Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pippa Laukka pukeutui kuntosalille asuun, jota osa paheksuu jakoi kuvan uhmakkaana

Vierailija
22.03.2024 |

Taas ollaan tärkeän äärellä. 

Miten on, paheksutko sinä Pippan asua?

Ja luottaisitko lääkäriin, joka on joka päivä jossain TV:n ja IP-lehden hömppäjutussa?

www.is.fi/viihde/art-2000010310609.html

Muistakaapas, että tämä on ehdottomasti tärkein asia maailmassa.

Ei Gazat eikä Ukrainat tässä paljoa paina, kun on PIPPA!

Kommentit (211)

Vierailija
121/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa on tullut riippuvaiseksi julkisuudesta. Hyvä lööppi antaa kivan buustin päivään.

Vierailija
122/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista, että lääkäri on noin pinnallinen ja lapsellinen.

Yllätyin kun tutustuin akateemisessa maailmassa lääkäreihin ja suvussakin on pari, että kuinka pinnallisia voivat olla. Ei siis läheskään kaikki, mutta joukossa on sellaisiakin, jotka tuntuvat osin henkisesti jääneen jonnekin yläasteelle, vaikka olisivat älykkäitäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin kun tutustuin akateemisessa maailmassa lääkäreihin ja suvussakin on pari, että kuinka pinnallisia voivat olla. Ei siis läheskään kaikki, mutta joukossa on sellaisiakin, jotka tuntuvat osin henkisesti jääneen jonnekin yläasteelle, vaikka olisivat älykkäitäkin. 

Mille tasolle on ihminen alentunut mikä myy alaston kuviaan. Eikä ole mitään oikeaa ammattia.. 

Vierailija
124/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pimppa oli hyvin esille joitakin vuosia sitten Olet mitä syöt -jaksossa, jossa oli Mitä serkumpi sitä herkumpi Oskari. Menivät nyrkkeilemään ja pöksyt paljastivat kookkaan kamelinvarpaan :)

Kunhan ei paljaana kamelinvarstaan myy 3000e kappale, kuin tämä läski mollukka.  😝😝😝😄😄😄😄

Tietynlainen tyrkky. 

Vierailija
125/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korostaa olevansa ilman meikkiä, vaikka tekoripset näkyvät.

Ja värjätyt kulmakarvat. Noi olisi mulle jo juhlameikki...

Vierailija
126/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näitä paljonkin lääkäreissä. Katsopas tarkemmin. Merkkilaukkua ja tavoitteellista ulkonäön ylläpitoa.

Vierailija
127/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeastiko paheksuu? Koska, kuka ja missä? Keino saada huomiota taas.

Itse olen melkein samanikäinen, käytän esim. juostessa ja urheillessa muutenkin tuollaista toppia. Ei ole kukaan koskaan paheksunut. En toisaalta julkaise myöskään kuviani somessa. Ja jos julkaisisin, tilini olisi yksityinen.

Mä en edes taviksena tarkenisi urheilla tuollaisella topilla. Käyn urheiluseurojen ja kansanopiston järjestämissä treeneissä, ja ne treenipaikat on niin kylmiä, että pitää olla pitkähihaista tai vähintään t-paitaa päällä.

Vierailija
128/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaivaannuttavaa, jos kuntosalilla kanssatreenaajat ovat puolipukeissaan, en halua katsella tuntemattomien ihmisten paljasta pintaa. Ihan sama minkä ikäisiä, näköisiä tai kokoisia ovat. Osaan kyllä katsoa muualle, mutta täydessä salissa saa väistellä katseellaan turhauttavan paljon jos jokapaikassa on joku voimaannuttaviss pyllyshortseissa, minitopissa tai perseväliin menevissä trikoissaan. 

Vierailija
129/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset!

Tuosta asustako? Minulla ei ole tapana kulkea puolipukeisena myöskään kuntosalilla.

Ei minullekaan läskinä käy tuo asu, mutta hoikilla ja jäntevillä käy joka ikäisellä. 😄😄😄😄😄😄

Olen vaatesuunnittelija, ja minun mielestäni noin paljastava asu ei sovi kuin nuorille, jänteville ja kauniisti ruskettuneille. Jos siis mietitään, mikä ei satu mun silmään.

Vierailija
130/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita. Yliopistolla oli paljon opintoja samoissa tiloissa kuin lääkisläisillä ja esim ruokalassa heitä näki, ja kyllä siinä porukassa oli kaiken näköistä puunatusta tekoripsi-merkkilaukkunaisesta meikittömään harmaavarpuseen. Kauppatieteen opiskelijat kyllä erottui vielä paremmin pyntätystä olemuksestaan (sekä tytöt että pojat). Kyllä siellä yliopistolla tosiaan tekoripset räpsyy ja rakennekynnet kimaltaa, erään poliitikon sanoja lainaten. Ei mitään uutta. 

Vierailija
131/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaivaannuttavaa, jos kuntosalilla kanssatreenaajat ovat puolipukeissaan, en halua katsella tuntemattomien ihmisten paljasta pintaa. Ihan sama minkä ikäisiä, näköisiä tai kokoisia ovat. Osaan kyllä katsoa muualle, mutta täydessä salissa saa väistellä katseellaan turhauttavan paljon jos jokapaikassa on joku voimaannuttaviss pyllyshortseissa, minitopissa tai perseväliin menevissä trikoissaan. 

En ole kyllä ikinä nähnyt salilla ketään tuollaisissa kuteissa, vaikka käyn viikoittain🤔

Vierailija
132/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kokisi tuota asua mukavaksi, iästä riippumatta. Tuntuisi, että olen unohtanut paidan. Mutta ei minua toisten pukeutuminen häiritse, keskityn omaan suoritukseen. 

Juurikin näin. Käytin jo nuorena 90-luvulla urheilurintsikoita vain ja ainoastaan paidan alla. En halunnut treenatessa huomiota. Muutoin saatoin keikistellä hyvinkin pienissä tai kireissä vetimissä.  :)

Vierailija
133/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On näitä paljonkin lääkäreissä. Katsopas tarkemmin. Merkkilaukkua ja tavoitteellista ulkonäön ylläpitoa.

Juu lääkärikaveri kertoi jostain lääkäreiden omasta fb- kirppisryhmästä, jossa on kaikenlaista merkkikampetta jatkuvasti myynnissä. Varmaan toki muutakin, mutta monet on kyllä siitä muodista ja ulkonäöstä kiinnostuneita. 

Vierailija
134/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kokisi tuota asua mukavaksi, iästä riippumatta. Tuntuisi, että olen unohtanut paidan. Mutta ei minua toisten pukeutuminen häiritse, keskityn omaan suoritukseen. 

Juurikin näin. Käytin jo nuorena 90-luvulla urheilurintsikoita vain ja ainoastaan paidan alla. En halunnut treenatessa huomiota. Muutoin saatoin keikistellä hyvinkin pienissä tai kireissä vetimissä.  :)

Tai no toisaalta kävin mä uimapuvussa uimahallissa, jos se lasketaan.

Vierailija
135/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin se treeni tehoaa, jos on paksuissa ja painavissa vaatteissa...

Jos siis haluaa maksimoida treenin hyödyt.

Vierailija
136/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset!

Tuosta asustako? Minulla ei ole tapana kulkea puolipukeisena myöskään kuntosalilla.

Ei minullekaan läskinä käy tuo asu, mutta hoikilla ja jäntevillä käy joka ikäisellä. 😄😄😄😄😄😄

Olen vaatesuunnittelija, ja minun mielestäni noin paljastava asu ei sovi kuin nuorille, jänteville ja kauniisti ruskettuneille. Jos siis mietitään, mikä ei satu mun silmään.

Mitä väliä jonkun vaatesuunnittelijan mielipide, et ole mikään missituomari kuitenkaan. Sun tehtävä on saada ihminen, oli minkä ikäinen hyvänsä,  näyttämään hyvältä vaatteessa, kuin vaatteessa. Olet huono suunnittelija, jos suunnittelet asuja vain nuorille ja jänteville.

Vierailija
137/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sovelias kuntoiluasu, hyvä kun ei intoutunut alastonkuvaa laittamaan, se kun on yli 50v naisilla vahva tarve räväyttää. 

Vierailija
138/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lääkärisukulainen jakaa kans jatkuvasti instaan jotain urheilurintsikka-kuvia treeneistään. Hän on kyllä työskennellyt aiemmin myös personal trainerina, ehkä se tapa on niiltä ajoilta jäänyt. 

Vierailija
139/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kiinnittyi huomio kasvojen ryppyihin. Miten Pippa tuntuu vanhentuneen hetkessä hyvin paljon? Käyttikö aiemmin kuvissa filttereitä eikä ollut sinut vanhenemisen kanssa?

Kun estrogeenituotanto romahtaa eli alkaa vaihdevuodet, iho rypistyy kuin silmissä. Estrogeeni vaikuttaa myös ihoon. Ihan luonnollinen juttu tuon ikäiselle naiselle. Keikaus tapahtuu siellä 45-55 välimaastossa.

Musta tuntuu välillä, että mun kaula on rypistynyt päivässä silminnähden lisää.

N55

Vierailija
140/211 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja vielä ilman meikkiä", vaikka kuvassa paistaa ainakin ripsarit. Joidenkin vaan pitää tehdä itsestään numero, itse menen lökäverkkareissa ja t-paidassa salille, ne ovat itselle mukavimmat, enkä meikkaa koskaan kuin korkeintaan juhliin. Minä se vasta uhmakas viiskymppinen olenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi