Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinted kokemuksia

Vierailija
02.04.2024 |

Oletteko myyneet ja saaneet tavaraa kaupaksi Vintedissä? Myös ostokokemukset kiinnostaa. Tori vaikuttaa menetetyltä, joten voisi kokeilla muita vaihtoehtoja.

Kommentit (516)

Vierailija
501/516 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrätte, että toukka on voinut oikeasti olla muna, jota ei voi silmillä havaita sillon kun tuote pakattu. Tuskin kukaan noita tahallaan kellekkään lähettää. Suomessa sentään voi viedä tavarat talvella ulos pakkaseen. Mä en ruokien sekaan noita tyrkkäis.

Vierailija
502/516 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäsittepä millasia isojen kauppojen varastotilat on :D Tuskin pakastatte kaikkea mitä ostatte kaupoistakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/516 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinted parasta runkkaus matskua

Vierailija
504/516 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on myyjät, jotka peruu kaupat ennen lähetystä. Miksi?? 

Vierailija
505/516 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kohteliasta ostajan puolelta tilauksen vastaanottamisen jälkeen, jos tuote ok hyväksyä tilaus ja siirtää rahat myyjälle. Miksi roikottaa rahaa Vinted sovelluksessa 2 päivää? Ei voi olla suuri homma etenkään, jos myyjä postittanut tuotteen itse heti tilauksen saatuaan.

Vierailija
506/516 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kohteliasta ostajan puolelta tilauksen vastaanottamisen jälkeen, jos tuote ok hyväksyä tilaus ja siirtää rahat myyjälle. Miksi roikottaa rahaa Vinted sovelluksessa 2 päivää? Ei voi olla suuri homma etenkään, jos myyjä postittanut tuotteen itse heti tilauksen saatuaan.

Ei oo mikään juttu odottaa sitä 2 pv, kun automaattisesti vinted hyväksyy.

Vinted tarjoaa mulle helpon tavan laittaa minulle tarpeetonta kiertoon, mutta ei sillä rikastua voi.

Vanhimmat ilmoitukset ovat varmaan yli vuoden vanhoja. Jos joku ostaa, se on ihan yks hailee tuleeko se 4 euroa tänään tai viikon päästä

Vierailija
507/516 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aina ole kotona kun paketti tulee tai ehdi avata sitä siinä hetkessä kun sen postista käyn.

Vierailija
508/516 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sä paketin kuitenkin avaa ennenku raha siirtyy vai jätätkö täysin tarkastamatta mitä tuli ostettu? Kohtelias ele käydä siirtämässä raha myyjälle, eikä odotuttaa, mut osa ajattelee tässäkin vaan itseään. Ei oo kyse siitä parista eurosta, vaan siitä et tulee myyjänä fiilis ettei tuote ollutkaan hyvä ja siks ei viitsitä kuitata "kaikki ok". Osa reklamoi tavaran just ennenku raha siirtyy. Saatettu pitää tuotetta ja nyt halutaan pistää takaspäin tulemaan.

Vierailija
509/516 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypeillä ei ole rahaa maksaa 10 euroa vaan tingataan johonkin 7,40 euroon. Menee hermo!

Yhdellä tuotteella 60 sydäntä ja silti vaan tingataan!

Just tingattiin 4,90 paita neljään euroon :D

Minä sain 1,50€ kirjasta tarjouksen 1€ 😄

Vierailija
510/516 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin älytöntä tinkimistä jo valmiiksi naurettavan halvoista tavaroista ettei niihin "tarjouksiin" viitsi enää edes reagoida.

Vierailija
511/516 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään tuotetta en ole saanut myydyksi, sen sjaan kyllä mennyt paljon aikaa vastasmslls mahd odtajien kysymyksiin ja lisäkuviin, jonkun 10 eur vastteen takia. Yhden tuotteen sain myydyksi, mutta se palautui minulle, en tiedä miksi. Palautuminen kesti useita päiviä ja koko prosessista jäi todellä ikävä vaikutelma. Arvokkaita tuotteita en ikinä uskaltaisi lähettää enkä myydä tuolla. En suosittele.

Vierailija
512/516 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko postikulut taas nousseet?

Vierailija
513/516 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiä kysyin Vitedissä suomalaiselta myyjältä. Kenkien myynti-ilmoitus näkyi sivuilla, mutta kun kysyin, oli jo myyty. Kysyin toiselta myyjältä, ei vastausta ei vaarinottoa, mutta näköjään kengät olivat yhä edelleen myynnissä.

Vierailija
514/516 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttäkää kanssamyyjät tinkaajia ja sellaisia, joiden palautteissa on "perui kaupat" -automaattiviestejä!

Mulla jätti ensimmäistä kertaa hlö nyt noutamatta paketin eikä ilmoittanut mitään (myöskään vastannut viestiini) - täytyy todella ihmetellä tällaisten tyyppien persoonaa. 
Erittäin kivasti tehty siksikin, kun kyse oli ulkomaille menneestä villavaatteesta eli palautuessa on jo kevät ja villasesonki mennyt. Hlö tinkasi aika isosti ja päätin poikkeuksellisesti hyväksyä, vaikka kokemus ja vaisto sanoivat, ettei tinkaajiin ole luottamista (ellei kyse satasten kaupoista tai asunnoista tms., jolloin toki kuuluu asiaan). Tykkäyksiä oli kymmeniä, mutta halusin nopeat kaupat kun oli kevät tulossa.

Elikä kaiken ilmoittelun, kuvaamisen, paketoinnin, roudaamisen, sovellusrallin, kuuden viikon odottelun ja kirjoittelun jälkeen saan sitten pyöreät nolla. Toivottavasti edes villapaita ei ole koin syömä.

Tästä lähtien en hyväksy yhtäkään tinkausta. Ulkomailta tulevat ostot saatan myös perua, koska en halua odotella viikkokausia.

Vinted kyllä toimi tässä ripeästi, edelleenkään ei valittamista heidän toiminnastaan!

Ostajana kokemukset hyvät - pääosin loistavaa, mutta muutama hikikainalo tullut sekä yksi rikkinäinen.

Vierailija
515/516 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan paljon vinytedistä! Löytyy kivoja arrteita.

Myynyt omaa omaisuutta ehkä noin 50€

Kerran ostaja halusi palauttaa vaatteen koska haisi tupakalle :D se on kyl totta et poltan tupakkaa xD

Vierailija
516/516 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä meguaani tulostelee osoitekortteja mutta ei lähetä tilauksia ollenkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi