tasan 5 eurolla eli laittakaa hinnaksi suoraan 4,99€, niin ostajan maksaa pienemmän postimaksun ja kaupat syntyy paljon helpommin. Ostajan turva -maksu on verrannollinen tuotteen hintaan eli nousee hinnan mukaan.

Vierailija
473/503 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas saldot jumissa.

Vierailija
474/503 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut ja myynyt paljon erilaista tavaraa. Kaikki on ollut ok, ei mitään ongelmia. Halpaan hintatasoon kannattaa varautua, mutta se on halpa sitten myös ostettaessa. Nopeuteen kannattaa panostaa, hintaan tinkivaraa tarpeeksi. Nopeus on valttia myös postittaessa. Pienesti harmittaa, kun postitan yleensä seuraavana päivänä, mutta jo kerrasta menetin "nopean postittajan"-merkin, kun olin kipeä, enkä päässyt postiin. Itse en tosin edes katso moisia merkkejä ja aina olen tavarani saanut kohtuuajassa tai nopeasti. 

Nopeus on tosiaan kiva juttu, mutta ei se nopea postittajakaan aina kerkeä. Mä oon myynyt lähes sata kauppaa Vintedissä ja suurin osa lähtenyt Postiin 1-2 vuorokauden sisällä, mutta välillä joutunut ikävä kyllä myös odotuttamaan ostajaa, koska ei ole ollut sopivan kokosta pakettia saatavilla tavaran postittamiseen. Saan yleensä lähikaupasta tyhjiä laatikoita, joissa postitan tavaraa, mutta joskus niillä on ei oo:ta ja joudun odottamaan sopivaa tyhjää laatikkoa. Nyt esim. sellanen tilanne. Alkuviikista kärry oli täynnä ja nyt ihan tyhjä.. ärsyttää, etten ottanut talteen isoja laatikoita etukäteen kuten usein teen. Voisin postittaa isohkon tavaran pikkasen ahtaassa laatikossa, mutta riski tavaran rikkoutumiseen kasvaa, joten joudun nyt kyttäilemään isompaa pakettia. Ymmärtäkää tämä rakkaat ostajat. En myöskään viitsi ajella läpi koko kylän kauppoja, koska bensakulut pitäis sillon sisällyttää tavaroihin. Meidän kylässä on vaan toi yks S-market, joka säästää tyhjiä pakkauslaatikoita asiakkailleen. Ludl ja Tokmanni ei oo koskaan antaneet tyhjiä laatikoita, vaan lyttäävät ne saman tien.

Vierailija
475/503 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulat ja Seijat ovat valittaneet itse keksimistään puutteista tuotteissa, joita ei lähettäessä ollut. Nuorten kanssa kauppa sujunut hyvin koko ajan.

Vierailija
476/503 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Muuten toimii, mutta heti kun tuli rahaa saldoon niin sinne ei pääse. "Page could not be found"

Vierailija
477/503 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset saa lähetettyä isoja tuotteita, kuten mattoja? Eikö vaihtoehdoissa 40 cm pituinen paketti ole isoin? 

Vierailija
478/503 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ennen ollu tämmöstä. Mulla oli tosin puolen vuoden tauko myymisestä. Todella veemäistä, jos vinted alkaa hamstraamaan rahoja itselleen ja odotuttaa ostajia pari päivää ennenku saldoa pääsee siirtämään tilille kauppojen jälkeen. Eka kauppa meni ok, mut tää saldoon ei pääse on joku uus normaali aikasempien kommenttien perusteella.

Vierailija
479/503 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä edellistä. Alan pikkuhiljaa ymmärtää miks myyjät ei postita tavaraa, jos niiden aikasemmat myynnit ei oo tilittyneet. Tulee fiilis kannattaako myydä, jos rahat pyörii jossain, etkä pääse siirtää niitä tililles. Mullakin nyt paljon myyntejä matkalla, osasta tuli nyt rahat enkä pääse saldoon, uusia paketteja pitäs postittaa. Mietin pääseekö tonne saldoon vielä vai onko se osa profiilia lukittuna. 

Vierailija
480/503 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ennen ollu tämmöstä. Mulla oli tosin puolen vuoden tauko myymisestä. Todella veemäistä, jos vinted alkaa hamstraamaan rahoja itselleen ja odotuttaa ostajia pari päivää ennenku saldoa pääsee siirtämään tilille kauppojen jälkeen. Eka kauppa meni ok, mut tää saldoon ei pääse on joku uus normaali aikasempien kommenttien perusteella.

Tässä siis eka kauppa tarkottaa ekoja kauppoja 3 kpl ja niistä rahat tuli heti, pääsin saldoon ja siirsin tilille. Sit alko ongelmat seuraavien 2 kaupan kanssa, kun ostajat siirsi rahat heti ja ne näkyy saldossa, mutta en pääse saldoon koska "page could not be found". Oon yrittänyt tietokoneella, puhelimella, eri selaimilla jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi