Miksi miehen auto on usein ongelma naisille?
Mitä vikaa vanhassa 90-luvun Honda Civicissä on? Miksi aina pitää olla uusi, valkoinen Audi?
En ymmärrä. Kaikki pitää aina olla uutta. Miksi naiset valitsee aina rikkaan miehen? Miksi tavallinen mies ei kelpaa? Niinkö onnellisia naiset muka on sinkkuina, että ei tyydytä tavalliseen mieheen?
Kommentit (118)
Tavallisista tavallisin suomalainen mies tienaa noin 3500€/kk. Se on miesten mediaanipalkka. Ap ei taida olla tavallinen mies kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten miehet nyt auton ostaisivat kun miehet eivät käy töissä. Suomessa nainen elättää perheen.
Ai niinkö se onkin? Sitten varmaan voidaan lopettaa valitus naisvaltaisten alojen matalista palkoista sun muusta? Kaikki alathan ovat naisvaltaisia, jos kerran miehet eivät tee töitä.
Mitä sinäkin luulet palkoista ymmärtäväsi, kun elät naisten palkoista maksetuilla sosiaalituilla. Suomalainen mies on laiska.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, missä ja miten oikein elät, jos et ikinä näe töitä tekeviä miehiä?
Tilastoista toki käy ilmi, että miehet tekevät Suomessa keskimäärin enemmän töitä ja tienaavat enemmän kuin naiset, mutta tosiasiathan sinua eivät kiinnostakaan.
En minä tunne kuin pari työssäkäyvää miestä. Suurin osa istuskelee kotona, katsoo jääkiekkoa, shoppailee naistensa rahoilla ja vaatii naiselta huomiota. Niin sanottuja "high maintenance" miehiä. Mutta näinhän se Suomessa toimii. Eikä meitä naisia haittaa, kyllä me teidät elämämme ja pyöritämme yhteiskuntaa.
Kylläpäs oli outo aloitus. Itse ajelen vanhalla tonnin autolla enkä odota miehelläkään olevan parempaa.
Kun tutustuin mieheeni muutama vuosi sitten sitten, hän ajoi vm. -99 Volvo V70:lla. Kulunut auto, mutta piti sen aina siistinä sisältä ja ulkoa, ja hän hoiti itse kaikki pienet huollot. Sama asenne ulottuu kaikkeen muuhunkin: omasta pidetään hyvää huolta. Hän on säästeliäs käytännön ihminen.
Luulen että se ongelma olisi lopulta sinulla kun minulla olisi niin paljon kalliimpi ja hienompi auto. Kuinka monella miehellä itsetunto kestäisi että naisen auto on paljon hienompi.
Vierailija kirjoitti:
Useimpia naisia miehen auto kiinnostaa yhtä paljon kuin useimpia miehiä naisen käsilaukku.
Hah! Osuva vertaus! :D Kysypä ap itseltäsi, milloin viimeeksi huomasit minkä värinen / merkkinen on naisen käsilaukku. Niinpä...
En ole ikinä elämässäni kuullut yhdenkään naisen pukahtavan sanaakaan miesten autoista. Vaikuttaisi, että asia on suurimmalle osalle muistakin naisista aivan yhtä yhdentekevä kuin itselleni.
Naisten ego ei kestä 1000 euron autoa miehellä.
Naiset päättelee miehen autosta miehen varakkuuden. Mitä kalliimpi auto niin sitä varakkaampi mies on joten siksi miehen auto on naisille tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset päättelee miehen autosta miehen varakkuuden. Mitä kalliimpi auto niin sitä varakkaampi mies on joten siksi miehen auto on naisille tärkeä asia.
Naiset ei puhu miestensä autoista, koska ne ei ole edes huomanneet minkä merkkinen se on. Eikä oikein edes kiinnostakaan.
Ja varakas voi olla ilman autoa. Jos varakkuutta mittailee, niin asunto on paljon toimivampi mittari tässä. Auto on tärkeä vain miehille itselleen. Asunnosta, kodista, nainen voi olla oikeastikin kiinnostunut. Ei autosta.
- jos joku mies todella kuvittelee että naisia kiinnostaa autot yhtä lailla kuin miehiä, niin ei ihme, ettei oikein naisten kanssa lähde juttu luistamaan.
Minua ei kiinnosta miesten autot - minulla on oma auto, joka on juuri sellainen kuin haluan.
Minua ei kiinnosta miesten palkkatulot - minulla on oma työ, josta saan täysin riittävää palkkaa
Heippa.
Ei ole ongelma. Mies saa ajaa sellaisella autolla kuin haluaa, ja se on minulle ok. Kunhan miehelle on myös ok, että naisena ajan suht tuoreella Bemarilla.
Kun EU romuauto direktiivi tulee voimaan, niin kenenkään ei tarvitse kärsiä puolisonsa vanhasta autosta, koska 15 vuotta vanha auto on romuauto ja sitä ei pysty viemään kuin romuttamolle tai myymään ulkomaille . Ensi vuonna ei ole enää ennen 2010 valmistettuja autoja kuin museokilvissä. Varmaankin halpenee reilusti yli 8 vuotta vanhat käytetyt autot, kun niiden elin ikä on jo yli puolessa.
Minulle ainakaan ei yhdenkään miehen auto ole ongelma niin kauan kun ei tule millään lailla edellyttämään että minun pitäisi osallistua sen ylläpitoon tai polttoaineen ostoon tms.
Minä pidän huolen omasta autostani, muuta pitäkööt omistaan. Ja ihan yks hailee millä merkillä ajaa ja missä kunnossa se on tai minkä värinen tai miltä vuosikymmneltä kunhan edellämainitut asiat pitää.
En kustanna mitään yhdenkään miehen autoon, omansa on ja omansa huolehtikoot.
En valinnut miestä auton perusteella. Edellinen treffimies saapui paikalle valkoisella BMW:llä. Seuraava saapui paikalle vanhalla (10v?) punaisella pikkuautolla, jonka merkkiä en muista. Tämän jälkimmäisen kanssa mennään ensi kesänä naimisiin.
Minulle miehen kallis ja uusi auto on ehdoton EI, en jatka tapailua, kun selviää millainen pirssi tapailu miehellä on.
Jankutijankuti, ap.
Suurimmalle osalle naisia ei miehen autolla ole väliä.
Takerruit yhden vastaajan huumoriheittoon.
Miehellä on vanha lantikka ja mersu - työajot mersulla, vapaalla lantikalla. Kummankin ostanut uutena ja kummankin aikoo pitää loppuun Talon oston valintaperusteena oli ollut 4 auton talli. Ei ainakaan kulkuneuvot ole olleet kumppanin valintaperusteena.