IS: Tuomas Enbuske ei voi sietää yhtä asiaa parisuhteessa Naiset rakastuvat miehiin, jotka..."
Kommentit (160)
Vasemmistolaiset pääsääntöisesti ovat heikkoja ja muiden varassa. Montako menestynyttä ja rikasta vasemmistolaista tunnette? Vasemmistoa kannattaa lähinnä sellaiset jotka ovat sitä mieltä että perinteinen työnteko ei sovi heille, vaan ehkä korkeintaan jokin tauluun sutiminen pienessä sievässä tai muu häröily. Ovat ehkä mielestään jotain elämäntapataiteilijoita, joka ei tarkoita yhtään mitään muuta kuin että eivät käy niissä töissä joiden varassa yhteiskunta pysyy pystyssä.
Oi 😍
Onko tänään (vahingossa?) paljastunut, kuka mies on palstaulien märkäuni 😘
Taidetaanpa tietää. Alkaa E, sitten b...
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee 36 leuanvetoa 200 etunojaa tein nenä lattiaan. Kävin suihkussa ja katsoin peiliin.
Näytän hyvältä punaisessa.
Minä päivitän palstaa 36 kertaa sekunnissa ja kirjoitan 200 viestiä tunnissa. En ehdi käydä suihkussa tai katsoa peiliä.
En tiedä missä näytän hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Oi 😍
Onko tänään (vahingossa?) paljastunut, kuka mies on palstaulien märkäuni 😘
Taidetaanpa tietää. Alkaa E, sitten b...
#poikarakkautta
Ei kai tätä palvontaa muu selitä.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset pääsääntöisesti ovat heikkoja ja muiden varassa. Montako menestynyttä ja rikasta vasemmistolaista tunnette? Vasemmistoa kannattaa lähinnä sellaiset jotka ovat sitä mieltä että perinteinen työnteko ei sovi heille, vaan ehkä korkeintaan jokin tauluun sutiminen pienessä sievässä tai muu häröily. Ovat ehkä mielestään jotain elämäntapataiteilijoita, joka ei tarkoita yhtään mitään muuta kuin että eivät käy niissä töissä joiden varassa yhteiskunta pysyy pystyssä.
kuvittelevat olevansa parempia kuin muut
niin parempia ettei palkkatyökään kiinnosta, kun joutuisivat raukat huomaamaan alhaisen sosiaalisen asemansa ja tasonsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee 36 leuanvetoa 200 etunojaa tein nenä lattiaan. Kävin suihkussa ja katsoin peiliin.
Minä päivitän palstaa 36 kertaa sekunnissa ja kirjoitan 200 viestiä tunnissa. En ehdi käydä suihkussa tai katsoa peiliä.
Noihan se teillä palstamiehillä menee 👍
Vierailija kirjoitti:
Enbuske on siinä oikeassa, että naiset rakastuvat miehiin, jotka uskaltavat sanoa vastaan. Itse olen liian diplomaattinen ja enkä kovin tempperamenttinen. Olen huomannut, että naiset kiinnostuvat paremmin vastaanpanevista ja tempperamenttisista miehistä.
No en tosiaankaan halua mitään känkkäränkkää, mutta "ihan sama, päätä sä"-tyyppi on sitten se toinen ääripää, eikä sekään ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Hääääh, mun mies on vasemmistolainen, mutta ei se kyllä mua mieliste, vaan meillä on välillä ihan kunnon riitoja :D Pitää näyttää sille tää juttu ja sanoa, että alkaa olla nöyrempi.... *sarkasmia*
Juu sama homma. 😂
Ihan on tehdasduunari, ja omaa ihan oman luonteen ja uskaltaa kertoa mielipiteensä jopa mulle. 😜
Eikä mikään pilvenpolttaja rastatukka ole edes. Jotenkin tuli noista enbusken vasurimieskuvauksista mieleen sellanen joogaava hippikulttijohtaja tms. Missähän lie todellisuudessa toi enbuskekin elää.
Tuskinpa elämänkumppania itselleen löytää, vaikuttaa niin ylimieliseltä toi asenne muita kohtaan, etenkin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihan se teillä palstamiehillä menee 👍
Totta ja palstamiehet tekevät tätä vielä 16/7. Hurjaa
T.Empuskapaska: riippuu päivän moodista, mania vai masennuksen alho.
T.E. joskus ehdottomasti haluaa ja vaatii olla maksava ökymiesurho, joskus itkevänvalittava hiirimiehulainen, äitiä etsivä ja tasa-arvoa lattianraosta huuteleva lapsukainen.
Olisi hiljaa. Miksi pitää avautua? Ketä kiinnostaa?
Jos haluaa tervehtyä, menisi johonkin ohjattuun päivätoimintaan (tai joskus Keltaiseen Ruusuun).
Oma ääni ja oma käsi varmasti tympäännyttää joskus.
Oikeesti vasemmistolaiset miehet ovat paljon fiksumpia kuin konservatiiviset. Koulutetut naiset haluavat tasavertaisen kumppanin. Enbuske on tyhmä, joka brändännyt ittensä aikoinaan älykkääksi vaikka on vain narsistinen provoilija ja melko yksinkertainen.
Oikeesti juuri heikkouden kokeminen/näyttäminen on vahvuutta, mutta sitä eivät narsistiset kykene näyttämään. Varsinainen uhoilija koko E.
TE-hahmot ei joudu treffeille deittailuun kovin usein. Näkee kuvasta.
Toimittaja ja tv-persoona Tuomas Enbuske teki pari vuotta sitten Ylelle radio-ohjelmaa älykkyydestä. Tutkivan journalismin nimissä Enbuske meni itse Mensan testiin ja läpäisi sen.
Eihän sille mitään voi, jos on älykäs. Muistan kyllä tuloksen, mutten sano, Enbuske naureskelee.
Mensan jäseneksi pääsee, jos saavuttaa älykkyystestissä paremman tuloksen kuin 98 prosenttia väestöstä. Suomen Mensa on väkilukuun suhteutettuna suurin koko maailmassa.
Kysymykseen kuinka älykkääksi Enbuske tuntee itsensä, hän vastaa näin:
Sitähän ei voi verrata kuin omaan itseensä, niin paha sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin parempia ettei palkkatyökään kiinnosta, kun joutuisivat raukat huomaamaan alhaisen sosiaalisen asemansa ja tasonsa
Nussunmussun.
Kaikki mun tuntemat "vasurit" käy ihan tavallisissa töissä.
Oma mies töissä Bolidenissa, ihan metallimies on. Varmaan parempi palkka kuin sulla, sulla kun ei palkkaa ole ollut koskaan, oikeita töitä et ole tehnyt ikinä, vähän kuin kokkareministerit siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussunmussun.
Kaikki mun tuntemat "vasurit" käy ihan tavallisissa töissä.
Oma mies töissä Bolidenissa, ihan metallimies on. Va
eli normaalia duunarin paskaduunia tekee
98% vauvafin lumihiutaleista ei pysty sisäistämään enbusken sanomaa
Vierailija kirjoitti:
Tuon miehen ongelma lienee se, että vaatii paljon naisen ulkonäöltä myös. Ja kuitenkin itse on aika vaatimattoman näköinen. Tykkää siis kauniista naisista ja nyt kun mies vanhenee ja kun ulkonäkö ei nuorenakaan ole ollut kovin vetävä, niin alkaa katkeroitumaan.
Minusta hän on ihan vetävän näköinen.
enbuskella on valkoihoisia lapsia ja seurustelee
huomaan aikamoista kateutta hänen älystään ja tuloistaan
TE-filmihahmo kirjoittaa enää Vauva-palstalla.
Varmasti rekattuna myös Suomi24:lla.
Sormenpäät verillä rynkyttää vokaalia ja konsonanttia.
Televisioon se olisi kiva saada parhaaseen katseluaikaan
Vaikuttaa aivan päin vastoin. Naiset nauraa Enpaskalle kippurassa ja perspellet palvoo 😂 Tää on parasta pitkiin aikoihin