Saako heterona oloaan hehkuttaa?
Haluaisin korostaa omaa heterosuuntautumistani. Homot kantavat sateenkaarta, mitäs mä kannan, että mut tunnistaa heteroksi? Ehdotuksia heteroviikon järjestämiseksi?
Kommentit (25)
Juuri muuta kuin heterouden hehkuttamista ei ole mediassa, taiteessa, popkulttuurissa, työpaikkojen kahvipöydissä, katukuvassa. Oikein oksettaa tämä jatkuva heterotuputus. Itse yritän sentään pitää yksityisasiana mitä makuuhuoneessa touhuan ja kenen kanssa, hetero vaikka olenkin. Miksi sinun pitää tunkea ihmisten kurkuista alas omaa seksuaalisuuttasi?!
Heteroitten kuuluu nyt mennä niihin tyhjinä seisoviin kaappeihin, joista homot ja muut ovat astuneet ulos.
Sinun oletetaan joka tapauksessa olevan hetero (ellet mene homobaariin), joten miksi tarvitsisit jotain erityistä heterotunnusta?
Enemmistö ihmisistä on heteroita, miksi sitä pitäisi korostaa?
Ai niin, nythän kaikki mahdolliset ja mahdottomat sukupuolisuuden ilmentymät ovatkin sallittuja.
Ja olen käynyt homobaareissa, vaikka olen parisuhteessa lapseni isän kanssa,
Olen niin ylpeä hetero, että haluan heterojuhlat ja kulkueen heteroille. Mitä lippua suosittelette?
Ei tarvitse kuin avata iltalehti, niin joka toinen juttu on heteroparien seksivinkkejä.
Minä tiesin olevani hetero jo pienenä poikana kun pöllin isosiskon barbie nuken ja salaa riisuin sitä ulkohuussissa.
Heterot ovat etuoikeutettuja, joten heterouden korostaminen on vihapuhetta.
Saako olla julistamatta mitä sukupuolia himoitsee tai miksi niistä tuntee itsensä? Ei vissiin.
Vaniljatuutit kädessä marssimaan mannerheimintielle. We are proud to be vaniliiiii!!!!
Vierailija kirjoitti:
Olen niin ylpeä hetero, että haluan heterojuhlat ja kulkueen heteroille. Mitä lippua suosittelette?
Eheytymislippua.
"Olen superhetero ja mulla on viitta!"
Totta kai saa ja pitääkin hehkuttaa!
Tuo on sama kuin se jos joku puolue perustaisi miesjärjestön missä miehet sitten voimaantuisivat porukalla. Eli se on asia jota ei nyt vaan tehdä, koska se loukkaa vähemmistöjä.
Miksi korostaa mitään seksuaalista suuntautumista? En tajua. Ei kuulu mulle, eikä kiinnosta, mutta jatkuvasti sitä tuputetaan kuka n u ssii ketä ja mitä termiä siitä käytetään. Ollaan kaikki ihmisiä, hehkutetaanko vaikka sitä vaihteeksi!!?
Olisko joku heteropinssi tai heteroprinttipaita mitään? Miten toivoisit muiden huomioivan heteroutesi? Haluaisitko ensi kesän Prideen heteroblokin, tai ihan oman Hetero-Priden?
Olen valkoinen hetero mies ja ylpeä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiesin olevani hetero jo pienenä poikana kun pöllin isosiskon barbie nuken ja salaa riisuin sitä ulkohuussissa.
Oliko pettymys kun sillä ei ollutkaan pillua ja nännejä?
Heteroille on lippu. Voit järjestää heteroviikon. Siitä vain.