Raiskattiinko minut?
Olin baarissa ja eräs mies alkoi piirittää minua jossain vaiheessa iltaa. Olin kännissä ja loppuillasta muistan vain välähdyksiä. Narikasta, taksista, miehen kotoa, sen sängystä. En tiedä kumpi riisui. Kun heräsin, mies oli lauennut päälleni.
Tästä on muutama kuukausi. En aio tehdä rikosilmoitusta mutta haluaisin vain ymmärtää käytöstäni tuon illan jälkeen. Olen tehnyt asioita, joita en ehkä oikeasti tekisi (holtitonta seksikäyttäytymistä jne.)
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opimme? Jos haluat nussia humalaista naista niin pyydä häntä kipuamaan sänkyyn, riisumaan itse housut ja avaamaan haarat. Sitten voit nussia.
No kai on aika selvää, ettei kehenkään kajota seksuaalisesti, jos hän ei pystyisi itse riisumaan itseään tai asettumaan sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin ollut humalaisten kanssa sängyssä. Ei ollut alkometria, ja olin usein silloin itsekin humalassa, joten en voi olla varma, oliko suostumus oikeudessa kelpaava. AP:nkin tapauksessa voi olla vaikea osoittaa merkittävä humalatila jälkikäteen. Ilmeisesti APta ei kannettu minnekään, vaan hän omin jaloin nousi vuoteeseen, otti vaatteet pois ja levitti haaransa. Pelkkä morkkis jälkikäteen ei riitä raiskauksen perusteeksi.
Raiskauksia on Suomessa vuodessa 15 000, näistä 1000 ilmoitetaan poliisille ja 200 saa tuomion. Eli prosentit on erittäin vahvasti AP:ta vastaan.
Valtaosa raiskauksista, seksuaalisesta väkivallasta ja hyväksikäytöstä jää täysin noiden virallisten lukujen ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova on naisilla lynkkausmeininki ilman pienintäkään todistusaineistoa.
Ei, vaan tarve kertoa miehille lain sisältö, etteivät koe raiskaussyytösten tulevan puskista ja osaavat toimia lainsäädännön mukaan.
Mitä lakia tässä oikein on rikottu?
Kerro faktat äläkä ala spekuloimaan.
Nämä Porvoon tapahtumat on sellaisia, että niissä ei lakia rikota, kerrottiinpa tapahtuneen ihan vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opimme? Jos haluat nussia humalaista naista niin pyydä häntä kipuamaan sänkyyn, riisumaan itse housut ja avaamaan haarat. Sitten voit nussia.
Ainakin on selvää, että jos humalaisen kantaa sänkyyn, ottaa häneltä vaatteet pois ja levittää hänen haaransa ollaan laittoman puolella.