Pippa Laukka pukeutui kuntosalille asuun, jota osa paheksuu jakoi kuvan uhmakkaana
Taas ollaan tärkeän äärellä.
Miten on, paheksutko sinä Pippan asua?
Ja luottaisitko lääkäriin, joka on joka päivä jossain TV:n ja IP-lehden hömppäjutussa?
www.is.fi/viihde/art-2000010310609.html
Muistakaapas, että tämä on ehdottomasti tärkein asia maailmassa.
Ei Gazat eikä Ukrainat tässä paljoa paina, kun on PIPPA!
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tollaset kurttuvatsat hyvältä näytä.
Eihän Jasmiinallakurttuja vatsassa, kun se vatsa alkaa makkaroilla leuasta ja jatkuu pimpsan päälle roikkumaan. Tämä näyttää hyvältä.
Niin onhan siinä 20 vuotta ikäeroa.
Vierailija kirjoitti:
Naama täys botoxia
Ei, kyllä Jassulla on omat possu posket ja läskinen hävinnyt kaula... Laita todisteet paska puheellesi.
Jäin sanattomaksi kun olen koko päivän tätä kauhistellut.
Vierailija kirjoitti:
Salille mennään puskemaan rautaa eikä keikistelemään vähissä vaatteissa.
Juuri tämä! Itse toivoisin että kaikki pukeutuisivat normaaliin väljään treeniasuun, oli ikä sitten mikä tahansa.
Ymmärrän että saleilla käy myös sinkkuja, mutta heille on Tinderit erikseen.
Ei tuossa mitään uhmaa ole. Ihan näyttää yli 50- vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salille mennään puskemaan rautaa eikä keikistelemään vähissä vaatteissa.
Juuri tämä! Itse toivoisin että kaikki pukeutuisivat normaaliin väljään treeniasuun, oli ikä sitten mikä tahansa.
Ymmärrän että saleilla käy myös sinkkuja, mutta heille on Tinderit erikseen.
Peittoa sinä suosi väljiin hurpuihin salille, uimahalliin, uimarannoille ym. Me muut pukedumme miten itse päätämme.. Menikö jakeluun. Siellä ei ole meille mitään kieltotauluja. 👍
Vierailija kirjoitti:
En. Enkä käsitä aikuisella naisella nimeä Pippa. Melkein sama kuin pimppa.
Pippa Laukan oikea nimi on Pirjo.
Vierailija kirjoitti:
Todella väärin, että vain instassa julkaistua kuvaa puidaan julkisesti. Ihan puun takaa tulee, että toimittajat poimii instasta materiaalia lehtiin. Ei voinut Pippa tai kukaan muukaan julkimo arvata että instakuva johtaisi iltapäivälehden sivulle ja sitten kyllä kaduttaa.
Jotenkin luulisi, että julkaisemisen ja julkisen välinen yhteys olisi selvä, ihan jo pelkästään kyseisten sanojen perusteella.
Eihän noissa Pipan salivaatteissa ole mitään vikaa, turhaa vinkumista taas. Mutta Pippa kyllä otti itseensä ihan turhaan, taisi kolahtaa pahasti, onhan hänessä linssiluteen vikaa enkä kyllä sitä ymmärrä, miksi tossa ruoka- treeniohjelmassa hänellä pitää olla niin älyttömän raskas meikki siinä loppukohtauksessa. Ei näytä kovin hyvinvoivalta hyvinvointiohjelmassa.
Juuri eilen katselin sivusilmällä tätä Laukan ohjelmaa. Somevaikuttaja Hellman oli vieras.
Pippa ihan nähdäkseni tosissaan esitteli noin kahta ämpärillistä appelsiineja sanoen: "Tästäkin saa viikon kalsiumin!" (Ei saanut Hellman syödä liikaa kovia rasvoja esim. juustosta.) Teki mieli itse vain nauraa ääneen: kohtaus oli kuin parodiasta.
Alkoi tuntua, että syy Laukan ihon huonouteen (jotenkin liikaa tuntuu olevan ryppyjä) alkoi paljastua. Jos hän tosiaan itse vetelee ämpärikaupat appelsiineja parin juustosiivun sijaan, tulee siinä jo varmasti paljon hyönteismyrkkyjäkin kroppa täyteen.
Vastaiskohan yhtä rehellisesti kun Sieppo jos kysyttäisiin että mitä kaikkea naamallesi on tehty?..