Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehen auto on usein ongelma naisille?

Vierailija
21.03.2024 |

Mitä vikaa vanhassa 90-luvun Honda Civicissä on? Miksi aina pitää olla uusi, valkoinen Audi?

En ymmärrä. Kaikki pitää aina olla uutta. Miksi naiset valitsee aina rikkaan miehen? Miksi tavallinen mies ei kelpaa? Niinkö onnellisia naiset muka on sinkkuina, että ei tyydytä tavalliseen mieheen?

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö De Loreanissa olla se flux capasitor vai oisko perus malli ok? et siis toi flaksi...ois...parempi....?

Civicissä ei oo mitään vikaa

Vierailija
82/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten miehet nyt auton ostaisivat kun miehet eivät käy töissä. Suomessa nainen elättää perheen.

Ai niinkö se onkin? Sitten varmaan voidaan lopettaa valitus naisvaltaisten alojen matalista palkoista sun muusta? Kaikki alathan ovat naisvaltaisia, jos kerran miehet eivät tee töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen = kalju, ylipainoinen, huonot hampaat, lyhyt, viina maistuu, ei koulutusta, paska liksa...

Ei kiitos, tuosta on tavallisuus kaukana.

Sanon miestäni tavalliseksi suomalaiseksi mieheksi. Hän on keskipituinen, paksuhiuksinen, normaalipainoinen, hyvähampainen, raitis ja tupakoimaton, tatuoimaton, koulutettu ja keskituloinen. 

Vierailija
84/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tässä mainitut ovat kaikki uudehkoja autoja. Minulla on tällä hetkellä 54 vuotta vanha auto. Nauran sellaisille nyhveröille, jotka ei osaa edes autoa korjata vaan joutuvat ostamaan velaksi kalliita uusia autoja.Tv.tavallinen mies

Vierailija
85/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo tässä mainitut ovat kaikki uudehkoja autoja. Minulla on tällä hetkellä 54 vuotta vanha auto. Nauran sellaisille nyhveröille, jotka ei osaa edes autoa korjata vaan joutuvat ostamaan velaksi kalliita uusia autoja.Tv.tavallinen mies

Onneksi on muutakin tekemistä kuin autoa korjailla.

Vierailija
86/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävän auto on parikymmentä vuotta vanha urheiluauto. Mun mielestä ihan kiva ja itselleni auto on muutenkin enemmän lähinnä kulkuväline. 

Vierailija
87/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni ei ollut autoa kun seurustelimme. Nyt hän ostaa aina uuden Toyotan ja ajaa sen loppuun ja ostaa uuden. Auto on meille vain kulkuväline. Tärkeintä on mahdollisimman edulliset kilometrit.

Toyotaa ei kyllä ajamalla ajata loppuun kun varmaan yli 30 vuodessa,ruosteesta muodostuu se pahin ongelma ajan kanssa jos jotain tulee.

Vierailija
88/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni heistä luulee että heidät määritellään autonmukaan mikä on aika hassua. Ostat auton ja se muuttaa sinua jotenkin Taikaa varmaan. 

Vierailija
89/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama millä mies ajaa. Mulla on omat, uudempia ja vanhempia. Itelle en mitään uusintauutta kelpuuttais kun ite sitä osais korjata tai lähinnä sähköjä. Wunderbaumi/tupakka käärryyn en menisi kyytiin jos yhdessä pitäisi johki liikkua. Mulle on luksusta jos siinä on pyllynlämmitin.

Vierailija
90/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on naisen, ei sinun. Jos naisella on auto, ongelmaa ei ole, on aivan sama millä ajelet, huomaatko? Jos naisella ei ole autoa (ei ole korttia, ei osaa ajaa, ei ole rahaa korttiin tai autoon jne. muut keksityt ongelmat joita ei ole viitsinyt hoitaa ITSE kuntoon), niin silloin sinun autosi on ongelma! Kannattaa kiertää kaukaa sellaiset naiset, ellet tietysti halua olla jonkun terapiaeläin.

Vierailija
91/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama mikä auto ukolla on, kunhan se toimii. 👍

no höh 😏 olis oltu Matc made in heaven.. auto siis hyvä ja toimii mutta se ei toimi todellakaan 😣

Vierailija
92/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulle ongelma.

Vierailija
93/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama mikä auto ukolla on, kunhan se toimii. 👍

Tarkoittaa tuo se "sitä"...?

Vierailija
94/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten miehet nyt auton ostaisivat kun miehet eivät käy töissä. Suomessa nainen elättää perheen.

Ai niinkö se onkin? Sitten varmaan voidaan lopettaa valitus naisvaltaisten alojen matalista palkoista sun muusta? Kaikki alathan ovat naisvaltaisia, jos kerran miehet eivät tee töitä.

Mitä sinäkin luulet palkoista ymmärtäväsi, kun elät naisten palkoista maksetuilla sosiaalituilla. Suomalainen mies on laiska.

Vierailija
95/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa miehen muuttuvan mieleisekseen ja auto on vaihdettava, muuten menee naisen uskottavuus ystäväpiirissä ja status rapisee, ja siihen tarvitaan valkoinen nolo Audi. Vanhoissa ja hyvin pidetyissä autoissa ei voi esittää uskottavasti hyvin toimeen tulevaa ja rikasta luxusvaimoa.

Vierailija
96/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinäkin luulet palkoista ymmärtäväsi, kun elät naisten palkoista maksetuilla sosiaalituilla. Suomalainen mies on laiska.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, missä ja miten oikein elät, jos et ikinä näe töitä tekeviä miehiä?

Tilastoista toki käy ilmi, että miehet tekevät Suomessa keskimäärin enemmän töitä ja tienaavat enemmän kuin naiset, mutta tosiasiathan sinua eivät kiinnostakaan.

Vierailija
97/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki katkerat, säälittävät ruikuttajat nimittävät aina itseään "tavalliseksi mieheksi"?

Koska on vaikea myöntää itselleen olevansa tyhmä ja epäkiinnostava. Mukavampaa on syyttää autoa, ulkonäköä, rahatilannetta tai ihan sama mitä muuta paitsi omaa itseään. 

Vierailija
98/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän auto ole miehen status. Ainakin eräs totesi, että hienolla avoautolla saisi naisen kuin naisen. Harhaluuloa. Ei kannata uskoa isojen poikien puheisiin.

vai olisko kuitenkin ihan omaa nautintoa varten ostettu auto . Jotkut katsos tykkää autoista eikä niitä hankita mitään naisia varten . Ihan omaan käyttöön ne tulee . 

Vierailija
99/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako jotain naista oikeasti miehen auto? Siis jos puhutaan vaikka yli 35-vuotiaista naisista. Nuorempana tuollaiset asiat ovat ehkä tärkeämpiä. 

Vierailija
100/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW katumaasturi olis kiva, mutta sillä on vaan vanha Nissan Almera :/