Mitä annatte virpojille? 🐔 🐣🐤🐥🥚🥚🥚
Kommentit (164)
Suklaapatukoita (50 snt/kpl). Pääsiäismunat on kalliita.
En avaa ovea. Tosin ei varmaan tule virpojia, ei ole käyny koskaan.
Täytyy miettiä, onhan tässä vielä melkein viikko aikaa.
Eiks vasta ens viikolla virvota...? En avaa ovea virpojille en ole varannut mitään karkkia tms. Ja taitaa olla katoava perinne kun ei edes virpojia näy enää missään niinkuin minun aikana kun olin pieni ysärillä.
Ei täällä käy virpojia, ei koskaan ole käynyt.
Tikkareita. Yhtenä vuotena meillä kävi virpojia, sitä edellisenä vuonna ei, joten haluan jotain mikä tulee syötyä itse pois.
Vierailija kirjoitti:
Eiks vasta ens viikolla virvota...? En avaa ovea virpojille en ole varannut mitään karkkia tms. Ja taitaa olla katoava perinne kun ei edes virpojia näy enää missään niinkuin minun aikana kun olin pieni ysärillä.
Tänään on palmusunnuntai. Tänään virvotaan.
Ennen olen innokkaana odotellut virpojia ja antanut herkkuja, tänä vuonna en avaa ovea, haluan syödä ne vähäset herkut mitä mulla on ite.
Joskus voisi antaa ihan oikeita lelufiguureita tai miniatyyrejä, pehmolelun. Muun lisänä. Jos lapsen ikä sallii. Kovin pienille ei saa antaa mitään johon voi tukehtua tai irtoaa osia. Pitää ottaa pienille omat jutut.
Pieni suklaamunia pussista, patukoita. Jos huomaan että pukuun ja oksaan käytetty vaivaa niin annan enemmän tai joskus jopa pienen pääsiäismunan.
Annan taloyhtiön taululle palautetta, että ulko-oven koodi pitää (taas) vaihtaa.
Unohdin ostaa munat, tulee 1-2 virpojaa, annan euro/ virpoja.
Soitan heille petteri punakuonon saksofonilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on palmusunnuntai. Tänään virvotaan.
Kyllä ja vasta viikon päästä virpojat hakevat palkan. Kukaan aiemmista virpojista ei ole tähän mennessä muistanut palkkaansa noutaa.
Saavat haravoida pihani mikäli jotain haluavat.
Valtio on velkaantunut ja olen leikannut suklaapatukoista puolet pois.
Siirsin mersuni talliin ettei köyhien haju tarttuisi siihen.
Lakupötkö ja pari minikokoista suklaamunaa per virpoja.
En avaa oveani jos olen edes kotona silloin. Kallista on kaikki munat ja muut pääsiäisherkut.