Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehen auto on usein ongelma naisille?

Vierailija
21.03.2024 |

Mitä vikaa vanhassa 90-luvun Honda Civicissä on? Miksi aina pitää olla uusi, valkoinen Audi?

En ymmärrä. Kaikki pitää aina olla uutta. Miksi naiset valitsee aina rikkaan miehen? Miksi tavallinen mies ei kelpaa? Niinkö onnellisia naiset muka on sinkkuina, että ei tyydytä tavalliseen mieheen?

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta maksaa bensoja, korjauksia ja vakuutuksia autosta joka ei ole minun ja jonka kyydissä istun vain silloin kun mies on kehittänyt jonkun menon itselleen ja minut raahataan paikalle väkisin mukaan.

Vierailija
62/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse ole nähnyt asialla suurta merkitystä. Mutta onkin sitten eri asia, kelpaisiko minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että meillä on aina ollut max 5 vuotta vanha auto. En osaa muita ajatella kun on tottunut suht uuteen.

Vierailija
64/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että nainen katsoo auton osalta varallisuutta. Tai varmaan joo sekin on osa sitä, eli kyllähän se miehen tulotaso tietty jotain merkkaa, ei sitä nyt ihan kiistääkään voi. Mutta en ainakaan mä sitä nyt suoraan ehkä autoa katsomalla erityisesti arvioi. Mutta joku tässä ketjussa vertasi miehen autoa miehen kenkiin. Vähän ehkä samoilla ajatuksilla, mutta enemmänkin sitä voisi verrata miehen pukeutumiseen ja olemukseen yleensä. Kyllä jos mut haettaisiin treffeille vaikka avoautolla, niin heti tulee mielikuva sellaisesta naisten naurattajasta ja pelkästä pelimiehestä. Jos taas mies menisi jollain pakettiautolla, niin kyllä siitä tulisi mieleen sellainen jokapaikan heikki, jolla varmaan on työkalut ja mutterinvääntimet aina siellä mukana. Jos taas hyppäisin miehen kyytiin farmariin, niin siitä tulee mieleen sellainen futis-isä, jonka lasten pelikassit on aina siellä takana. Mutta ehkä tärkeintä on se auton siisteys. Se kertoo siitä persoonasta kaikkein eniten. Jos penkit on likaiset, tupakka vähän haisee ja näin, niin en kyllä usko että mies mitenkään hirveän siisti ja huolellinen persoona on ehkä sitten muutenkaan.

Vierailija
65/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väliä onko audi vai toyota, kunhan nyt on edes jokseenkin uudehko. Eli tarkoitan ettei ole joku rämisevä pommi. Myös se että auto on siisti, kuvastaa vaan jotenkin kyllä miestä. Toisin sanoen se itse auto ei oikeasti ole tärkeä, vaan se on vähän sama kuin miehen kengät. Katsomalla niitä näkee aika paljon, että minkälainen mies on kyseessä. Jos mies ajaa jollain aivan ikivanhalla rämisevällä peltikasalla, mikä on sisältä sotkuinen ja vähän ehkä haiseekin, niin et voi väittää ettetkö siitä voisi mitään päätellä. Sama jos on vaikka se uudehko *joku* auto, joka on puhdas, raikas ja oikein siisti. Sama homma: et voi väittää että siitä ei yhtään mitään voisi miehestä päätellä.

Miehet joilla auto on mintis ovat yleensä aika sotkuisia amiksia. Naisen auto voi olla kuin pommi mutta koti tiptop

Vierailija
66/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väliä onko audi vai toyota, kunhan nyt on edes jokseenkin uudehko. Eli tarkoitan ettei ole joku rämisevä pommi. Myös se että auto on siisti, kuvastaa vaan jotenkin kyllä miestä. Toisin sanoen se itse auto ei oikeasti ole tärkeä, vaan se on vähän sama kuin miehen kengät. Katsomalla niitä näkee aika paljon, että minkälainen mies on kyseessä. Jos mies ajaa jollain aivan ikivanhalla rämisevällä peltikasalla, mikä on sisältä sotkuinen ja vähän ehkä haiseekin, niin et voi väittää ettetkö siitä voisi mitään päätellä. Sama jos on vaikka se uudehko *joku* auto, joka on puhdas, raikas ja oikein siisti. Sama homma: et voi väittää että siitä ei yhtään mitään voisi miehestä päätellä.

Miehet joilla auto on mintis ovat yleensä aika sotkuisia amiksia. Naisen auto voi olla kuin pommi mutta koti tiptop

Tarkoitat mintussa. Siellä haisee joku erittäin voimakas autohajuste. Auto on vanha, laitettu jotain vauhtiteippauksia laseihin ja ratin ympärillä on sellainen karvakuori. Siisti varmaan, siis että imuroitu ja näin. Mutta ihan sellaista siisteyttä en tarkoittanut. Näin 30+ naisena tuollainen auto ei enää mun silmiin ole oikeastaan siisti, vaan tuunattu.

Vierailija
67/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaan suoraan että en ole kauhean kummoinen kuski. Ajan paljon mielummin autolla jossa on automaattivaihteet, piipparit joka puolella ja peruutuskamerat. Ja joka auttaa jos töpeksin liukkaalla.

Valitettavasti vanhoista autoista löytyy aika vähän sellaisia joista nämä kaikki löytyvät varsinkin jos ne ovat lisäksi halpoja.

Mutta ei tämä ole minulle mikään kynnyskysymys miehessä. Ei minun ole sitä autoa pakko ajaa mutta mies saa sitten suostua kuskaamaan minua enemmän.

Vierailija
68/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan miestä auton perusteella valinnut. Edellisellä oli -89 mallin Corolla ja nykyisellä polkupyörä.

Autoni olen itse ostanut ja maksanut.

Vierailija
69/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan auton siisteyttä tarkoitin.. tuunaukset on teineille

Vierailija
70/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten miehet nyt auton ostaisivat kun miehet eivät käy töissä. Suomessa nainen elättää perheen.

Vierailija
71/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ollut autoa kun seurustelimme. Nyt hän ostaa aina uuden Toyotan ja ajaa sen loppuun ja ostaa uuden. Auto on meille vain kulkuväline. Tärkeintä on mahdollisimman edulliset kilometrit.

Vierailija
72/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaako AP, kun kaikki muut saavat pillua paitsi sinä?

Vierailija
73/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki katkerat, säälittävät ruikuttajat nimittävät aina itseään "tavalliseksi mieheksi"?

Vierailija
74/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että onhan uudemmassa autossa mukavampi matkustaa kuin vanhassa autossa. Ei tietenkään auto kaikkea kerro, mutta tykkään siitä, että miehellä on elämässä tavotteita. 

Honda miehet yleensä on tyytyväisiä siihen kun saa kaljalaatikon viikonloppuna. 

Vierailija
75/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen = kalju, ylipainoinen, huonot hampaat, lyhyt, viina maistuu, ei koulutusta, paska liksa...

Ei kiitos, tuosta on tavallisuus kaukana.

Vierailija
76/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet kuvittelevat, että naisia kiinnostaa auto? Miehiä kiinnostaa toistensa autot, ei naisia.

Koska naisia kiinnostaa miehen taloudellinen tilanne. Naiset suosii miehiä, jotka tienaa 2500 euroa enemmän kuin miehiä, jotka tienaa 1100 euroa.

#fakta

Mistä nyt siis keskustellaan? Luulin, että vanha auto-uusi auto.

Nytkö siis keskustellaankin tienesteistä? 

Vierailija
77/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on kuin mikä tahansa tavara tai esine, että kyllähän sekin ihmisestä kertoo. Jos menet miehen kotiinkin, niin siellä olevista asioita voi nainen päätellä hyvinkin paljon. Taiteellisen miehen koti näyttää aivan eriltä kuin urheilumiehen. Siisteys kodissa ja autossa kertoo heti jotain. Auto on myös sillä tavalla jotenkin näkyvä elementti, että ehkä se nyt kertoo kuitenkin enemmän kuin vaikkapa millainen sohva miehen kotona on. Mutta ainahan se on monen asian summa. Jos johtavassa asemassa oleva mies ajaa vanhalla toyotalla, niin tällöin on varmaan aika pihi mies tai sitten varallisuuden näyttäminen ei muutenkaan ole mikään juttu. Ei tuollainen johtaja sua kalleimpaan ravintolaan vie tai koruja osta, vaikka rahaa olisikin. Ja jos business-mies ajaa teslaa, niin se ajaa sitä varmaan kun siinä on kaikkea tekniikkaa ja se on nopea. Eli se mies tykkää kaikista härveleistä. Jos taas hipsteri-mies ajaa teslaa, se on varmaan valinnut sen ympäristöarvojen takia ja taiteen ohella on siis jonkin sortin luontoihminen. Uskokaa pois, kyllä naiset osaa näistä päätellä.

Vierailija
78/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa miehellä joku auto.

Vierailija
79/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vanhalla autolla ja varsinkin noin vanhalla autolla ajeleva myös remontoi sitä autoaan itse. 

Tai sitten se on muuten jatkuvasti varikolla.

Noin vanha auto on vaan mieletön rahareikä sekä vie myös paljon vapaa-ajasta. 

Vierailija
80/118 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ongelma, itsellä 2  kallista autoa