Ei koskaan enää Kotiliesi lehteä. Ei saa peruttua lehtitilausta
Paperilehti kyseessä. Annettuun puhelinnumeroon ei vastata, että voisi tilauksen keskeyttää.
Onko tämä edes laillista, että peruminen näin kallista ja hankalaa?
Kommentit (46)
Ei tosiaankaan ole laillista, mutta Suomen viranomaisten hyväksymää toimintaa. "Tilaa jotain helposti. Peruttua et saa millään."
Näin se menee.
Ota opiksi.
Laita peruutus sähköpostilla heidän asiakaspalveluun. On samalla kirjallinen todistus, että olet tilauksen perunut. Asiakaspalvelu(at)otavamedia.fi, ole hyvä.
Miten näin avuttomat ihmiset pärjäävät elämässä?
Sinne viesti, että haluat perua tilauksesi välittömästi. Mukaan asiakasnumero.
Vierailija kirjoitti:
Laita peruutus sähköpostilla heidän asiakaspalveluun. On samalla kirjallinen todistus, että olet tilauksen perunut. Asiakaspalvelu(at)otavamedia.fi, ole hyvä.
Olisi myös asiaa laskutuksesta.
ap
Pelkään samanlaista tilannetta enkä uskalla tilata mitään lehtiä. Vain paikallinen sanomalehti tulee (kun on tullut jo yli 40 vuotta). N.s. naistenlehdet käyn lukemassa kirjastossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten näin avuttomat ihmiset pärjäävät elämässä?
-----
- Oletpa ylimielinen. Mutta maailma muuttuu, ja vanhana huomaat itse olevasi pilkan kohteena. Kun et osaa keskustella tekoälyn kanssa yms. Muista: kaikki se mitä teet, saat itse takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Laita peruutus sähköpostilla heidän asiakaspalveluun. On samalla kirjallinen todistus, että olet tilauksen perunut. Asiakaspalvelu(at)otavamedia.fi, ole hyvä.
------
Tämä oli asiallinen ja avulias kommentti. Kiitos siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita peruutus sähköpostilla heidän asiakaspalveluun. On samalla kirjallinen todistus, että olet tilauksen perunut. Asiakaspalvelu(at)otavamedia.fi, ole hyvä.
Olisi myös asiaa laskutuksesta.
ap
No mitähän se asiakaspalvelu tekee?
Jos osaat avautua asiasta tänne, osannet myös käyttää nettiä sen verran, että hoidat asian sitä kautta
Laita sähköpostia asiakaspalveluun, jossa ilmoitat lopettavasi lehden tilauksen ja jos sulle on tullut vaikka jo uusi lasku, niin samalla on mahdollista selvittää laskutusasiakin. Jos kyseessä kestotilaus, niin yleensä senkin saa poikki heti ja sitten tulee uusi lasku jo saamistasi lehdistä.
Se on kuule sun oma vikas, pälli!
Vierailija kirjoitti:
Sinne viesti, että haluat perua tilauksesi välittömästi. Mukaan asiakasnumero.
kannattaa valehdella että sokeuduit tai jotain muuta lööperiä. ne saa paremmin aikaseks kun pelkää että siitä tulee joku media sirkus
Muistan ajan noin 20 vuoden takaa, kun lehtitilauksen pystyi perumaan vain ja ainoastaan puhelimitse. Oikein ilmoittivat siitä, että millään muulla tavalla ei saa peruttua tilausta kuin ihan itse soittamalla. Sitten kun sinne soitti, joutui jankkaamaan ja tappelemaan 20 minuuttia, että miksi lopetan ja yritettiin käännyttää, että älä peru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita peruutus sähköpostilla heidän asiakaspalveluun. On samalla kirjallinen todistus, että olet tilauksen perunut. Asiakaspalvelu(at)otavamedia.fi, ole hyvä.
Olisi myös asiaa laskutuksesta.
ap
Kysy chatin kautta jos et puhelimitse pääse läpi.
Vierailija kirjoitti:
Muistan ajan noin 20 vuoden takaa, kun lehtitilauksen pystyi perumaan vain ja ainoastaan puhelimitse. Oikein ilmoittivat siitä, että millään muulla tavalla ei saa peruttua tilausta kuin ihan itse soittamalla. Sitten kun sinne soitti, joutui jankkaamaan ja tappelemaan 20 minuuttia, että miksi lopetan ja yritettiin käännyttää, että älä peru.
Ei voi olla laillista, että puhelinsoitto olisi ainoa vaihtoehto. Joku kuuromykkä ei pystyisi asiaansa hoitamaan. Kirjallinen irtisanominen on mahdollista ja sen voi tehdä myös ihan paperikirjeellä.
Minä irtisanoin Elisan sopimuksen kirjallisesti, kun toimin äitini edunvalvojana enkä jaksanut jonotella sinne asiakaspalveluun. Lähetin heille kirjeessä irtisanomisilmoituksen ja asia hoitui sitä kautta.
Olen perunut viimeaikoina monta lehtitilausta. Sähköpostilla toimii ihan hyvin. Päättyneet siististi laskutuskauden loppuun.
Tässä puhelinnumero. Otavamedia 09156665. Soita asiakaspalveluun.
Häh häh häää. Oma syysi, mitä menit tilaamaan:)