Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Tuomas Enbuske ei voi sietää yhtä asiaa parisuhteessa Naiset rakastuvat miehiin, jotka..."

Vierailija
27.03.2024 |

Kommentit (160)

Vierailija
21/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku katkera Enbusken ex lataa kaunaansa tänne. Voisiko palstakyylät pikkasen seurata ja poistaa pahimmat oksennukset. Olette hyvin tarkkoja joistakin sanoista ja tulokkaista ylipäätään.

Moi tuomas, menikö tunteisiin kun joku ei palvo omia oksennuksias. 

Vierailija
22/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään yhtä miestyyppiä, johon kaikki naiset rakastuvat. Tätä saa todistaa kaveripiirissäkin. Joku löytää ns. unelmien miehen, mutta muutaman kaverin mielestä kyseinen tyyppi on todella ärsyttävä eikä mikään löytö. Toisin päin voisin kyllä yleistää, että miehet hullaantuvat kauniisiin naisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi mietityttämään tämä, koska olen nyt kaksi kertaa jo seurustellut ns. katoilijan kanssa. Sehän on tietysti aivan syvältä. Kummallakin on taustalla ollut esim. perhekriisi tai lääketieteellinen operaatio. Ja ei ole valheita. Ihan olen todentanut kummankin todellisuuden. Sen sijaan, että miehet olisivat pyytäneet apua tms. he ns. lakkasivat viestimisen. 

Sitten kun olen tämä tietysti tulkinnut kiinnostuksen häviämiseksi ja nostanut asian esiin, niin kieltävät täysin kiinnostuksen hävinneen ja haluaisivat kuulemma kyllä jatkaa tapailua, kun kriisitilanne ohi. 

Itse olen taas sitä mieltä että parisuhteessa tulisi jakaa ilot ja surut eikä nyt todellakaan hävitä ja jättää toinen ihmettelemään että mitä vittua tapahtui. 

No olen sitten itse jättänyt nämä miehet. 

Olen tätä ihmetellyt, että mikseivät miehet vain sano, ettei enää kiinnosta, vaikka mielestäni ilmiselvää. Mietin nyt, että onko tuossa Enbusken sanomassa perää, että oikeasti eivät halua "ruikuttaa", vaan kärsiä sitten tuskansa ylhäisessä yksinäisyydessään? 

Vierailija
24/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan täyttä paskaa, ja noista näkemyksistä kyllä huomaa hyvin että hän on autisti, kuten hän on twitterissä sanonutkin olevansa.

En ehkä lähtisi kuuntelemaan autistin antamia ihmissuhdevinkkejä... Heillä kun ne ongelmat tuppaavat esiintymään pitkälti sosiaalisessa kanssakäymisessä.

Vierailija
25/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä täysin samaa mieltä, että minkäänlaista heikkoutta ytai omia pelkojaan ei miehen kannata ikinä näyttää naiselle. Jos niin käy, niin parisuhde on nopeasti ohi.

Itse opin tämän kantapään kautta, niin kuin varmasti moni muukin mies.

Jaa. No itse juuri jättänyt kaksi miestä, jotka "kadonneet" sen sijaan että pyytäisivät apua. Tosin ehkä olisin jättänyt, vaikka olisivatkin toimineet toisin?

Vierailija
26/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumas on kyllä aika ysinkertainen jäbä

Vierailija
27/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti ihmetyttää, että kuka lähtee parisuhteeseen tollasen narisijan kanssa jolla on aina asiat huonosti ja naama norsunveellä...

Vierailija
28/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut oikein mitään tosta jutusta, sori siitä. 

Tul ny vaan mieleen että enbuske taitaa viettää kaiken aikansa jossain nettikuplassa, kun jaottelee miehet oikeistomiehiin ja vasemmistomiehiin ja antaa vasemmistomiehistä semmosia kuvauksia, josta tulee mieleen vaan helsingin ituhipit. Ihan ko ei olid duunarimiehiä ollenkaan, niitä ihan perus tavismiehiä, jotka syö makkaraa ja juo kaljaa ja kiroilee. Voin kertoo että ne miehet on parhaita, ne myös tekee kotitöitä ja vie lapsia hoitoon jne. Osaavat myös kertoa mielipiteensä, mutta eivät ole niin ylimielisiä mulkkuja kuin tämmöiset veltot enbusken kaltaiset nörtit. 

Vierailija
29/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanoisin, että tuo on hänen käsityksensä. Itse näen, että parisuhteita on vaikka millaisia, eikä ole jotain valmista kaavaa, mitä pitäisi noudattaa.

Ihmiset ovat yksilöitä. Toivoisin, että kaikille löytyisi se oma rakas. 

Vierailija
30/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin samaa mieltä, paitsi siitä että miehen kuuluisi aina maksaa ravintolassa. Se perinne on peräisin ajoilta jolloin naisilla oli reippaasti huonommat palkat kuin miehillä. Näin ei enää ole.

Yksi nainen väitti minulle että nykyään miesten pitää maksaa naisten laskut.

Jaahas. Ja mitäköhän mies saa vastineeksi jos niin tekee?

Niin, mitäköhän? Kai tiedät kyselemättäkin😉

Vierailija
31/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä täysin samaa mieltä, että minkäänlaista heikkoutta ytai omia pelkojaan ei miehen kannata ikinä näyttää naiselle. Jos niin käy, niin parisuhde on nopeasti ohi.

Jaa. No itse juuri jättänyt kaksi miestä, jotka "kadonneet" sen sijaan että pyytäisivät apua. Tosin ehkä olisin jättänyt, vaikka olisivatkin toimineet toisin?

Ehkä nämä miehet olivat jo elämässään oppineet sen, että oman haavoittuvuuden näyttäminen johtaa hyvin nopeasti sen naisen katoamiseen.

Vierailija
32/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo mitään yhtä miestyyppiä, johon kaikki naiset rakastuvat. Tätä saa todistaa kaveripiirissäkin. Joku löytää ns. unelmien miehen, mutta muutaman kaverin mielestä kyseinen tyyppi on todella ärsyttävä eikä mikään löytö. Toisin päin voisin kyllä yleistää, että miehet hullaantuvat kauniisiin naisiin. 

Toki se ystävän unelmien mies voi olla itsestäkin ihan ookoo, mutta ei kuitenkaan itselle sopiva tai jota sanoisi unelmien mieheksi.

Hyvä vain että kullekin on omat sopivat kumppanit! 

Vierailija
33/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon miehen ongelma lienee se, että vaatii paljon naisen ulkonäöltä myös. Ja kuitenkin itse on aika vaatimattoman näköinen. Tykkää siis kauniista naisista ja nyt kun mies vanhenee ja kun ulkonäkö ei nuorenakaan ole ollut kovin vetävä, niin alkaa katkeroitumaan. 

Vierailija
34/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsykkä. Mieheni kyllä uskaltaa näyttää heikkoutensa ja parisuhteemme on kestänyt 43 vuotta. 

Vierailija
35/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patriarkaalista pas kaa

Mutta totuus käytännössä. Feministitotuudet taas eivät kestä päivänvaloa sekunttiakaan tänä päivänä.

Vierailija
36/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsykkä. Mieheni kyllä uskaltaa näyttää heikkoutensa ja parisuhteemme on kestänyt 43 vuotta. 

On heikkoksia ja sitten sellaisia heikkouksia, joista se on tyyliin kerrasta poikki.

Vierailija
37/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nämä miehet olivat jo elämässään oppineet sen, että oman haavoittuvuuden näyttäminen johtaa hyvin nopeasti sen naisen katoamiseen.

Itse en tunnista tällaista käytöstä ollenkaan. Ehkä kertoo siitä, minkälaisia naisia sinun on tullut tavattua? Tosimielellä liikkeellä olevat naiset eivät pelästy miehen haavoittuvuutta, vaan päinvastoin arvostavat, että mies näyttää avoimesti sitäkin puolta.

Harva nainen haluaa loppuelämän suhteeseen jonkun kulisseja ylläpitävän kanssa. Ei sellainen ole oikeaa elämää, se suhde rapisee sitten pienestäkin vastoinkäymisestä. 

Vierailija
38/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kääntäisin tuon heikkousjutun niin, että kuka (varsinkaan mies) haluaa olla heikko hetkeäkään? Elämä kannattaa järjestää niin ettei tarvitse olla.

Vierailija
39/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnekas olet, sinulla onkin ollut rohkea mies, toisin kuin nämä palstan "miehet". 

Vierailija
40/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas on pieni katkera trolli. 😂 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi