Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Tuomas Enbuske ei voi sietää yhtä asiaa parisuhteessa Naiset rakastuvat miehiin, jotka..."

Vierailija
27.03.2024 |

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä tuomaa nyt se, sellainen incel ja setämies, mistä täällä usein puhutaan?

En voisi ottaa tota pelleä vakavasti jos yrittäisi mun silmille hyppiä, eikä ole varmaan muutkaan naiset ottaneet, kun on noin katkeraa poikaa isotteluineen. Nolo säksättävä pygmi tämä mies. 

Akan mies, jolla ainakin yksi lapsi. Ihan varakaskin. Näyttää usein brekuttelevan hienoissa ravintoloissa Helsingissä.

Viettäisin samanlaista aikaa, jos mahdollista.

Noi brekuttelut alkaa olla jo vähän säälittävää. En myöskään ymmärrä hänen suorastaan harrasta Kampin ylistämistä. Siis Kampin, ei Kämpin. Hei haloo, mäkin olen asunnut useamman vuoden Kampissa enkä näe siinä mitään hienoa. Keskustaa on joo. Mistä tuo on yleensäkään lähtöisin, tuskin kantis helsinkiläinen.

Vierailija
142/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enbuske on siinä oikeassa, että naiset rakastuvat miehiin, jotka uskaltavat sanoa vastaan. Itse olen liian diplomaattinen ja enkä kovin tempperamenttinen. Olen huomannut, että naiset kiinnostuvat paremmin vastaanpanevista ja tempperamenttisista miehistä.

Jaa no en naisena nyt kovin tempperanteista välitä. Itse hullaannun miehessä älyyn joka näkyy miehestä olematta mitenkään alleviivattua ja itseään korostavaa vaan rauhallisen miehekästä ja se laajojen asiakokonaisuuksien hahmotus hmmm.. En itsekään tyhmä ole älyykkyysosamääräni yli keskiverron mutta todella älykkäitä ei ihan joka nurkalta löydy. Se vaan saa sydämen jotenkin hyrräämään. Se älykkyys nimenomaan kun mies ihan oikeasti on älykäs, rauhallinen ja myös kärsivällinen muiden ihmisten kanssa jotka ei kaikkea ihan niin tajua. Se on miehekästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahemmin yllätä, että oikeistolainen mies väittää että naiset eivät tykkää vasemmistolaisista. Tutkimukset sanoo jotain ihan muuta. Jos 49% sanoo ettei voisi seurustella PS:n äänestäjän kanssa, niin siinä on kyllä aika paljon enemmän naisia joille tämä on ongelma.

Miehenä ei pidä näyttää heikkouttaan eikä antaa naisen hoivata?

Onkohan Tuomas nyt myöhemmin hurahtanut johonkin Andrew Taten opetuksiin?

https://yle.fi/a/74-20048413

Vierailija
144/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sitä ja naiset tätä, Enbuske yleistää kaikki miehet samanlaisiksi kuin itse on tai valehtelijoiksi ja naisetkin ovat hänelle kuin kanalauma. Kaikki samanlaisia. Minä en ole tuollainen nainen, en halua provideria vaan tasa-arvoa ja mieheni saa näyttää ja näyttääkin tunteitaan.

Vierailija
145/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin samaa mieltä, paitsi siitä että miehen kuuluisi aina maksaa ravintolassa. Se perinne on peräisin ajoilta jolloin naisilla oli reippaasti huonommat palkat kuin miehillä. Näin ei enää ole.

Annan miehelleni salaa rahaa, että hän voi maksaa ravintolassa ruokamme. Muu olisi noloa. En halua loisia, mutta perinteet.

Vierailija
146/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enbuskella on aina vientiä ja hän saa kauniita naisia kuten nytkin. Hänellä on hyvä ja vaativa naismaku. Miesten tulee ottaa hänestä oppia, koska hän on todellinen alfa.

Oppi otetaan miehiltä salilla ja kehässä. Ei missään vauvojen keskustelupalstoilla. Oppi otetaan siltä joka astuu ulos kehästä voittamattomana.

Vierailija
147/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin samaa mieltä, paitsi siitä että miehen kuuluisi aina maksaa ravintolassa. Se perinne on peräisin ajoilta jolloin naisilla oli reippaasti huonommat palkat kuin miehillä. Näin ei enää ole.

Yksi nainen väitti minulle että nykyään miesten pitää maksaa naisten laskut.

Jaahas. Ja mitäköhän mies saa vastineeksi jos niin tekee?

En tiedä, eikä kiinnosta

Ei sinua tietenkään kiinnosta, muutenhan joutuisit myöntämään että nainen on maksullinen tuossa yhtälössä.

Miten niin? Jos sinä tarjoat isällesi kahvit, onko hän maksullinen? Jos siskosi tarjoaa sinulle ruuat, oletko maksullinen? Jos tarjoat kaverillesi pullat ja teen, onko hän maksullinen?

Vierailija
148/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet sitä ja naiset tätä, Enbuske yleistää kaikki miehet samanlaisiksi kuin itse on tai valehtelijoiksi ja naisetkin ovat hänelle kuin kanalauma. Kaikki samanlaisia. Minä en ole tuollainen nainen, en halua provideria vaan tasa-arvoa ja mieheni saa näyttää ja näyttääkin tunteitaan.

Juu, mutta mitä mieltä olet siitä, että mies haluaa pillua, eli sinua? Ne on niitä miehen tunteita.

Vierailija
149/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta mitä mieltä olet siitä, että mies haluaa pillua, eli sinua? Ne on niitä miehen tunteita.

Jos haluaa vain pillua, sitä saa maksulliselta. Kukaan tavallinen treffeillä käyvä nainen ei halua olla pelkkä pillu. Toimitte väärällä areenalla.

Vierailija
150/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAssa on aina ollut kotirouva kotiäiti kulttuuri ja on vieläkin. Tämä nykyajan hömpötys, että varakas mies ostaa puolisolle käsilaukkuja ja ulkonäön parantelua, on ilmiönä vain ns. white trash -piireissä.

Vierailija
151/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enbuske on siinä oikeassa, että naiset rakastuvat miehiin, jotka uskaltavat sanoa vastaan. Itse olen liian diplomaattinen ja enkä kovin tempperamenttinen. Olen huomannut, että naiset kiinnostuvat paremmin vastaanpanevista ja tempperamenttisista miehistä.

Jaa no en naisena nyt kovin tempperanteista välitä. Itse hullaannun miehessä älyyn joka näkyy miehestä olematta mitenkään alleviivattua ja itseään korostavaa vaan rauhallisen miehekästä ja se laajojen asiakokonaisuuksien hahmotus hmmm.. En itsekään tyhmä ole älyykkyysosamääräni yli keskiverron mutta todella älykkäitä ei ihan joka nurkalta löydy. Se vaan saa sydämen jotenkin hyrräämään. Se älykkyys nimenomaan kun mies ihan oikeasti on älykäs, rauhallinen ja myös kärsivällinen muiden ihmisten kanssa jotka ei kaikkea ihan niin tajua. Se on miehekästä!

Toisaalta todella älykkäät ovat usein sosiaalisilta taidoiltaan kovin kömpelöitä, autismin kanssakin korreloi. Tykkäsin kommentistasi kuitenkin, itsellänikin on älykäs mies ja onhan se seksikästä.

Vierailija
152/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin pienikokoisilla koirilla - pitää kompensoida jatkuvalla jäpätyksellä.

Vierailija
153/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa viestissä Tuomasta on nimitelty autistiksi, siis ihan haukkumatarkoituksen oloisesti. Oikeastiko autisti on nyt uusi homo? En käsitä tällaista mollaamista, autistitkin ovat ihan ihmisiä kuitenkin. Kuten homotkin. 

uskis

Vierailija
154/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan miehelleni salaa rahaa, että hän voi maksaa ravintolassa ruokamme. Muu olisi noloa. En halua loisia, mutta perinteet.

Ai kenen mielestä noloa? Enpä usko että muista kuin teistä itsestänne... Olen konservatiivi, mutta ihan NÄIN vanhoillinen en sentäs ;)

Mun miehen miehekkyys ei murene siitä, jos joskus maksan hänen ruokansa.

Vierailija
155/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella miehellä tuntuu olevan ihmeellinen tapa ajatella kaikki sellaisella joko-tai asenteella. Olet joko alfa tai beta. Olet joko vasemmistolainen tai oikeistolainen. Olet joko naisten tossun alla oleva luuseri tai kunnon panomies jota kukaan nainen ei määräile. Nainen haluaa joko kilttimiehen jota voi määräillä, tai sitten kunnon alfan joka pistää naisen nyrkin ja hellan väliin (koska sitähän naiset salaa haluavat).

Alfa juuri ei laita naista nyrkin ja hellan väliin. Nimenomaan beta on se joka joutuu hakemaan auktoriteettia suhteessa naiseen, kun ei sitä kodin ulkopuolella saa. Betamies on se kaikkein tyypillisin naistenhakkaaja. Alfa harvemmin tuntee sellaista niin voimakasta mustasukkaisuutta, että vaikka väkisin pitää nainen alistaa itselleen. Alfa on itsevarma. Hän ajattelee että jos muija tuosta lähtee, niin sitten lähtee. Kyllä meressä kalaa riittää ja hän uuden naisen l

Taisit missata edellisen kommentin pointin. Joka ymmärtääkseni oli että alfa/beta jaottelu on itsessään naurettavaa touhua. 

Vierailija
156/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että haastateltu on joskus ollut parisuhteessa. 

Naisilla on hyvin erilaisia makuja miesten suhteen. 

Vierailija
157/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehen tärkein ominaisuus: kova erektio

naisen tärkein ominaisuus: suuret isot pyöreät tissit ja tiukka pini

kaikki muu on merkityksentöntä

Tuohon erektioon on huomattavasti helpompi vaikuttaa elämäntapavalinnoilla kuin tissien kokoon. Tai toki ne tissitkin kasvaa kun kehon rasvaprosentti kasvaa. Eli jos haluat muhkean naisen, niin saat todnäk muhkeat tissitkin :)

Vierailija
158/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin pienikokoisilla koirilla - pitää kompensoida jatkuvalla jäpätyksellä.

Ja nylkyttämisellä yrittävät alistaa. 

Vierailija
159/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Enbuske on sietämätön.

Vierailija
160/160 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

11cm mies aikoinaan oli näistä asioista ihan samaa mieltä ja veisasi samoja virsiä. Av-mammalauma kuitenkin höykytti hänet pahasti ja näytti hänelle paikkansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän