Pippa Laukka pukeutui kuntosalille asuun, jota osa paheksuu jakoi kuvan uhmakkaana
Taas ollaan tärkeän äärellä.
Miten on, paheksutko sinä Pippan asua?
Ja luottaisitko lääkäriin, joka on joka päivä jossain TV:n ja IP-lehden hömppäjutussa?
www.is.fi/viihde/art-2000010310609.html
Muistakaapas, että tämä on ehdottomasti tärkein asia maailmassa.
Ei Gazat eikä Ukrainat tässä paljoa paina, kun on PIPPA!
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Salille mennään puskemaan rautaa eikä keikistelemään vähissä vaatteissa.
Puske sinä läski vaikka paskaa.. Jokainen maksamallaan saliajalla tekee tasan mitä itse päättää. Edelleen, moukilta ei kysytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan lääkäreitä, mutta tämän käytös ei minusta ole ihan lääkärin arvolle sopivaa. Pysyisi asiassa.
Nyt eletään tätä päivää. Lääkärit ym. vapaa ajallaan puketuu salille tasan niinkuin itse haluavat.. Salien pitäjät päättää missä asussa voi olla.... Ei katkerat kouluttamattomat vanhanaikaiset moukat. Sinun mielipidettä ei kukaan kysy. 👍😝😁
Jep. Lääkärit saa vapaa-ajallaan harrastaa ja pukeutua miten haluavat, siinä missä muutkin. Se on heidän ihan oma asiansa eikä liity työssä onnistumiseen. Eihän se edes ole mikään julkinen edustustehtävä niinkuin joku poliitikon työ.
Kummasti siitä pitää kuitenkin väkisin tehdä "julkinen edustustehtävä" poseeraamalla lehdessä.
Attention whore. Loputon, päättymätön tarve huomioon. Uskomaton piirre ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salille mennään puskemaan rautaa eikä keikistelemään vähissä vaatteissa.
Puske sinä läski vaikka paskaa.. Jokainen maksamallaan saliajalla tekee tasan mitä itse päättää. Edelleen, moukilta ei kysytä.
Moukka olet ihan itse tuollaisilla käytöstavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan lääkäreitä, mutta tämän käytös ei minusta ole ihan lääkärin arvolle sopivaa. Pysyisi asiassa.
Nyt eletään tätä päivää. Lääkärit ym. vapaa ajallaan puketuu salille tasan niinkuin itse haluavat.. Salien pitäjät päättää missä asussa voi olla.... Ei katkerat kouluttamattomat vanhanaikaiset moukat. Sinun mielipidettä ei kukaan kysy. 👍😝😁
Jep. Lääkärit saa vapaa-ajallaan harrastaa ja pukeutua miten haluavat, siinä missä muutkin. Se on heidän ihan oma asiansa eikä liity työssä onnistumiseen. Eihän se edes ole mikään julkinen edustustehtävä niinkuin joku poliitikon työ.
Kummasti siitä pitää kuitenkin väkisin tehdä "julkinen edustustehtävä" poseeraamalla lehdessä.
Kummastipa sinua aamusta käy kateeksi ja vituttaa kun kaljat loppu.
Itse en kokisi tuota asua mukavaksi, iästä riippumatta. Tuntuisi, että olen unohtanut paidan. Mutta ei minua toisten pukeutuminen häiritse, keskityn omaan suoritukseen.
Mikä ihmeen nimi on Pippa? PIPPA!?
Kas kun ei Pimppa.
Haluaisin huomautttaa, ettei tämä setti kaikilla nuorillakaan näytä hyvältä. Jos ei ole hoikka, treenattu kroppa, niin ei se alle 4-kympin ikä juuri auta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että lääkäriksi kouluttautuvalla olisi ensisijainen motivaatio tehdä potilastyötä ja hoitaa ihmisiä? Tästäkin saisi varmasti varsin hyvän toimeentulon, ja se ei olisi se olennaisin juttu.
Nyt näyttää, että puolet lääkäreistä toimii johtotehtävissä, byrokraatteina, poliitikkoina ja ihan puhtaasti liikemiehinä... ja sitten osa tekee pääasiassa hömppäviihdettä.
Onkohan luonteeltaan ja persoonallisuudeltaan ihan oikeita ihmisiä valittu koulutukseen?
Mitenkäs se kuului se Hippokrateen vala?
Puolet lääkäreistä? Ihan kourallinen lääkäreitä on julkisuudessa, loput tekee sitä potilastyötä ihan päivittäin. Osa myös niistä julkisuudessa olevista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Olen 51 vee. Pukeudun salille juuri samanlaiseen asuun. Väri vain on raikuva punainen. Ite tykkään asusta ja en tietenkään välitä mistä toiset tykkää... On oma rotunsa jotka kyylää.. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Olen 68 v. nainen ja käyn kuntosalilla. Treenaamisen tuloksena vatsalihakseni alkavat olla siinä kunnossa, että saatan minäkin kohta vaihtaa hiostavan t-paidan toppiin. Ihon myötäiset salipöksyt minulla jo onkin ja niin näyttää olevan lähes jokaisella muullakin tällä salilla eläkeläisten vuoroilla käyvällä naisella.
Millä tavalla löysä t-paita hiostaa? Enemmänhän kireä tekokuitutoppi hiostaa. Jos ei hiostaisi, niin miksi miehillä ei kireää toppia?
Outoa lääkärien mystifiointia. Ei ole lääkärin arvolle sopivaa pukeutua tietyllä tavalla? Tunnetteko yhtään lääkäriä tosielämässä? Ovat ihan samanlaista porukkaa kuin kaikki muutkin, vapaa-ajanviettotapoja ja persoonia on ihan laidasta laitaan samalla tavalla, kuin vaikka insinööreissä tai kaupan kassoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti siitä pitää kuitenkin väkisin tehdä "julkin
Sinulla kummallinen piirre aamusta tulla tänne läyhäämään. Etkö sormettamalla saanut vai onko patterit loppu.. Hyvää päivän jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 68 v. nainen ja käyn kuntosalilla. Treenaamisen tuloksena vatsalihakseni alkavat olla siinä kunnossa, että saatan minäkin kohta vaihtaa hiostavan t-paidan toppiin. Ihon myötäiset salipöksyt minulla jo onkin ja niin näyttää olevan lähes jokaisella muullakin tällä salilla eläkeläisten vuoroilla käyvällä naisella.
Millä tavalla löysä t-paita hiostaa? Enemmänhän kireä tekokuitutoppi hiostaa. Jos ei hiostaisi, niin miksi miehillä ei kireää toppia?
Eri asiat hiostaa eri ihmisiä. Minun mieheni mielestä tekninen materiaali hiostaa, käyttää treenatessa vain puuvillaisia teepaitoja. Minä taas en voisi kuvitellakaan käyttäväni mitään puuvillapaitaa, tukehtuisin kuumuuteen ja puuvillainen paita menee raskaan tuntuiseksi kastuessaan hiestä. Käytän teknisiä urheilupaitoja ja -toppeja, ei väliä onko kireitä vai löysiä. Joskus kesäkuumalla vain urheilurintaliivejä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kokisi tuota asua mukavaksi, iästä riippumatta. Tuntuisi, että olen unohtanut paidan. Mutta ei minua toisten pukeutuminen häiritse, keskityn omaan suoritukseen.
Minua eikä muitakaan kiinosta sinun tuntemattoman pukeutuminen salille.. Mitä höpötät.
Minä olen aina tykännyt kapinoida. Niinpä nykyään keski-iässä olen alkanut pukeutua pitkiin hameisiin ja väljiin, peittäviin puseroihin. On muuten mukavaa ja ilmastointi pelaa, ei vaivaa kuumat aallot. Ja toisaalta lämpimänä on helppo pysyä, kukaan ei tiedä mitä pitkän hameen alla on.
Treenaaminenkin muuten sujuu aivan hyvin, poislukien käsinseisonnat ja sen sellaiset. Toki treeneihin yleensä laitan väljät housut.
Vierailija kirjoitti:
Sannallakin oli rohkea toppi just vähän aikaa sitten
Hän olikin jo liian seksikäs
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen nimi on Pippa? PIPPA!?
Kas kun ei Pimppa.
Jäikö fiksu nainen lääkkeet ottamatta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korostaa olevansa ilman meikkiä, vaikka tekoripset näkyvät.
Ei tekoripset oo meikkiä. Ne on enemmän verrattavissa huulitäytteisiin.
Tai verrattavissa hiusväriin. Sitä ei vaan saa pois "aina tarvittaessa".