Nainen miksi viestittelet perheellisen miehen kanssa
Kommentit (372)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa palstan naisista taitaa viestitellä perheellisen miehen kanssa.
Reijohan sen tietää 👴🏻 Kysyitkö oraakkelilta?
Se mies oli mun ystävä jo ennen perheellistymistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reijohan sen tietää 👴🏻 Kysyitkö oraakkelilta?
Kas. Ei siis tajunnut, mikä ei ole yllätys.
Täällä käy perheellisiä äitejä, jotka viestittelevät perheellisille miehilleen. Omilleen.
Heh, joo. Emojit ja kaikki, oikein mahdollisimman paha sivallus oli.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Luulen, että suurin osa naisista vaan ihmettelee näitä pettäjämiesten vaimoja, jotka kieltäyvät näkemästä vikaa siinä miehessään vaan syyttävät sitä naista oman miehensä sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Luulen, että suurin osa naisista vaan ihmettelee näitä pettäjämiesten vaimoja, jotka kieltäyvät näkemästä vikaa siinä miehessään vaan syyttävät sitä naista oman miehensä sijaan.
He varmaan kuvittelevat, että pahat naiset vampanneet heidän viattomat miehet. Pakotettu pettämään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö näitä naisia kiinnosta miehen vaimon ja lasten tunteet ollenkaan? Eikö tunnu pahalta jos lapsilta rikkoutuu koti?
Sellainen parisuhdehan on karvan varassa, hönkipä siinä joku nainen niskaan tai ei. Jos mies lähtee, ei kyse ollut tosirakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Palstanaisilla näyttää olevan surkeat parisuhteet, jos niissä mies viestittelee muille naisille ja on lähdössä niiden matkaan.
Vähän ohi aloituksesta, mutta oma mielipiteeni on, ettei niin vähiin miehet käy, että viestittelisin varatun miehen kanssa. Ajatuskin ällöttää. Sinkku olen, enkä sinkkuna todellakaan ymmärrä näitä naisia, jotka uskoo sen olevan jotenkin ylpeilyn aihe, että virittelee säpinää perheellisen miehen kanssa. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aloituksesta, mutta oma mielipiteeni on, ettei niin vähiin miehet käy, että viestittelisin varatun miehen kanssa. Ajatuskin ällöttää. Sinkku olen, enkä sinkkuna todellakaan ymmärrä näitä naisia, jotka uskoo sen olevan jotenkin ylpeilyn aihe, että virittelee säpinää perheellisen miehen kanssa. Hyi!
Tuskin se ylpeyden aihe on; joku tuolla lipsauttikin - ja sitten kovasti selitteli - ettei ulkonäöllä irtoa vapaata miestä. Käytännössä on siis pakko seksinpuutteessa tyytyä kulahtaneeseen setämieheen? joka saapuu treffeille kassit pakattuna mamman silittämiin kalsareihin. Siinä sitten nylkytetään nopeasti kassit tyhjäksi helppoon kohteeseen - silloin ei se ulkomuotokaan niin haittaa. Moraali on nykypäivänä katoava luonnonvara; ei osata hävetä omasta eikä toisen puolesta. Ihmisyys on kovin varjoista. Lopunajat:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkut jotka sanotte ettei teillä ole vastuuta.
Mun avioliiton pilasi just tälläinen vastuuton sinkku, kohtalo ja se että koko paska sattui pahimpaan mahdolliseen aikaan. Missään muussa elämänvaiheessa en olisi pettänyt vaimoa. Toki myös oma selkärangan heikkous oli syynä. Mutta ilman tän syyttömän sinkun älytöntä sinnikkyyttä ei olis petetty. Ei olis erottu. Olis lapsilla isä ja äiti.
Tuskinpa hän sinua pakotti pettämään, joten ihan saat syyttää itseäsi.
Omassa liitossa on kolmas pyörä ollut mukana jo puolisen vuotta (olen nainen ja kolmas pyörä myös nainen). Hän siis ihan suoraan yrittää iskeä miestäni "koko ajan", lähettelee herutuskuvia ja viestittelee flirttaillen. Yrittää miestäni työnkin kautta saada tapaamisiin kanssaan. En ole yhtään huolissani. Mieheni on sito
Sinulle voi tulla yllätyksenä se, että kaikki miehet eivät ole keskenkasvuisia poikia tai pettäviäpaavoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestäkään ei voi pitää häkissä kotona, jos mies pettää, niin se voi pettää vaikka kauppareissulla, työmatkalla....ihmisillä voi olla muitakin ihmisiä ystävinä kuin oma vaimo/tyttöystävä, joiden kanssa on siis pelkästään ystävä/kaveri, vaihtaa ajatuksia....miehen pitää myös pitää huoli luottamuksesta
Älä laita noita pisteitä tekstin väliin. Aivan sairaan raivostuttavaa ja suoraan sanottuna vajaamielisen tuokoksen näköistä! Miksi teet noin, mitä sinä tuolla pisteytyksellä yrität ilmaista?
pisteytys on kuin katko kirjoituksessa
t. kommentin kirjoittaja
Jos olisit käynyt koulusi loppuun ja suomen kielen tunnit, niin olisit oppinut mitä kolmen pisteen käyttö merkitsee: (lainaus kielikellosta): "Kolme pistettä on välimerkki, joka osoittaa, että lause jää kesken tai että ilmauksesta muuten puuttuu jotain."
Vai niin. No se näyttää/vaikuttaa lähinnä katkokirjoitukselta, samaan tapaan kuin katkokävely alkkareilla - sama efekti. Jotakin vialla
Minä vain säälin näitä varattuja miehiä metsästäviä/ottavia, toisen l uokan kansalaisia minulle.
Koska minulla ei ole minkäänlaista moraalista selkärankaa
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen ylpeilyn aihe? Missä mä muka olen asialla ylpeillyt jos täällä täysin anonyymisti kerron, että mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa? En mä sitä irl-elämässä kenellekään puhun vaan suhde pidetään hyvin visusti salassa.
Mies on mulle vain seksiä varten enkä kaipaa parisuhdetta hänen tai kenenkään muun kanssa. Seksi on hyvää ja sen osalta meidän kemiat pelaa oikein hyvin yhteen. Pelasi jo silloin kun muutaman kerran harrastimme seksiä vuosia sitten kun olimme sinkkuja. Ehkä sen vuoksi mies olikin niin helposti valmis pettämään mun kanssa. Tässä tapauksessa mies on vanhempi eikä hänellä ole yhteisiä lapsia avovaimonsa kanssa. Kummallakin lapsia aiemmista suhteista ja lapsenlapsiakin on kummallakin.
Mutta ylpeilyä? Ei todellakaan. Se, että kertoo jonkun asian täällä anonyymisti ei ole ylpeilyä. Se on vain sen asian kertomista. Eihän tuolla logiikalla voisi kukaan kertoa yhtään mitään itsestään ja elämästään koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä vain säälin näitä varattuja miehiä metsästäviä/ottavia, toisen l uokan kansalaisia minulle.
Mä en kuule sun sääliä kaipaa. En ole mikään toisen luokan kansalainen ja sekös sua vituttaa. Ihan tavallinen aikuisen lapsen äiti olen etkä sä musta näe mitenkään ulospäin, että mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa.
Mies on vain seksiä varten eikä tarvitse pelätä, että jää itkemään perään. Sinkkumiesten kanssa on se vaara, että alkavat haluamaan muutakin kuin vain seksiä ja muuttuvat mustasukkaisiksi. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestäkään ei voi pitää häkissä kotona, jos mies pettää, niin se voi pettää vaikka kauppareissulla, työmatkalla....ihmisillä voi olla muitakin ihmisiä ystävinä kuin oma vaimo/tyttöystävä, joiden kanssa on siis pelkästään ystävä/kaveri, vaihtaa ajatuksia....miehen pitää myös pitää huoli luottamuksesta
Älä laita noita pisteitä tekstin väliin. Aivan sairaan raivostuttavaa ja suoraan sanottuna vajaamielisen tuokoksen näköistä! Miksi teet noin, mitä sinä tuolla pisteytyksellä yrität ilmaista?
pisteytys on kuin katko kirjoituksessa
t. kommentin kirjoittaja
Jos olisit käynyt koulusi loppuun ja suomen kielen tunnit, niin olisit opp
Pisteitä on neljä (4), eivätkä ne sijoitu edes ajatuksellisesti loogisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se ylpeyden aihe on; joku tuolla lipsauttikin - ja sitten kovasti selitteli - ettei ulkonäöllä irtoa vapaata miestä. Käytännössä on siis pakko seksinpuutteessa tyytyä kulahtaneeseen setämieheen? joka saapuu treffeille kassit pakattuna mamman silittämiin kalsareihin. Siinä sitten nylkytetään nopeasti kassit tyhjäksi helppoon kohteeseen - silloin ei se ulkomuotokaan niin haittaa. Moraali on nykypäivänä katoava luonnonvara; ei osata hävetä omasta eikä toisen puolesta. Ihmisyys on kovin varjoista. Lopunajat:
Edelleen, ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että vehtaa varattujen kanssa. Typerää ja lapsellista edes kuvitella tuollaista. Yhtälailla se varatun petikumppani voi olla jumalaisen kaunis tai komea.
Ei mun ainakaan ole tarvinnut tyytyä yhtään mihinkään. Joo toki mies on mua reilusti vanhempi, mutta hän on silti seksikäs ja komea. Ikäisekseen hyvin säilynyt enkä ole ainoa joka on tätä mieltä. Eikä todellakaan ole meidän seksi mitään nopeaa nylkytystä vaan hyvää ja nautinnollista seksiä kummallakin meistä.
Helppo en ole muuta kuin tälle miehelle ja sen vuoksi, että tiedän minkälaista seksiä häneltä saa. Muuten en sitte helppo olekaan enkä huoli ketä vain petikumppaniksi tai parisuhteeseen.