Mitä hyötyä/haittoja on siitä jos mies ja nainen ovat samanpituisia?
Kommentit (66)
Ei yhtään mitään. Naisetkaan ei enää käytä korkkareita, joten ei tule "nainen pidempi" epäsuhtaa missään vaiheessa.
Pituudella ei ole mitään merkitystä niinkuin ei muillakaan ulkoisilla jutuilla. Paljon tärkeämpää on että parisuhde toimii.
Hyödyt:
- kun puhuu toisen kanssa, niin voi pään pitää ihan normaalisti suorassa, kun ollaan samalla tasolla
- pussaaminen helpompaa edellämainitusta syystä
- voi tarvittaessa lainata toisen vaatteita
Haitat:
- jos ei itse yletä kurottamaan ylähyllylle, niin siitä toisestakaan ei ole mitään apua (onneksi jakkarat on kuitenkin keksitty)
Autoa ei tarvitse säätää :) Meillä tilanne on tuo. Nuorena se tuntui ensin vähän ongelmalta, olin seurustellut paljon pitempien kanssa. Mutta onneksi tajusin, että ei kannata päästää hyvää miestä käsistä tuollaisen pikkujutun takia. Meillä on painoero kuitenkin ollut aina vähintään 15 kiloa miehen eduksi. Mulle olisi isompi ongelmaa painaa miestä enemmän, monella parillahan on niin.
En ole koskaan seurustellut eri pituisen kanssa mutta ainakin saman pituisen kanssa on kiva pussailla, voi lainata harrastusvälineitä, autoon ei tarvitse tehdä säätöjä...
Ehkä miinuksena, että raskaana ollessa ei voi mennä miehen vaatekaapille, kun vaatteet ovat samaa kokoa.
Hyötynä on ainakin se että auton penkkejä ei tarvitse olla säätämässä kun samat asetukset käy molemmille.
Tarvittaessa voi esiintyä toisena esim. töissä, virastoissa ja sukulaisvierailuilla.
Etenkin nainen hyötyy, kun on helppo käydä poikaystävän vaatekaapilla lainailemassa. Toisinpäin ei ehkä niin hyvin toimi.
Haitta: mies ei kiihotu naisesta, joka tunkeutuu kilpailijaksi hänen tasolleen. Vain alas päin katsottava nainen on söpö ja viehättävä.
Lähetyssaarnaajassa nainen ei innostu miehestä, joka on hänen leukansa alapuolella.
Takaa päin ei yllä kunnolla.
Kainuulainen peräkammarin poika etsii 195 cm pituista naista itselleen nimim. tositarkoituksella
Vierailija kirjoitti:
Hyötynä on ainakin se että auton penkkejä ei tarvitse olla säätämässä kun samat asetukset käy molemmille.
Tämähän riippuu täysin siitä, onko pariskunnalla myös samat kropan mittasuhteet. Mä ja mun sisko ollaan saman pituisia, mutta hän valitti kerran mun autoa lainattuaan, ettei yltänyt kunnolla kytkimelle, vaikka siirsi penkin ihan eteen... Ja sitten taas mun tyttärellä ja poikaystävällään on n. 15 cm pituuseroa, mutta heillä on melkein saman pituiset jalat.
-ohis
En löydä mitään huonoja puolia. Olen ollut vain pituiseni miehen kanssa ja haluan, että seuraavakin on samaa luokkaa. Ihanaa kun silmät ovat samalla tasolla.
Siinä taas on paljonkin huonoa jos mies on suunnilleen saman painoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mitään. Naisetkaan ei enää käytä korkkareita, joten ei tule "nainen pidempi" epäsuhtaa missään vaiheessa.
Minä olen miestäni sentin pari pidempi, en koe mitään epäsuhtaa. En valitse kumppania ympäristön tunkkaisten normien mukaan.
Auton istuinta ei tarvitse aina olla säätämässä.
Pussailu on kivempaa
.