IS: Tuomas Enbuske ei voi sietää yhtä asiaa parisuhteessa Naiset rakastuvat miehiin, jotka..."
Kommentit (160)
Kunhan höpisee taas. Ei ehkä kannata uskoa parisuhdeasioissa tyyppiä, joka ei ole saanut yhtäkään parisuhdetta pysymään kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Jokseenkin samaa mieltä, paitsi siitä että miehen kuuluisi aina maksaa ravintolassa. Se perinne on peräisin ajoilta jolloin naisilla oli reippaasti huonommat palkat kuin miehillä. Näin ei enää ole.
Yksi nainen väitti minulle että nykyään miesten pitää maksaa naisten laskut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokseenkin samaa mieltä, paitsi siitä että miehen kuuluisi aina maksaa ravintolassa. Se perinne on peräisin ajoilta jolloin naisilla oli reippaasti huonommat palkat kuin miehillä. Näin ei enää ole.
Jaahas. Ja mitäköhän mies saa vastineeksi jos niin tekee?
Enbuskis ei voi sietää naisia jotka rakastuvat muualta kuin Oulusta kotoisin oleviin. Semmoinen Oulubuskis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, eikä kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha sanonta, että maksullinen tulee halvemmaksi pitää edelleen paikkansa.
Siitä täysin samaa mieltä, että minkäänlaista heikkoutta ytai omia pelkojaan ei miehen kannata ikinä näyttää naiselle. Jos niin käy, niin parisuhde on nopeasti ohi.
Itse opin tämän kantapään kautta, niin kuin varmasti moni muukin mies.
Enbuske on siinä oikeassa, että naiset rakastuvat miehiin, jotka uskaltavat sanoa vastaan. Itse olen liian diplomaattinen ja enkä kovin tempperamenttinen. Olen huomannut, että naiset kiinnostuvat paremmin vastaanpanevista ja tempperamenttisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, eikä kiinnosta
Ei sinua tietenkään kiinnosta, muutenhan joutuisit myöntämään että nainen on maksullinen tuossa yhtälössä.
Ihan täyttä paskaa, ja noista näkemyksistä kyllä huomaa hyvin että hän on autisti, kuten hän on twitterissä sanonutkin olevansa.
Kunpa tämä huomiohoro vaan älyäisi pysyä pois julkisuudesta neronleimauksineen, kellään ei oo ikävä.
Kuvittelee itsestään liikoja, noin voi käydä, kun ruma mammanpoika pääsee julkisuuteen ja iskee jumaluuskompleksi.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan höpisee taas. Ei ehkä kannata uskoa parisuhdeasioissa tyyppiä, joka ei ole saanut yhtäkään parisuhdetta pysymään kasassa.
Ihmettelen suuresti kuka tuommoseen voi edes ihastua, hyi hemmetti. Sisäisesti ja ulkoisesti vastenmielinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Enbuske on siinä oikeassa, että naiset rakastuvat miehiin, jotka uskaltavat sanoa vastaan. Itse olen liian diplomaattinen ja enkä kovin tempperamenttinen. Olen huomannut, että naiset kiinnostuvat paremmin vastaanpanevista ja tempperamenttisista miehistä.
En usko tuohon, esim. minä EN kaipaa ihmissuhteisiin (en siis kaveri ymv. myöskään) mitään "draamaa".
Ahdistun jo ajatuksesta olla tekemisissä jonkun sellaisen ihmisen kanssa, joka kuvaa itseään "Pikku Myyksi", miehille lienee joku oma terminsä vastaavalle ihmistyypille?
Normaali fiksu ihminen niin kysyntää riittää. Eli ei mikään "termpperamenttinen" mutta ei myöskään "perässähiihtäjä", millä tarkoitan sellaista täysin puolisonsa kautta elävää ihmistä, jolla ei ole mitäön omia mielipiteitä/asioita.
No kyllä minä haluan, että mies sanoo vastaan, jos hänellä on oikeasti perusteltua vastaansanomista. Turhan takia kiukuttelemista en kuitenkaan jaksa, siis sitä että mies on naisen sanomaa vastaan ihan vaan periaatteesta. Mutten myös tykkää siitä että mies yrittää liikaa olla mielinkielin.
Tosin myös ystävyyssuhteissa arvostan jos toinen sanoo näkemyksensä ääneen, vaikka se eroaisi mun näkemyksestä.
Harvasta ystävästä on silti tähän. Ja myönnän, itsekin olen liian usein hiljaa, jos kantani johonkin asiaan on eri, kuin ystävälläni.
Ihan kuin ei olisi mitään muuta vaihtoehtoa kuin perässävedettävä "joojoo" -lapanen ja toinen ääripää, kaikessa vastaaninttävä, riitaa haastava puupää.
Joku katkera Enbusken ex lataa kaunaansa tänne. Voisiko palstakyylät pikkasen seurata ja poistaa pahimmat oksennukset. Olette hyvin tarkkoja joistakin sanoista ja tulokkaista ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Siitä täysin samaa mieltä, että minkäänlaista heikkoutta ytai omia pelkojaan ei miehen kannata ikinä näyttää naiselle. Jos niin käy, niin parisuhde on nopeasti ohi.
Itse opin tämän kantapään kautta, niin kuin varmasti moni muukin mies.
Eli miehen pitää näytellä jos meinaa olla parisuhteessa? Mies on aina heikompi osapuoli kuitenkin, nainen sitkeä sissi.
Ja mikä sitten on heikkoutta tämmöisten enbuskien mielestä, itkeminen vai mikä?
Sen oon ainakin huomannut elämässä, että tollaset enbusken näköiset miehet on ilkeimpiä, kun taas komeammat ja karskimman näköiset miehet on parempia ja inhimillisiä myös naisia kohtaan. Ne osaa myös näyttää lempeän puolen, tuo enbuske varmaan potkii eläimiäkin jos tulevat eteen, huokuu pahuus ja ylimielisyys. Kuvittelee että voi sikailla miten huvittaa, jälkeenpäin sitten retostelee sikailuillaan, sanoo anteeksi jamyöntää, ja selittelee päävioillaan mulkkumaisuuttaan. Toi setämies on täysi vitsi miesten sekä naisten mielestä. Ihastunut itseensä.