Miksi miehen auto on usein ongelma naisille?
Mitä vikaa vanhassa 90-luvun Honda Civicissä on? Miksi aina pitää olla uusi, valkoinen Audi?
En ymmärrä. Kaikki pitää aina olla uutta. Miksi naiset valitsee aina rikkaan miehen? Miksi tavallinen mies ei kelpaa? Niinkö onnellisia naiset muka on sinkkuina, että ei tyydytä tavalliseen mieheen?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskan vitut. Mä olisin maailman onnellisin jos mun miehellä ois esim DeLorean.
Eli joko kallis museoauto (yli 100000 euroa) tai kallis uusi auto.
Jännä kuinka 1000 euron Toyota ei kelpaa...
Ei se autosta johdu, tuo jankkauksesi on iso red flag.
Onnea vain palstan inkkelinaisille, jotka haluaa miljonäärimiehen, jolla on DeLorean...
Mun prinssini karautti elämääni valkealla Nissan Micralla, jossa oli vaaleanpunaiset vanteet. 20 vuodessa on käyty läpi kaikenlaisia autoja, ja Audi on tainnut aiheuttaa eniten päänsärkyä.
Eiköhän auto ole miehen status. Ainakin eräs totesi, että hienolla avoautolla saisi naisen kuin naisen. Harhaluuloa. Ei kannata uskoa isojen poikien puheisiin.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vain palstan inkkelinaisille, jotka haluaa miljonäärimiehen, jolla on DeLorean...
Sori vaan. En todellakaan ole inkkeli ja mun miehellä on sama haave. Up yours.
Vierailija kirjoitti:
Nämä incelinaiset ei saa ikinä miestä noiden epärealistisien kriteerien takia. Ovat "vapaaehtoisesti" sinkkuja hautaan asti. :)
Ei mua kiinnosta miehen auto. Kuljen omalla autolla ja kyytiin saa tulla. Korjaajaa en miehestä huoli ellei ole ammattilainen, en halua amatöörin koskevan autooni.
Kyllä DeLorean on seksikkäämpi kuin Pontiac Trans-Am
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet kuvittelevat, että naisia kiinnostaa auto? Miehiä kiinnostaa toistensa autot, ei naisia.
Koska naisia kiinnostaa miehen taloudellinen tilanne. Naiset suosii miehiä, jotka tienaa 2500 euroa enemmän kuin miehiä, jotka tienaa 1100 euroa.
#fakta
Jos mies tienaa 1100 euroa, hänen kannattaa käyttää rahansa muuhun kuin autoon. Ja jos hän haluaa naisen, hänen kannattaa ennen kaikkea olla elämänasenteeltaan positiivinen eikä roikkua vauvapalstalla valittamassa.
80-90 luvun autot on luotettavia ja helppoja korjata.
Aina oon ollu pa ja naisia riittänyt. 173cm olen myös lyhyt ja painan 110kg. On tokisilavan alla voimaharjoittelua mutta siltikin en mikään perinteinen saalis. Toki en ole katkera ja uskallan puhua leideille ehkä se on riittänyt.
Mun nainen on vihervasemmistolainen. Vihataan molemmat autoja ja ollaan autottomia.
Bugatti Veyron tai minä en kyytiin astu. AP ottaa tämän tosissaan.
AP puhuu kullankaivaja naisista, henkisesti keskenkasvuisista naisista. Nämähän ovat tuollaisia naisia joiden mielestä miehellä pitää olla joku kallis moderni auto kuten Audi, BMW, Mersu. Miesten kannattaa pysyä erossa tällaisista naisista koska ovat usein niitä jotka tuhlaa miesten kaikki rahat ja vaihtavat usein miestä kuin sukkia. Aikuiset naiset kyllä ymmärtävät että ei se bensamoottorillinen, turboton Toyota ole mikään huono auto koska hyvän luotettavuuden lisäksi huollot, pienten korjausten hinnat saavat aikaan sen että jää rahaa paremmin myös perheen lapsien elättämisen, harrastusten maksamiseen. Itseasiassa vanhat Toyotat ovat niin yksinkertaisia autoja, että niiden huoltaminen ja pienet korjaukset voi oppia tekemään itsekin jos haluja työhön löytyy.
Kunhan ei ole Citikka, Pösö, Rellu, Kia, Seat tai Hyundai puhumattakaan Skeidasta niin kaikki käy!
Saan varmaan alapeukkuja kun nää on naisten suosimia merkkejä. En suosittele. Auton pitää olla auto!
Hui hai, mun miehellä ei ole edes ajokorttia. Mulla on, ja autokin on. Pärjätään sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet kuvittelevat, että naisia kiinnostaa auto? Miehiä kiinnostaa toistensa autot, ei naisia.
Koska naisia kiinnostaa miehen taloudellinen tilanne. Naiset suosii miehiä, jotka tienaa 2500 euroa enemmän kuin miehiä, jotka tienaa 1100 euroa.
#fakta
Juu, raha on kiva asia. Eikö sinusta?
Mitä sä taas olet vetänyt, kun pää on noin sekaisin?
Minusta tuntuu oudolta, jos isossa kaupungissa asuvalla pienituloisella miehellä on oma auto, jos bussillakin pääsee liikkumaan