Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raiskattiinko minut?

Vierailija
31.03.2024 |

Olin baarissa ja eräs mies alkoi piirittää minua jossain vaiheessa iltaa. Olin kännissä ja loppuillasta muistan vain välähdyksiä. Narikasta, taksista, miehen kotoa, sen sängystä. En tiedä kumpi riisui. Kun heräsin, mies oli lauennut päälleni. 

Tästä on muutama kuukausi. En aio tehdä rikosilmoitusta mutta haluaisin vain ymmärtää käytöstäni tuon illan jälkeen. Olen tehnyt asioita, joita en ehkä oikeasti tekisi (holtitonta seksikäyttäytymistä jne.)

Kommentit (165)

Vierailija
101/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen vie miehen mukanaan kännissä kotiin baarista, niin on se selvä viesti kaikille miehille kännisille taio selväpäisille, että seksiä harrastetaan.

Vierailija
102/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi tapaus, joka ei hallitse tekemisiään ja yrittää sitten vierittää syyn muiden harteille.

Tässä on kaksi asiaa. 

Yksi: Ap ja hänen toimintansa.

Kaksi: Häntä piirittäneen miehen toiminta. 

Ihan turha alkaa läksyttää ap:ta tapahtuneesta, jos oma käsityskyky ei riitä edes kokonaisuuden hahmottamiseen. 

Kehenkään ei kuitenkaan ole oikeutta kohdistaa rikosta, on hän itse kuinka edesauttava tilanteen syntymisessä tahansa. 

Tarttis vissiin olla jotain todisteita tapahtuneesta rikoksesta? No vitsi vitsi. Lyhdyt ja talikot vaan esiin.

Itse en ainakaan näe olennaisimpana oikeudenkäyntiä - tällä palstalla tai ihan oikeassa käräjäoikeudessa, vaikka rikos onkin tapahtunut,

Missä todisteet yhtymisestä. Spermat saa vatsalle myös runkkaamalla. Ehkä ap on ne itse sinne runkannut. Kuka tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani ihmisestä, joka tulee kyselemään neuvoja vauva-palstalta. Elämämhallinta täysin hukassa.

Vierailija
104/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rasikattu. Sinä annoit pilluasi.

Sitähän me emme voi tietää. 

No sillä ei ole mitään merkitystä. Sattuuhan sitä. Jos mies ja nainen on ympärikännissä ensin sekstailleet muttei kuitenkaan yhdyntää ja nainen sattuu sammumaan humalatilan takia ja mies vielä kiimassa, niin ei se nyt ole mikään ihme jos sattuisikin vähän naista vielä painamaan. Toki se voi olla väärin, mutta tuollaisessa tilassa kumpikin niin luonto tekee tehtävänsä.

On sillä se merkitys, että nainen saattaa mennä niin paskaksi, että yhteiskunnalle tulee mittavat kustannukset plus naisen elämänlaatu kärsii. Ihan vain siksi, että "mies" saa yhden kerran kännissä laueta naiseen. Sellainen joku alle minuutin kännisähellys. 

Tuossa ei sitten huomioitu tauteja ja raskautta, mikä sekin on mahdollista.  

Vierailija
105/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sillä ei ole mitään merkitystä. Sattuuhan sitä. Jos mies ja nainen on ympärikännissä ensin sekstailleet muttei kuitenkaan yhdyntää ja nainen sattuu sammumaan humalatilan takia ja mies vielä kiimassa, niin ei se nyt ole mikään ihme jos sattuisikin vähän naista vielä painamaan. Toki se voi olla väärin, mutta tuollaisessa tilassa kumpikin niin luonto tekee tehtävänsä.

On sillä se merkitys, että nainen saattaa mennä niin paskaksi, että yhteiskunnalle tulee mittavat kustannukset plus naisen elämänlaatu kärsii. Ihan vain siksi, että "mies" saa yhden kerran kännissä laueta naiseen. Sellainen joku alle minuutin kännisähellys. 

No ei kai tässä voi alkoholia syyttää. Tai sitä, että juo liikaa. Eihän?

Vierailija
106/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen vie miehen mukanaan kännissä kotiin baarista, niin on se selvä viesti kaikille miehille kännisille taio selväpäisille, että seksiä harrastetaan.

Jos mies ja nainen asuvat yhdessä, on päivänselvää, että seksiä harrastetaan ihan koska tahansa toinen niin haluaa? Eipä taida mennä ihan niin.

Vierailija
107/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä se merkitys, että nainen saattaa mennä niin paskaksi, että yhteiskunnalle tulee mittavat kustannukset plus naisen elämänlaatu kärsii. Ihan vain siksi, että "mies" saa yhden kerran kännissä laueta naiseen. Sellai

No ei kai tässä voi alkoholia syyttää. Tai sitä, että juo liikaa. Eihän?

Miten se poistaa tapahtuneen? MIstä edes tiedämme, onko ap:n tapana juoda noin paljon vai edesautettiinko hänen tiedotonta tilaansa ulkopuolelta. 

Vierailija
108/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ja nainen asuvat yhdessä, on päivänselvää, että seksiä harrastetaan ihan koska tahansa toinen niin haluaa? Eipä taida mennä ihan niin.

No mikä parisuhde se sellainen on missä ei panna?

Vierailija
109/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa mennä paskaksi. No mutta ei kaikki. Sattuuhan sitä. On minuakin kännissä kourittu perseestä ja palleista, enkä edes tiedä kuka se oli. En silti saanut mitään psykoosia.

Vierailija
110/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä herää vahva epäilys esiaviollisesta seksistä. Tämä huolestuttaa minua.

Vierailija
111/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäiletkö että sinut huumattiin? 

Noita mulle tapahtu nuoruudessani kun harrastin tietoisesti ONSseja.

Pidin vielä kaljasta niin olihan se menoksi.

Vierailija
112/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan vielä. Kirjotin epäselvästi.

Minua ei siis huumattu, vaan olin mukana kaikessa kivassa miehen kanssa.

Tietty humalantila olisi voinut huolestuttaa joitakin.

Vierailija
113/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan vielä. Kirjotin epäselvästi.

Minua ei siis huumattu, vaan olin mukana kaikessa kivassa miehen kanssa.

Tietty humalantila olisi voinut huolestuttaa joitakin.

Ja tietty muisti pätki jälkikäteen. 

Vierailija
114/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on alkoholiongelma. Kännikäytöksesi ei johdu exästä eikä nyxästä vaan sinusta. Et hallitse juomistasi, ja sen sijaan että keskittyisit siihen, keksit muita ongelmia.

Sinua hävettää, mutta et voi vierittää syytä muiden niskaan. Hanki apua, ja tosiaan lopeta se juominen. Aloita jo tänään, pistät kaikki viinat viemäriin saman tien. 

Vierailija
115/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ollut kovin kännissä ja oli aamulla ajokunnossa, koska vei minut kotiin. 

Mistä alapeukut? En ole tekemässä rikosilmoitusta niin kuin sanoin, mutta tajusin vain, että tuon jälkeen käytökseni on ollut outoa ja välinpitämätöntä. 

Vierailija
116/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uusi seksuaalirikoslaki yrittää nyt selvitellä näitä tapauksia joissa nainen ei itsekään tiedä mitä on tai ei ole tapahtunut.Farssin ainekset koossa.

Vierailija
117/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä se merkitys, että nainen saattaa mennä niin paskaksi, että yhteiskunnalle tulee mittavat kustannukset plus naisen elämänlaatu kärsii. Ihan vain siksi, että "mies" saa yhden kerran kännissä laueta naiseen. Sellai

Saattaa mennä paskaksi. No mutta ei kaikki. Sattuuhan sitä. On minuakin kännissä kourittu perseestä ja palleista, enkä edes tiedä kuka se oli. En silti saanut mitään psykoosia.

Ja koska sinua ei ole kännissä anaalirais kattu, kukaan ei saa oireilla rais kauksesta ikinä, kun sinäkään et mielestäsi oireilisi? Voin sanoa, että olen seurustellut perserais katun miehen kanssa ja kyllä se sekoitti hänen psyykeensä, vaikka "miehiseen tapaan" mitään ei tunnusteta. Siitä vaan kärsii sitten kaikki hänen ympärillään. 

Vierailija
118/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se uusi seksuaalirikoslaki yrittää nyt selvitellä näitä tapauksia joissa nainen ei itsekään tiedä mitä on tai ei ole tapahtunut.Farssin ainekset koossa.

Ei siinä ole mitään epäselvää. Ketään, joka ei ole tolkuissaan, ei tule panna. Jos sen tekee, tekee täysin tietoisena siitä, että lain mukaan tekee rikoksen ja siitä voi tulla seurauksia. 

Vierailija
119/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska palsta tämä...

Vierailija
120/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska palsta tämä...

Mikä palstassa on vikana?