Pippa Laukka pukeutui kuntosalille asuun, jota osa paheksuu jakoi kuvan uhmakkaana
Taas ollaan tärkeän äärellä.
Miten on, paheksutko sinä Pippan asua?
Ja luottaisitko lääkäriin, joka on joka päivä jossain TV:n ja IP-lehden hömppäjutussa?
www.is.fi/viihde/art-2000010310609.html
Muistakaapas, että tämä on ehdottomasti tärkein asia maailmassa.
Ei Gazat eikä Ukrainat tässä paljoa paina, kun on PIPPA!
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Pippa Laukka. Karsee nimi. Täynnä itseänsä.
Lappa Piukka. Nimi on enne?
Voi sentään, kun hänen nimensäkin saa jonkun mielen noin matalaksi :D Hienostipa alkaa viikonloppusi.
Miehensä nimellä on, joten voit rauhoittua, ei ole tekaistu nimi. Ja Pippa ja Peppi ihan tavallisia naisen nimiä.
Ei kannata tukehtua tuohon pahaan oloon, hänelläkin on varmaan elämässään ongelmia, meillä kaikilla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 68 v. nainen ja käyn kuntosalilla. Treenaamisen tuloksena vatsalihakseni alkavat olla siinä kunnossa, että saatan minäkin kohta vaihtaa hiostavan t-paidan toppiin. Ihon myötäiset salipöksyt minulla jo onkin ja niin näyttää olevan lähes jokaisella muullakin tällä salilla eläkeläisten vuoroilla käyvällä naisella.
Millä tavalla löysä t-paita hiostaa? Enemmänhän kireä tekokuitutoppi hiostaa. Jos ei hiostaisi, niin miksi miehillä ei kireää toppia?
Kireät pöksyt ja paita näyttää monella eläkeläismiehelläkin olevan. Salille mennnään niissä asusteissa missä oma olo tuntuu mukavalta ja moni tosissaan treenaava eläkeläinenkin käyttää näitä nimenomaan saliharjoitteluun tarkoitettuja treenivaatteita. Jos joku on saada sydänkohtauksen toisten kuntosalipukeutumisen takia niin sitten ei kannata ollenkaan mennä sinne salille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan pitää tärkeänä mutta tuo näyttää hyvältä vain harvoilla.
Miksi salilla pitää näyttää hyvältä? Treenaamaanhan sinne mennään.
Omien geenien kopioitumistodennäköisyyttä nostattamaan, tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä "ansioilla" tämä sitten on esillä?
Harmi että joudut tuommoista pohtimaan.. Otan osaa... Aauummm.
Ihan uteliaisuuttani kysyin, tämä ihminen kun ei ole kauhean tuttu. Ei sitten mitään, jos ne ansiot on lääkäriyden lisäksi luokkaa "timmi perse".
Älä puhu paskaa, haukkumaan tänne tulit. Jos joku henkilö tai asia kiinnostaa, niin googlesta löytyy tiedot, ja ainakin varmemmat kuin täältä, missä sulle voidaan heittää mitä kukkua tahansa.
Tuo "timmi perse" jo kertoo mitä ajat takaa. Pippalla on paljon ylevämmät tavoitteet kuin timmi perse; kokonaisvaltainen terveys ja hyvinvointi. On hieman erilainen nainen, kuin joku tissejään esittelevä somemuikistelija.
Todella väärin, että vain instassa julkaistua kuvaa puidaan julkisesti. Ihan puun takaa tulee, että toimittajat poimii instasta materiaalia lehtiin. Ei voinut Pippa tai kukaan muukaan julkimo arvata että instakuva johtaisi iltapäivälehden sivulle ja sitten kyllä kaduttaa.
Onko jopa kuumempi topissa kun Sanna??
Tatuoisi nyt vielä otsaansa mahdollisimman isoilla kirjaimilla, että "OLEN YLI 50-VUOTIAS", että kaikille tulisi varmasti tiedoksi, että hän on YLI 50-VUOTIAS!!!:D
Minusta Pippa on kovasti laihtunut viime aikoina. Toivottavasti syöminen on kunnossa kun hänellä on käsittääkseni nuoruudessa ollut ongelmataustaa tältä osin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä "ansioilla" tämä sitten on esillä?
Harmi että joudut tuommoista pohtimaan.. Otan osaa... Aauummm.
Ihan uteliaisuuttani kysyin, tämä ihminen kun ei ole kauhean tuttu. Ei sitten mitään, jos ne ansiot on lääkäriyden lisäksi luokkaa "timmi perse".
Älä puhu paskaa, haukkumaan tänne tulit. Jos joku henkilö tai asia kiinnostaa, niin googlesta löytyy tiedot, ja ainakin varmemmat kuin täältä, missä sulle voidaan heittää mitä kukkua tahansa.
Tuo "timmi perse" jo kertoo mitä ajat takaa. Pippalla on paljon ylevämmät tavoitteet kuin timmi perse; kokonaisvaltainen terveys ja hyvinvointi. On hieman erilainen nainen, kuin joku tissejään esittelevä somemuikistelija.
No, sehän on hienoa sitten. Ihme kyllä, miten raivoisaksi jonkun voi tällä höpöpalstalla saada ihan turhasta.
Minulla taas ällöttää nuo topit ja lyhyet shortsit yleisellä salilla, kun iho on laitteita ja muiden kähmiä vasten. Epähygieenistä, ei niinkään ulkonäköasia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Pippa on kovasti laihtunut viime aikoina. Toivottavasti syöminen on kunnossa kun hänellä on käsittääkseni nuoruudessa ollut ongelmataustaa tältä osin.
Käsittääkseni... Puhu minkä varmaksi tuedät.. Joko moukalle haukkumisvarasto tyhjenee.. Hän ei varmasti syömisiinsä tarvitse sinun laisen toivottelemisia mammaketjuista.. 😄
Minua Pippa ei ole koskaan ärsyttänyt, päinvastoin! Hän on niitä harvoja julkkisnaisia, joista minä saan voimaa ja inspiraatiota tosi paljon.
Siitä olen samaa mieltä jonkun edellä kirjoittaneen kanssa, että ylipäätään kovin pienet ja ohuet vaatteet ovat luultavasti epähygieeniset kuntosalikäytössä. Mutta tämä kommentti siis koskee koko muotisuuntausta yleisesti.
Luulisi lääkärillä olevan varaa omaan kotisaliin, ja asuntoon jonne se sali sopii. Itse olen keskituloinen, mutta seuraavan asuntoyhtiön yhteydessä täytyy olla sali. Tai oman asunnon sitä kokoluokkaa, että johonkin tilaan mahtuu peruslaitteet. En käy salilla juuri sen takia, kun en pidä muista ihmisistä samassa, yleensä ahtaassa tilassa.
Täällä joku Pippa-fangirl näpäyttelee jokaiseen kriittiseen vastaukseen. Näpyti nää. 😌
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas ällöttää nuo topit ja lyhyet shortsit yleisellä salilla, kun iho on laitteita ja muiden kähmiä vasten. Epähygieenistä, ei niinkään ulkonäköasia.
VALITA KUNTOSALEILLE. Hyvä että käyt pyjamassa. Ällötä rauhassa.. oliko muuta.
Näin jutun eilen ja se ilahdutti. Ehkä minäkin vielä uskallan. Nyt erehdyin klikkaamaan tätä ketjua ja tuntuu että ikinä en tule laihtumaan niin paljoa, että saisin pitää kuntosalilla mieleisiäni vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan pitää tärkeänä mutta tuo näyttää hyvältä vain harvoilla.
Mitään hyvältä näyttämispakkoa ei ole. Vanhoillakaan. Kunhan on hygieenistä salilla.
Missäs yleensä niin voimaantuneet palstamammat piilottelevat nyt? Pippa puhuu naisten oikeuksien puolesta, ei edusta vain itseään. Rohkeasti menee omaa tietään, ei loukkaa ketään.
Hienosti kohtelee noita ohjelmien laihduttajia ja kannustaa elämäntapojen muutokseen. Suorastaan säteilevät ne, jotka ovat saaneet uutta puhtia ja kiloja karistettua.
Nainen on naiselle susi, silloin kun se toinen nainen on kadehdittava ja ansiokas, hyvännäköinenkin.
Miten hänen ammattitaitoaan syö se, että on julkisuudessa? Urheilulääkäri, itsekin huippukunnossa.
Menkääs likat lenkille, niin tuo karvas mieliala haihtuu ja jokunen rasvagrammakin sulaa sieltä "vyötäröltä".