Miksi miehen auto on usein ongelma naisille?
Mitä vikaa vanhassa 90-luvun Honda Civicissä on? Miksi aina pitää olla uusi, valkoinen Audi?
En ymmärrä. Kaikki pitää aina olla uutta. Miksi naiset valitsee aina rikkaan miehen? Miksi tavallinen mies ei kelpaa? Niinkö onnellisia naiset muka on sinkkuina, että ei tyydytä tavalliseen mieheen?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
AP puhuu kullankaivaja naisista, henkisesti keskenkasvuisista naisista. Nämähän ovat tuollaisia naisia joiden mielestä miehellä pitää olla joku kallis moderni auto kuten Audi, BMW, Mersu. Miesten kannattaa pysyä erossa tällaisista naisista koska ovat usein niitä jotka tuhlaa miesten kaikki rahat ja vaihtavat usein miestä kuin sukkia. Aikuiset naiset kyllä ymmärtävät että ei se bensamoottorillinen, turboton Toyota ole mikään huono auto koska hyvän luotettavuuden lisäksi huollot, pienten korjausten hinnat saavat aikaan sen että jää rahaa paremmin myös perheen lapsien elättämisen, harrastusten maksamiseen. Itseasiassa vanhat Toyotat ovat niin yksinkertaisia autoja, että niiden huoltaminen ja pienet korjaukset voi oppia tekemään itsekin jos haluja työhön löytyy.
Ei AP järkevää aikuista naista edes huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet kuvittelevat, että naisia kiinnostaa auto? Miehiä kiinnostaa toistensa autot, ei naisia.
Koska naisia kiinnostaa miehen taloudellinen tilanne. Naiset suosii miehiä, jotka tienaa 2500 euroa enemmän kuin miehiä, jotka tienaa 1100 euroa.
#fakta
Ei silti se kottero kiinnosta. En edes erota Toyotaa, Skodaa tai Bemaria toisistaan. Kaikki saman näköisiä. Ne katumaasturit varsinkin.
Loppuunajetun hengenvaarallisen rotiskon ja uudenkarhean audin välissä on paljon hyviä vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet kuvittelevat, että naisia kiinnostaa auto? Miehiä kiinnostaa toistensa autot, ei naisia.
Koska naisia kiinnostaa miehen taloudellinen tilanne. Naiset suosii miehiä, jotka tienaa 2500 euroa enemmän kuin miehiä, jotka tienaa 1100 euroa.
#fakta
Oletko vakavissasi sitä mieltä, että 2500 euroa tienaava mies on rikas :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#fakta
Ei silti se kottero kiinnosta. En edes erota Toyotaa, Skodaa tai Bemaria toisistaan. Kaikki saman näköisiä. Ne katumaasturit varsinkin.
Mun miesystävällä on sininen auto. Ymmärrykseni ja kiinnostukseni loppuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#fakta
Mun miesystävällä on sininen auto. Ymmärrykseni ja kiinnostukseni loppuu siihen.
Oisko punainen ollut parempi, kun sininen sai kiinnostuksen loppumaan? ;D
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei ole Citikka, Pösö, Rellu, Kia, Seat tai Hyundai puhumattakaan Skeidasta niin kaikki käy!
Saan varmaan alapeukkuja kun nää on naisten suosimia merkkejä. En suosittele. Auton pitää olla auto!
Minulla on -96 Volvo. En vaihda.
Mitä eroa on Honda Civicillä ja Audilla?
N40
Oletko ihan henkilökohtaisesti kuullut tyttöystäväkandidaateilta että sun auto ei kelpaa vai mistä tällainen näkemys on peräisin? Itse en ole törmännyt.
Kyllä naiset tykkää jos miehellä ässämersu 😎
Meidän taloudessa on kaksi autoa, toinen 2001 ja toinen "se uusi" on 2006 vuosimallia. Toinen on punainen ja toinen hopeanvärinen. Toinen on farmari, toinen ei. Sattumalta molemmat on mun omistuksessa, aikaisemmin oli autot miehen nimissä kun sillä on enemmän bonuksia. Nyt kerrytetään mulle bonuksia.
Ei oikeasti autot kiinnosta kuin erittäin harvaa naista, eikä läheskään kaikkia miehiäkään. Joten ap. Turha aloitus. Taas.
Vierailija kirjoitti:
Meidän taloudessa on kaksi autoa, toinen 2001 ja toinen "se uusi" on 2006 vuosimallia. Toinen on punainen ja toinen hopeanvärinen. Toinen on farmari, toinen ei. Sattumalta molemmat on mun omistuksessa, aikaisemmin oli autot miehen nimissä kun sillä on enemmän bonuksia. Nyt kerrytetään mulle bonuksia.
Ei oikeasti autot kiinnosta kuin erittäin harvaa naista, eikä läheskään kaikkia miehiäkään. Joten ap. Turha aloitus. Taas.
Jumaliste, luulin hetken kirjoittaneeni tämän itse. Meillä ihan samat vuosimallit. Eikä kiinnosta muu, kuin että liikkuvat eteenpäin ja välillä taaksekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumaliste, luulin hetken kirjoittaneeni tämän itse. Meillä ihan samat vuosimallit. Eikä kiinnosta muu, kuin että liikkuvat eteenpäin ja välillä taaksekin.
Mulla oli auto joka ei liikkunut välillä taakse. Se on ikävää kyllä, kun piti parkkeerata niin että pääsee aina eteenpäin.
Ei ole väliä onko audi vai toyota, kunhan nyt on edes jokseenkin uudehko. Eli tarkoitan ettei ole joku rämisevä pommi. Myös se että auto on siisti, kuvastaa vaan jotenkin kyllä miestä. Toisin sanoen se itse auto ei oikeasti ole tärkeä, vaan se on vähän sama kuin miehen kengät. Katsomalla niitä näkee aika paljon, että minkälainen mies on kyseessä. Jos mies ajaa jollain aivan ikivanhalla rämisevällä peltikasalla, mikä on sisältä sotkuinen ja vähän ehkä haiseekin, niin et voi väittää ettetkö siitä voisi mitään päätellä. Sama jos on vaikka se uudehko *joku* auto, joka on puhdas, raikas ja oikein siisti. Sama homma: et voi väittää että siitä ei yhtään mitään voisi miehestä päätellä.
Auto on usein miehille se peniksen jatke
Minulle on ihan samantekevää onko miehellä autoa tai edes korttia.
Useimpia naisia miehen auto kiinnostaa yhtä paljon kuin useimpia miehiä naisen käsilaukku.
Kyllähän auto miehestä kertoo. Ei sen audi tartte olla, mutta on sillä jotain informaatioarvoa että ajaako mies mersulla, teslalla tai vaikka toyota hiluxilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun nainen on vihervasemmistolainen. Vihataan molemmat autoja ja ollaan avuttomia.
Omia katkerotuhnuja aamusta iltaan.